Šest pruhů na D1? Nejspíše ano

Na dnešní tiskové konferenci uvedl ministr dopravy Milan Šimonovský, že dálnice spojující českou a moravskou metropoli by mohla mít šest pruhů. Toto rozšíření, které se má začít stavět v roce 2007 a skončit v roce 2010, by nás mělo stát přibližně 30 až 40 miliard korun. První fází rozšíření bude stavba kolem Brna, která vyjde na 10 mld. Kč a která je nutná z důvodu křížení dálnic D1 a D2. Část sumy, která na stavbu padne, bude získáná ze státního rozpočtu a část prostřednictvím úvěru Evropské investiční banky. Zbytek rozšíření, tedy od Brna do Mirošovic u Prahy, by se měl odehrát v pěti fázích a financovat by se měl jak ze státního rozpočtu, tak prostřednictvím veřejných a soukromých zdrojů.
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků