Šest věcí, které by měl na svém voze zkontrolovat i ten nejlínější majitel

41 komentářů

Antiautomat
23. října • 18:18

...najlepsi je ten, kto jazdi potme s dennym...cize vzadu nic, tma. Stretavam denne par kuskov. Asi je to dobre, pretoze je to ine ako ostatne, cize zrejme nejak =kuuul=.

LOL
23. října • 22:32

to jsou obyčejní qoqoti, kteří neví, že za snížené viditelnosti mají rozsvítit světla.

mpolan
24. října • 7:25

Však proč by to dělal, on přece vidí (to je názor, který jsem slyšel na vlastní uši).

your.god
21. října • 22:26

A už jste přemýšleli, proč dělají žárovky s tak omezenou životností?
Žárovková konspirace
https://www.youtube.com/watch...

Antiautomat
23. října • 18:25

cele auta sa robia s obmedzenou zivotnostou. Tzv.dozivotne remene, oleje v automatoch, longlajfy...a eko-brusel-vyrobcovska pasomnica je prezrata az na prasknutie.

Kuk Vykuk
21. října • 19:29

Dokážete vůbec vyměnit žárovku u Renault Megane, nebo si to radši necháte vyměnit v servisu za nemálo peněz?
https://www.youtube.com/watch...

Zajda
29. října • 8:13

Renault koupi jen ti, co tak maximálně ví kde se ty světla zapinaji

puch
22. října • 9:02

Zarovku u megane II vymenim naprosto bez problemu, za 5 minut, zepredu. Jen idiot by se pres kolo, jak obcas vidim.

Antiautomat
23. října • 18:21

...postup sa moze lisit v aj zavislosti od motorizacie. Je rozdiel ked je tam maly benzinak a velky nemozny diesel so vsetkym tym harampadim okolo. Ale inak suhlas, menit ziarovku poza koleso, za to by mal vyrobca dostat osobitne ocenenie kktina roku.

mpolan
24. října • 7:24

Přes to kolo si aspoň pořád výměnu zvládneš udělat sám, u Méganu stačilo vytočit kola tak, abyses k tomu otvoru dostal. Lepší, než Fordy, kde se rozebíralo půl přídě. A extrém v tomhle všem je Audi A2, tam není přístup vůbec k ničemu.

renault řidič
21. října • 22:49

jasně, v pohodě. megane II jsem měl 2004 i po facelift 2008. u prvních se to usazuje klasicky do drátků, u po facelift zaráží jako bajonet. výměna normál zpředu, přes kolo to byla hovadina a zaručený recept, jak se sprasit nebo žárovku upustit kamsi do motoru.

Márty
21. října • 20:45

Ani se o to nebudu pokoušet. Raději budu ohrožovat sebe a okolní provoz, než abych pustil nějakou tu korunu či hodinku! práce :-)
nebo si kup normální auto :)

nevs
21. října • 17:43

Nic z toho nekontroluji. Pneu mi kontroluje 2x ročně servis při přezouvání a na ostatní tam jsou kontrolky. B-]

k8
21. října • 20:16

Která kontrolka ti ukáže prasklou žárovku?

michal
21. října • 23:06

Třeba moje auto mi na palubáku napíše která žárovka nesvítí. A na zadku když odejde obrysovka, zahlásí a rozvítí jinou v tom samým světle. A to mám auto 15 let starý...

sa
1. listopadu • 13:21

To umí snad drtivá většina aut. Služební auto (Octavia II po FL) to uměla už taky.

michal
1. listopadu • 17:35

Nadávno jsem jel za nějakou mazdou 6, nevypadal moc staře, ale vzadu slepý světlo... Takže až tak běžný to nebude... nebo už měl vyčerpaný všechny žárovky :)

MartinX
21. října • 20:27

Kontrolka nefunkčnej/vypálenej žiarovky Kontrolka signalizuje nefunkčnú žiarovku. Treba skontrolovať, ktorá žiarovka nesvieti a vymeniť ju za novú/dobrú toho istého druhu.
http://www.autorubik.sk/clanky/kontrolky-vozidla-... ...

twistedTSD
24. října • 18:20

Akorát teď mi odcházela potkávačka a kontrolku to nějak netrápilo...každopádně spoléhat u auta jen na kontrolky může fakt jen úplný vůl.

kahnt
21. října • 19:19

mazec, jak se ještě blbci k tomu přiznají :DDD

fkvy4n
21. října • 14:44

Netusil jsem, ze se mi automobil znehodnoti prasklou zarovkou. :-(

Rasto
21. října • 15:20

Pokial pri jazde bez svetiel/svetla neuvidis napriklad pretrcajuci kus dreva alebo betonu na ceste a vrazis do toho tak si bud isty, ze znehodnoti - a to este mozes byt rad, ze ta neprefacka airbag.

Yarda
21. října • 14:43

Problém je v tom, že u novějších aut je v návodu na kontrolu a údržbu obvykle univerzální rada: "...a navštivte autorizovaný servis."
A co se týká žárovek, docela by mne zajímalo, jestli si jejich výměnu někde na cestě zkusili ti co to svícení takhle vymysleli. Třeba já u mlhovek mám jednoznačný pokyn, že žárovky může vyměňovat jen autorizovaný servis.
Řeším to tak, že jednou za rok dám auto do servisu ke kontrole a jednou za dva roky i k tomu, aby mi to auto protáhli skrz STK.

sa
1. listopadu • 13:19

Rád bych viděl například někoho, kdo mění u Mercedesu S (rok cca. 2009 - 2012) xenon za nový. Už jen blbé mlhovky fungují na tom principu, že musí dolů kolo, podběh a dalších 30 blbostí.

Dagmarrr
21. října • 12:53

"Stěrače stírají", asi to každý z nás nijak nepřehání při kadodenních jízdách. Ale dobré je (co říkali již v autoškole), před vyjetím auto obejít a zběžně prohlédnout. Kolikrát se mi vyplatilo naklapnout napůl vypadlou SPZ (od pořádné rány nějakého šikuly při parkování) a nebo zjistit ucházející kolo. Ale hlavně plno lidí podceňuje to, když v autě najednou začne něco bouchat, skřípat atd. a oni raději rychle spěchají domů, aby to stihli než se to potento úplně... místo toho, aby se alespoň trochu snažili zjistit příčinu... Je třeba docela podstatný rozdíl mezi odcházející tyčkou stabilizátoru a třeba uvolněným kolem a to i toho páteho, špatně uchycené rezervy pod autem...

pcwifi
21. října • 12:00

zarovky je nejhorsi pohroma, nedavno sem potakl maslo kteremu svitila jen SPZ, jinak na celem zadku auta NIC... a nebylo 3 odpoledne ale 8 vecer. To bych rovnou vzal papiry na rok. Jezdcu s jednou puqlou zarofkou v prednim ci zadnim svetle potkavam denne mraky, nejvic brutalne to pusobi v noci, ze jede motorka si clovek rika a on kokot v aute s puklou zarofkou. A muzi zakona projizdeji v klidu ulice mesta a prt prt...

Punisher
21. října • 21:49

Nebylo to na D8??? Taky jsem to auto potkal, když mě předjelo, blikal jsem na něj, ale ten vůl nereagoval. Děsně nebezpečný chvíle. Jel jsem cca 130 a během deseti sekund jsem ho neviděl.

clodwik
21. října • 13:47

Proč píšeš jak retard z pátý obecný?

Hana Pospíšilová
21. října • 17:48

Kdo kritizuje,nesmí sám chybovat..Ve tvém krátkém,nespisovném souvětí má být čárka za slovem píšeš.

sa
1. listopadu • 13:18

Víte, že za čárkou musí být mezera? :)

tomm1k
24. října • 14:03

Vy jste slečno/paní tak blbá že kdyby debilita nadnášela, lítáte nám tu nad hlavami jako sputnik. Sama neumíte ani základy gramatiky (nejste z prahy?) a míříte na jiné.. :-) Tiše doufám že Vás sestry v ústavu pouze zapoměli u PC a nejste aktivní řidička...nedej bože majitelka občanského průkazu :-) :-)

ms
22. října • 13:41

Mno, jediné, co se dá "vytknout" (což já bych třeba nedělal) je: "...z pátý obecný..." - správně:" ...z páté obecné..." Jinak pochopitelně dobře.
Zato váš příspěvek je chyb plný i když opominu typografické zrůdnosti obvyklé u puberťáků.

ficus
22. října • 9:14

Téé tak, když u plotny vymejšlí rozumy...

k8
21. října • 20:13

Aneb jak se jednoduše ztrapnit :-)

milanekjablonecak
21. října • 19:52

Má to správně, tak snad ten sporák.

Jan Ondra
21. října • 18:35

Ne, nemá.

Tonda
21. října • 12:47

Ty jsi ale dobrý dement co?

Kott02
21. října • 13:42

Přesně tak. Většinou vidím toto na dálnicích ve všech zemích eu ale vesměs v sockoautech. Je pak sranda někoho pořádně nevidět. Když mi nesvítí světlo na autě sem z toho na prášky a palubák taky...

fanda
23. října • 16:56

Co to je "sockoauto"?

sa
1. listopadu • 13:17

MB S

twistedTSD
21. října • 16:37

Nedávno jsem na upozornění na nesvítící brzdové a půl obrysového světla dostal odpověď, že je to jedno, vždyť brzdové svítí nahoře...:-D A takhle k tomu prostě přistupuje většina českých neřidičů a neřidiček, kteří na nějakou údržbu úplně kálí.

Doporučujeme

Články odjinud