V ceníku vidím GTI pouze s DSG s cenou 569 900Kč. Kde jste přišli na 529?
Protože za DSG je příplatek 40tis. a to znamená, že v manuálu bude stát 530tis. ;-) V ofiko ceníku manuál zatím nefiguruje, ale časem bude, neboj.
Je to super,že ta navigace vylezla nahoru,snad to dostanou i všechny nové modely od Škody.
Ještě před čtyřmi lety se za stejné peníze prodávaly vozy o třídu větší, třeba Peugeot 308 SW tedy kombi. Je jasné, že razantní zdražování nových vozů nebere konce. 80% nových prodaných vozů kupují firmy, což svědčí o kupní síle rodin. Na ty zbydou ojetiny.
Kup si logana, MCV ...
Proč mu dáváte mínusy? Buď jdu po ceně nebo po značce. Pokud má někdo pocit, že je lepší začínat se 100tis km na tachometru než s novým vozem, je to jeho rozhodnutí. Nové vozy do 300tis jsou. Důkaz, že vydrží, viz.vozový park na venkovech ve Francii, Itálii, Holandsku, apod. Není nic trapnějšího než čudící Oktávka. Repase filtru stojí jen kolem 5tis. Tím se nebavím o cenové hladině pod 200-250 tis. Tam už na výběr moc není. Ale na repas filtru by být mohlo.
Nevím jestli je to náhoda, ale 2 dny zpátky jsem byl ve dvou autosalonech ohledně nezávazných cenových nabídek. První byla na Corsu OPC a výsledná cena byla 530t. Druhá byla na Kia Ceed GT s výslednou cenou 530t. A do toho mi dnes hodí vidle Polo GTI za 530t. :-D Teď babo raď. Objem je objem, takže to asi vyhraje 2.0T u kterého je i do budoucna větší potenciál při chipování. Zima bude dlouhá, mám nad čím přemýšlet.
Hmm, je to celkom pekné autíčko. Ale ak v tom človek bude chcieť mať normálny motor, tj. štvorvalec, dostane sa fakticky na cenu Golfu. Odhadujem, že s analogickou výbavou bude medzi nimi v lepšom prípade cenový rozdieľ max 50 tisíc Kč, čo je na úrovni dohodnuteľnej zľavy.Takže základná cena fajn, lenže v základe sa to autom moc nazývať nedá.B-]
To je všetko pravda. Ale Polo nie je pre "cenovo citlivého zákazníka". Pre tých, čo chcú dobrú cenu, je Škoda, pre tých čo chcú lepšie koncernové auto, je VW, Audi...
no tak že by to bylo levné auto se říci nedá. Ale generace V byla na vstupu o kousek dražší, pokud mě paměť neklame. Ale zase to mělo větší motor 1,2 TSI.
To je dobrá cena ve srovnání se Škodou. 290tis stojí Fabia Ambition se stejným motorem. Polo má lepší podvozek, sedačky, odhlučnění, vnitřní materiály, možná i tu základní výbavu a kdo ví co ještě. Když jsem někde četl rozdíly v totožných motorech 2.0tdi pro Škodu, VW a Audi, docela jsem se podivil. Ani zdánlivě totožné věci nejsou v rámci hierarchie koncernu vždy totožné.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.