Šest let poté: Maserati vyrobilo 100.000 kusů sedanu Ghibli, model čeká další facelift

kolkyno  |  26. 09. 2019 13:52

za 6 rokov tam prida kde ktora automobilka este 0 na koniec. ale je to jedno, toto je EMOCIA. kebyze mam prachy, nie len na auto ale aj servis tak je moje. Minimalne Ghibli, urcite Quattroporte a rozhodne GranCoupe Stradale ci ehm MC12. Kazde jedno je pre mna porno auto v svojej kategorii.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  26. 09. 2019 17:13

Jediné emoce, které vzbuzuje Ghibli, je že to je těžké a tlusté nic. Guča plechu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 09. 2019 17:37

Ktere rodinne auto vypada tak dobre?

Odpovědět  |   | 
MM  |  26. 09. 2019 16:54

Maserati? To ještě existuje?

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  27. 09. 2019 07:47

Ne každý chce jezdit v autě co má kdejaký Pepík a jeho tlustá Mařka.. ještě že jsou značky, kterými tahle pakáž pohrdá.

Odpovědět  |   | 
MM  |  27. 09. 2019 09:56

To já chápu. Jen mi maserati nepřijde nic moc.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  27. 09. 2019 11:07

Proc? Pokud je technika - rekneme - dostacujici/vyborna, tak designove jsou mile pred treba tolik oblibenou D3 (u SUV je to az brutalni rozdil). Nema ho kazdy, kdo ma vice penez. IMHO velmi zajimava volba.

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 09. 2019 23:37

Po 6 letech produkce modelu ve střední třídě sto tisíc? No to moc ke chlubení není.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  27. 09. 2019 07:44

Myslím, že kdo si koupí Maserati, tak asi úplně nestojí o to, aby stalo na každém rohu jako nějaký Boleslavský hnůj apod...

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  27. 09. 2019 08:58

Proč srovnáváš Maserati se Škodou a ještě navíc tak uboze?

Odpovědět  |   | 
Vidimský  |  27. 09. 2019 12:14

Protože je to ubožák.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  27. 09. 2019 21:11

Říkám pche

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  29. 09. 2019 07:15

A jak mám psát o ubohé značce a o ještě větších škodomilských ubožácích za volanty ?

Odpovědět  |   | 
ZlySoused  |  27. 09. 2019 14:49

Ghibli není střední třída. Je to premiový sedan vyšší střední třídy. Navíc ani nenabízí základní dvoulitrové motorizace jako konkurence. 100 000 je slušné číslo.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

včera | Jiří BaborskýOndřej Mára | 44 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 33 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro