když jsem si spočítal kolik stojí ZÁKLADNÍ verze Mustangu a vyšlo mi že tolik jak trochu lepší octavia přičemž se ovšem musí připočítat DPH a je to rázem o jedno malé auto víc. A pro mě nesplnitelný sen... Mustang totiž stojí 420 000 v přepočtu. To je neuvěřitelné ! Amíci jsou šťastní lidé....
Mustang a Corvette jsou sice americká coupé, ale ty motory a hlavně podvozky jsou poněkud ... rozdílné. A to mám Mustangy rád.
No jednu S2000 mam, je super, al eze bych ji srovnaval s corvettou :), to zrovna ne. Myslim, ze corvetta do 2 milionu NEMA konkurenci
Co myslite odbornici, koupit toto vozidlo, nebo se poohlednout po necem podobnem? Jaka je vubec konkurence a jak je na tom v porovnani s touto krasavici?
Ak chces otvorene auto(ja cabrio nemusim), tak aj Z4 a Porsche Boxster(moj favorit)
konkurence je hodne, 2 mistna sportovni vozitka do 2 mega, S2000, MB SLK, Cadillac XLR - do 2 mega jen pri dovozu, Opel Speedster, Lotus Elise/Exige, 350z, a pokud ojete, tak za 2 mega je treba F355 rv. 98 nebo teoreticky i Diablo rv. 92-93
no to jsou fakt konkurenti... možná jenom tím, že jsou dvoumístná, tím asi veškerá podobnost končí. Corvette je spíše už supersport než jen dvoumístné coupe. Použité technologie, konstrukce a výkony jsou zcela někde jinde než u té spotřebky co jsi jmenoval. a XLRko fakt nestojí 2 mega ani při individuálním dovozu...
- konkurence ?? ... a za 2 M ??? - absolutně ŽÁDNÁ ( takový je závěr všech testů ,co jsem o C6 našel ... a nevidím důvod jim nevěřit)
Konkurence za 2 mega? Samozřejmě že existuje. BMW M3.
--aha, já zapomněl, že M3 taky jede 300 km/h, a i 0-100 má za 4.3 s. A nejen to , prober se a nesrovnávej hrušky s jablkama, tohle je na jedný straně čistokrevnej supersport a na druhý v podstatě GTčko, trochu vypasený. Jako bys srovnával třeba Gallardo s S4kou ....k smíchu.
Co si tak někde najít reálné údaje o akceleraci? Podle AMS 3/2005 je naměřené zrychlení 0-100 km/h běžné C6 4,7 s. U BMW M3 udává výrobce 5,2. Mě se nezdá, že by to byly naprosto nesrovnatelné hodnoty. Brzdná dráha Corvette ze 100 km/h je 38 m, M3 má 36 m. A ta maximálka? Omezovač M3 se dá odstranit. Pak je maximálka cca 290 km/h. Zase srovnatelná. Pokud někdo bere Corvette jako sporťák určený na vyřádění se, musí s M3 počítat. Jestli si chce ale někdo pohonit ego, pak nemé BMW šanci. To beru.
Takhle vypadá v praxi to tvoje "pohánění ega" :http://www.topgear.com/ - časy na okruhu Dunsfold, GB (a testmani nejsou žádní začátečníci, tomu věř)1 min 18.9 secs - Maserati MC121 min 19.0 secs - FERRARI ENZO 1 min 19.0 secs - Radical SR31 min 19.5 secs - Ariel Atom Turbo 1 min 19.8 secs - Porsche CGT1 min 20.9 secs - Mercedes-McLaren SLR1 min 21.9 secs - Ford GT1 min 22.3 secs - Ferrari 360 Challenge Stradale1 min 22.3 secs - Porsche 911 GT3 RS1 min 22.6 secs - Westfield XTR21 min 23.7 secs - Lamborghini Murcielago (2nd run)1 min 23.8 secs - Pagani Zonda C12 S1 min 23.9 secs - Koenigsegg CC8S1 min 24.0 secs - Ariel Atom1 min 24.8 secs - Mitsubishi EVO VIII FQ-4001 min 25.0 secs - Caterham R4001 min 25.0 secs - Noble M12 GTO-31 min 25.8 secs -Morgan Aero 8 GT 1 min 25.9 secs - Lamborghini Gallardo e-gear (Wet)1 min 26.0 secs - Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR FQ-3201 min 26.8 secs - Ferrari 575 HGTC 1 min 26.8 secs - Chevrolet Corvette C61 min 26.9 secs - Mercedes CLS AMG -1 min 26.9 secs - Lotus Exige S2 (Wet)1 min 27.0 secs - TVR T350C1 min 27.1 secs - Aston Martin DB91 min 27.1 secs - Aston Martin Vanquish S1 min 27.2 secs - Porsche 911 GT3 (Wet)1 min 27.3 secs - Spyker C81 min 28.0 secs - BMW M3 CSL (Dry/Damp)1 min 28.2 secs - Lotus Elise Sport 1901 min 28.5 secs - Dodge Viper SRT-10 (wet)1 min 28.7 secs - MTM Bimoto1 min 28.9 secs - Mitsubishi EVO VIII FQ-3001 min 28.9 secs - Porsche 911 997 Carrera S (Very Wet)1 min 29.0 secs - Lamborghini Murcielago1 min 29.0 secs - Mercedes-Benz CL65 AMG1 min 29.0 secs - BMW Alpina Z81 min 29.4 secs - AS One1 min 29.4 secs - Subaru Impreza WRX STi WR11 min 30.1 secs - Subaru Impreza Sti Type UK PPP1 min 30.4 secs - Aston Martin DB7 GT1 min 30.9 secs - Audi S41 min 31.0 secs - Porsche 911 Turbo (Wet)1 min 31.3 secs - Vauxhall VX220 Turbo1 min 31.6 secs - Honda NSX Type-R (Wet)1 min 31.8 secs - BMW M31 min 31.8 secs - Mazda RX-81 min 31.8 secs - Nissan 350Z1 min 32.5 secs - Lotus Esprit1 min 32.8secs - Honda Civic Type R...tak co teď - reálný data - prostě jediný v čem jsou vyrovnaný, je cena. Výkonově se sotva chytá CSL M3 ...(i když bylo lehce navlhlo - damp).A aby se neřeklo, že to je vyjímka:Nurburgring: 7:56 --- 155.798 kph -- Chevrolet Corvette C6 (company test driver Dave Hill)8:22 --- 147.749 km/h -- BMW M3 E46, 343 hp/1584 kg (sport auto 12/2000)Nevím, co tu cheš furt řešit - není co.. Za ty peníze nic srovnatelnýho nekoupíš, tečka. Když jí necheš, neber... Já mám vybráno
Tak ja si myslím, že keď to už len podla časov porovnávaš tak ber EVO !!!kolko stojí ? hmm ?
Tak tahle tabulka je pekna hovadina. Audi S4 pred BMW M3 ? Kde jsi na to prisel ? Mka maji nejlepsi podvozek ve sve kategorii na svete. Radeji se podivej na videa na www.carfreaks.net. To je jine kafe. Mam M3 rok starou a za nic bych ji nemenil. Mel jsem i 911 Turbo, ale M3 je za ty prachy naprosto uzasny auto. Zapomen na sracku jmenem C6.
OK. Corvette je rychlejší. O tom není pochyb. Podle toho, co jsi našel, je ten rozdíl dost velký. Ten čas z Nurburgringu je myslím průkazný.
TO je myslim uplnejina kategorie, zadny pekny kupe, ale "normalni" rodinny auto. Jde mi o ryze sportovni strih.
Mustang :o)
Na ceste(okrem dialnice) budes pomalsi ako EVO a Impreza, ale imagom uplne niekde inde. Ferrari Modena to nie je, ale ta nestoji 2 mil. ani ojazdena.(myslim ze ani u vas v CR)
Mě úplně nesedl interiér, ale to je otázka vkusu. Exteriér je oproti tomu parádní.
Vette C6 se dodava jako Coupe s odnimatelnym stresnim panelem (aka targa) a Convertible s platenou strechou. Klasicke coupe se nedela a ani nedelalo (c4, c5).
Klasicke kupe se delalo, Z06 nema odnimatelnou strechu, kvuli vetsi pevnosti ramu. Predpokladam, ze u dalsi generace to tak bude pokracovat.
Dyť autor píše kupé/targa
http://www.impexta.com/cz/page.php?page=auta/auto_tunning_corvette.htm
ten podvozok ziadna slava, ale 404 k za 2 mega,hmm, super a to nemam rad AMERIKY.
ten podvozok ziadna slava...........spravne. Nejlepsi podvozek ma Skoda Fabia RS 1.9 TDI. To je opravdovy sportak!!!!!!!!!
Nechapem preco tu pleties Skodovku, ja Skodu nemam a asi ani nikdy mat nebudem. V priamke je rychle, ale 911 or F360 resp. F430 je predsa len dalej. Motor, tiez nie je spicka ale vydrzi, jeho jedine plus
na okraj: http://www.caranddriver.com/article.asp?section_id=15&article_id=8774
...takže - jediné plus, jo? Tak sleduj:1.000 ot/min. ----------- 392 Nm (..řekni si to nahlas: "V tisíci otáčkách má skoro čtyřista newtonmetrů...")1.500 ot. &nbs p; ------------ 447 Nm2.250 ot. ------------ 474 Nm 3.000 ot. ------------ 500 Nm4.000 ot ------------ 528 Nm 4.400 ot. ------------- 540 Nm ..... No a tohle hejbe s autem, který má 1442 kg..... Škoda, že do nové /lepší?/ Garáže nejde ten dynograf napastovat, bylo by vidět jak je ta křivka nádherně plochá...Tenhle motor (LS2) má lepší parametry - v nízkejch ot.výrazně lepší - než LS6 z minulý ZO6ky..Jo, a mimochodem - je to jedinej 400 HP agregát, na kterej se nevztahuje Gas guzzler tax... Prostě - nevím co je špička pro tebe, ale pro mě je to absolutní bomba. Nirvána
Pre mna je jediny zaujimavy udaj 540Nm pri 4400ot, nebudem predsa so sportakom jazdit pri 2000ot. Teda ak nie som mrhac talentu a nedam si stvorstupen. Kedy ten motor konci? 6500ot, mozno trochu viac ale od 40 rocneho ventiloveho rozvodu OHV sa viac ani cakat neda. To je na sportak malo. Ten volant bol asi navrhnuty Karosou
- no,nevím jak ty budeš někdy jezdit se sporťákem, ale výkon v nízkejch otáčkách je zásadní plus vždycky, protože se prostě rychlejc rozjíždíš, a nemusíš to dohánět zpřevodováním, při kterým pak na 6ku ve 100 km/h točíš 5.000.Jinak ten motor končí mezi 6.5-6.75 - ale pro srovnání: v autě co mám teď, je konec v 6.25 - a je to OHC a jistě "modernější" - BMW 2,5 benzín. A i když s ním nejezdím jako tvoja stará mama, tak v omezovači moc často nejsem Asi si pleteš sporťák s japonskou motorkou, a myslíš, že když to neječí jak vysavač, tak že to nejede dost rychle ... trochu pubertální, ale z toho se dá vyrůst. Volant dělaj nově 3paprskovej,menší (hezčí) -zatím v nový Z06ce, pravděpodobně bude jako option i do základní C6.
ja som viacej odchovany na vysokootackovych jacavych Ferrari(samo ze nee v reali, ak sa nepocita NFS) a Honda. Iste, krutiaci moment je hodne dolezity o tom sa urcite nebudem priet s nikym. Ale aj mercedesy maju brutalne krutiace momenty a nepovedal by som ze su to sportaky. Rychle zvezenie z miesta A do miesta B. Ja mam presne ten pocit z Corvetty, brutalne rychla v priamke, gumy prepiskuju, ten zatah tam je, ale nikdy nie tak brutalny ako niekde v F430 medzi 7000-8000 ot. Proste zrychluje ale nic sa extra pri tom nedeje(nic extra ber z rezervou pre vacsinu smrtelnikou raj).
Spravne. Takze zase z toho vychazi jako nejlepsi volba Skoda Octavia 1.9 TDI, Nebo Fabia RS.
no a v USA si ho mozete v prepocte kupit za 1,1 milion CZ
v americe za 1,1 mil. to je možné, ale pan tunelář Cha.... potřebuje přece někde vydělat
Těch 1,1 milionu je sice fakt, jenže je třeba připočítat clo, DPH a náklady na dopravu - a jsme na 1,6 milionu. A Charouz musí vybudovat obchod a servis, což není zadarmo. Takže z toho zas takový "vejvar" nemá. To by těch aut musel prodat aspoň 100 ročně...
Nikto si to nemusí kúpiť od Charouza. Ja by som si to dal radšej doviezť nejako firmou než podporovať Charouza.
no ja bych rekl ze podvozek je docela slava....corvette mela vzdy dost dobre jizdni vlastnosti,predsudky zde nemaji moc mistok motoru reknu jen to ze je videt ze amici maj rozum a vedi co tam nacpat aby to jelo a vydrzelo....docela by se mi libila,akorat 4st automatika je dnes trochu mimo.
No v testu na Top Gear byl podvozek, konkretne jeho chovani v zatackach jedine co na Corvette ocenili. Jinak dostala docela sodu: nepresne razeni, laciny neprilis kvalitne zpracovany interier, mizerna ergonomie pro ridice, nic moc brzdy a spousta dalsich veci se jim nelibila. Verdikt byl nakonec neco ve smyslu: snaha se pocita, ale na Nemce to nema.
Tak cena je moc pěkná. Jen mám vůči Corvette takové přesudky, aby podvozek odpovídal výkonu motoru a celá jízda nebyla jen o brutálním zrychlení v přímce na kvalitní silnici, ale aby také zvládl stejně "brutální jízdu" i po našich ne zrovna rovných a kvalitních okreskách.
Flavio, prosim te dej si tu namahu a nekam obcas vycestuj. Nase silnice jsou stejne jako jinde ve svete. Amerika je sice super (pro me), ale i tam najdes rozbite cesty. Predsudky vuci Corvette nejsou v cechach nicim zvlastnim. Tady kazdy veri Skodovce a podle toho se i prodava. Lidi jsou ochotni dat za Fabii 1.4... 472 900. Skoda je proste nejlepsi auto na svete!!!!!!!!!!!!!!.........to byl vtip samozrejme
Podvozek je prý ok, ale moc nezvládá nerovnosti.
Ano, meli tomu dat podvozek z Octavie.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.