Šestá generace Volkswagenu Polo již má ceny. Startuje na 292 900 Kč

Nová generace je citelně větší než ta předcházející. Volkswagen rovnou začíná nabízet i "ostrou" verzi GTI.

Pokud zatoužíte po nejlevnější verzi šesté generace Volkswagenu Polo, který je již možné objednávat, zaplatíte za něj 293 900 Kč. Vyplývá to z právě zveřejněného ceníku pro tuzemské dealery Volkswagen.

Základní variantu tohoto vozu pohání litrový motor s výkonem 55 kW (75 koní). Ve výbavě s označením Trendline jsou světlomety z LED pro denní svícení, systém nouzového brzdění, šest airbagů, rádio, klimatizace, elektricky ovládaná přední okna, palubní počítač a čtrnáctipalcová ocelová kola.

Srovnávací test: Škoda Superb 2.0 TDI vs. Volkswagen Passat 2.0 TDI

Srovnávací test: Škoda Superb 2.0 TDI vs. Volkswagen Passat 2.0 TDI

Vyšší výbava Comfortline, za kterou se připlácí 28 000 Kč, pak obsahuje navíc o palec větší kola, multifunkční volant a mlhovky. Nejvyšší stupeň výbavy s označením Highline již nabídne patnáctipalcová kola z lehké slitiny, automatickou klimatizaci, kožený volant, lepší audiosystém, dekorační osvětlení a tempomat. Takové polo již ale stojí  nejméně 376 900, protože cenovku navyšuje i výkonnější motor 1,0 TSI se 70 kW.

Volkswagen rovnou začal nabízet i další speciální verze.Tou první je Beats, která vychází z výbavy Comfortline, ale navíc přidává hlavě výkonný audiosystém 300 W. S atmosférickým tříválcem stojí 335 900 Kč, se silnějším agregátem pak o 28 tisíc korun více.

Sportovní verze GTI poháněná dvoulitrovým turbomotorem 147 kW (200 koní) pak zákazníky přijde na minimálně 529 900 Kč.

Test ojetiny Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale docela dobrý

Test ojetiny Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale docela dobrý

Čtvrtou verzí pohonné jednotky pak je nyní tříválec upravený pro spalování zemního plynu. Takový automobil má výkon 66 kW (90 koní). Nabídka agregátů se ale má postupně rozšiřovat. Například přibude nový čtyřválec 1,5 TSI a dočkají se i zájemci o diesel. Jeho roli bude plnit 1,6 TDI (70 kW - 95 koní).

Příplatková výbava se oproti minulé generaci značně rozšířila. Například o poloautomatický parkovací asistent, adaptivní tempomat nebo LED přední světlomety.

Na snímky různých verzí šesté generace VW Polo se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků