Šestá generace Volkswagenu Polo již má ceny. Startuje na 292 900 Kč

Nová generace je citelně větší než ta předcházející. Volkswagen rovnou začíná nabízet i "ostrou" verzi GTI.

Pokud zatoužíte po nejlevnější verzi šesté generace Volkswagenu Polo, který je již možné objednávat, zaplatíte za něj 293 900 Kč. Vyplývá to z právě zveřejněného ceníku pro tuzemské dealery Volkswagen.

Základní variantu tohoto vozu pohání litrový motor s výkonem 55 kW (75 koní). Ve výbavě s označením Trendline jsou světlomety z LED pro denní svícení, systém nouzového brzdění, šest airbagů, rádio, klimatizace, elektricky ovládaná přední okna, palubní počítač a čtrnáctipalcová ocelová kola.

Srovnávací test: Škoda Superb 2.0 TDI vs. Volkswagen Passat 2.0 TDI

Srovnávací test: Škoda Superb 2.0 TDI vs. Volkswagen Passat 2.0 TDI

Vyšší výbava Comfortline, za kterou se připlácí 28 000 Kč, pak obsahuje navíc o palec větší kola, multifunkční volant a mlhovky. Nejvyšší stupeň výbavy s označením Highline již nabídne patnáctipalcová kola z lehké slitiny, automatickou klimatizaci, kožený volant, lepší audiosystém, dekorační osvětlení a tempomat. Takové polo již ale stojí  nejméně 376 900, protože cenovku navyšuje i výkonnější motor 1,0 TSI se 70 kW.

Volkswagen rovnou začal nabízet i další speciální verze.Tou první je Beats, která vychází z výbavy Comfortline, ale navíc přidává hlavě výkonný audiosystém 300 W. S atmosférickým tříválcem stojí 335 900 Kč, se silnějším agregátem pak o 28 tisíc korun více.

Sportovní verze GTI poháněná dvoulitrovým turbomotorem 147 kW (200 koní) pak zákazníky přijde na minimálně 529 900 Kč.

Test ojetiny Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale docela dobrý

Test ojetiny Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale docela dobrý

Čtvrtou verzí pohonné jednotky pak je nyní tříválec upravený pro spalování zemního plynu. Takový automobil má výkon 66 kW (90 koní). Nabídka agregátů se ale má postupně rozšiřovat. Například přibude nový čtyřválec 1,5 TSI a dočkají se i zájemci o diesel. Jeho roli bude plnit 1,6 TDI (70 kW - 95 koní).

Příplatková výbava se oproti minulé generaci značně rozšířila. Například o poloautomatický parkovací asistent, adaptivní tempomat nebo LED přední světlomety.

Na snímky různých verzí šesté generace VW Polo se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 12 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky