Alfa mela uz opravdu spoustu motoru, od boxeru, pres V6 az po V8 nebo V10 v tom prevlecenym Viperu. Ale opravdu nevim, ze by mela v moderni historii R6. A ne, Busso fakt neni R6 proboha...
Kadera je odborník: řadový šestiválec byl naposled v modelu GT 2010.Fakt jo, řadový hmmm. Už i v ekonomických magazínech jsou odbornější články o autech.
Šestiválec od těch, co neumí ani nové Punto.
Na co špunto????? Musí vyrábět co si lid žádá a to jest módní vlna suvček......
Dobře, Punto X.
Co se bude prodávat 500x a panda cross, je suv punto asi zbytečná záležitost...... No a na italským trhu si všichni stejně kupují ypsilonku..... Není to tak dlouho co byl článek, že fiat s malými auty končí, bo by to musel prodávat jen s baterkama. Pokud by dal spalovák, bude unii na kusu platit pokutu 97 papouchů a to se jim nevyplatí a tak se zaměří na větší modely.
No to je nápad, oni taloši vymění ty svoje prcky za velké auta. Teď kupují Clia, 208, C3, Captury,2008, C3cross a to je doba přechodná teda. A ta Yka to už bude za chvíli něco jako by u nás se prodávala načančaná Fela.
Nemusí kupovat fiaty :-D Ať si klidně kupují dal žabožrouty :-) Ta ypsilonka má ročně po evropě na triku 100 000 kusů i přes to svoje stáří :-) No pokud se nepletu, tak poslední generace ypsilonky je na trhu 8let..... To taková načančaná první řada octávie to vydržela 14 let :-))))))
Srdcem sportovních aut? Pro sportovní auta se daleko více hodí konstrukce V6. Tohle bude spíše náhrada za V8 Hemi jak je konec konců napsané i v článku.
V6 od Ferrari dostalo prece uz Quadrifoglio.
No vždyť na to jsem narážel, díky V6 má Giulia motor za přední nápravou a tudíž perfektní těžiště resp. umístění hmotného bodu, kdyby do Giulie prdli R6, tak tři válce budou čumět před přední nápravou a tři válce budou za ni, třeba jako u M3 a koncepce Giulie je jednoznačně lepší než koncepce M3. R6 má jedinou výhodu a to je kulturnější, klidnější běh. Ale to je zrovna to poslední co zajímá konstruktéra sportovně orientovaného auta.
AFAIK z jizdnich vlastnosti (a celkove) z Giulie byli nadseni ve starem i novem TG. A na ulici mezi Audinama a BMW porad pusobi elegantneji, nadcasove.
Z designu Giulie odvařený úplně nejsem, je trochu mdlý a takový moc uhlazený, tím neříkám, že ošklivý. Uspořádáním pohonného řetězce (právě i díky V6) je to současný top.
YES YES YES!!! Určitě to dotahnete!!!! V celém koncernu jej využijete bez problémů !!!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.