Servisy v Německu budou mít napilno. Mají upravit emise NOx u 5 milionů aut

Antiautomat  |  02. 08. 2017 17:59

Na spotrebu, vykon a zivotnost to samozrejme mat vplyv BUDE, pretoze motor bude pracovat v takom rezime, na ktory nikdy stavany nebol. Minimalne sa moze ocakavat ze motor sa rychlejsie zas.rie /a vsetky problemy spojene s tym/, plus, ze porastie spotreba. Casom bude klesat umerne jeho nadmernemu opotrebeniu aj vykon a skonci to tak, ze do par rokov mate z toho vyhukanu cmudiacu smradlavu bestiu.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  02. 08. 2017 19:16

Cílem servisního zásahu je snížit emise oxidů dusíku u provozovaných aut s emisními normami Euro 5 a Euro 6 v průměru o 25 až 30 procent. Na spotřebu, výkon, či životnost motorů to prý nebude mít žádný vliv.

Zajímalo by mě čeho to bude vypouště víc, protože si nemyslím, že se jim podařilo obejít zákon zachování hmoty.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  02. 08. 2017 19:24

Zákon zachování hmoty sem netahejte, protože NOx vzniká během spalování nafty v přebytku kyslíku přímo ze vzduchu zejména při nízké zátěži motoru (málo nafty, kyslík reaguje s dusíkem). Snížením NOx tak zůstane více plynneho N2 a O2.

Odpovědět  |   | 
Jindra Kuchar  |  03. 08. 2017 08:54

Pán se ptal čeho bude více, když bude méně NOx. Dá se čekat že bude více COx, jelikož do motoru půjde více nafty (aby hořela namísto N), nebo více pevných částíc (jelikož se více otevře EGR aby místo vzduchu byly ve válci spáleniny). A nebo bude méně výkonu (omezí se turbo - méně kyslíku ve válci). V praxi to asi bude kombinace těchto tří věcí

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 08. 2017 11:20

To by platilo pouze v případě, že dojde pouze ke změně SW řídící jednotky. Pokud by přistoupili také k úpravám motoru (např. lepší vstřikovače paliva), může dojít k lepšímu rozprášení a spálení nafty při snížení produkce PM i NOx. Bez konkrétního popisu úpravy se dá jen teoretizovat.

Odpovědět  |   | 
USA  |  02. 08. 2017 21:53

naftak s euro6 vyprodukuje v prumeru 500mg NOx/km, při snizeni o 30% bude limit stale prekracovat 3x a vypouštět 10x vic jedovatých NOx nez benzinak

Odpovědět  |   | 
Jindra Kuchar  |  03. 08. 2017 09:23

Lžete. Ten limit platí pouze pro laboratoř, kde ho nafťáky plní. V běžném provozu žádný limit není a nikdo jej tedy nemůže překračovat

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 08. 2017 11:25

Místo těch svých pubertálních výkřiků se na to zkuste podívat racionálněji, než o okýkna svého sračkometu.

I kdyby nakrásně platilo to co říkáte, existují také imisní limity popisující přípustné množství jedovatých látek ve vzduchu a stát má povinnost regulovat přísně obojí. Tzn. že jeden TDI na zahradě někdě na vesnici je OK, ale 50 TDI na rušné ulici ve městě už společně ten limit překračuje. A je jedno, jestli se jedná o naftový motor nebo souseda pálící pneumatiku v kamnech. Stát má zákonnou povinnost zasáhnout.

Už vám to tu píšeme po stopadesáté, ale plnění laboratorní emisní normy neznamená, žemáte právo jet kdykoli a kamkoli se vám zlíbí. Žádný zákon vám to negarantuje, ve skutečnosti už vás stávající legislativa omezuje (jen ji dosud nikdo nevymáhal)

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  03. 08. 2017 09:05

Cílem je zaplácnout Evropanům ústa, když v USA museli Němci vykoupit podvodná auta a na domácí (o našem protektorátu nemluvě) hodili bobek. Pokud krám překračuje 17x platnou normu a softwarově sníží emise o 30% stále ji překračuje mnohonásobně.

Odpovědět  |   | 
Jindra Kuchar  |  03. 08. 2017 09:12

Proč lžete? Ty auta normu plní. V laboratoři a podle stanoveného postupu. Neexistuje žádná norma, podle které bý auta měla něco plnit při cestě z Kauflandu.
To jen ekoteroristé vzali laboratorní normu a dělají skandál že nefunguje za zcela jiných podmínek

Odpovědět  |   | 
šofér  |  03. 08. 2017 09:35

A ekoterorista je německý zákazník, když ztrácí důvěru v dieselové auta a přestává je kupovat, že . Nebo dokonce celá města, která chtějí dieselům zakázat vjezd do nich. Ono je to složitější, Němci si v poslední době zakládají na "čistých" energiích a nyní zjistili, že je automobilky valí po uších a jsou nasraní.... nic více v tom nehledejte.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  03. 08. 2017 09:42

Jindro tleskám, konečně někdo, kdo používá mozek. Podivovat se nad tím, a ještě z toho dělat celosvětovou aféru, že mimo laboratoř a za jiných podmínek naměřím jiné hodnoty, to už chce velkou dávku debility. Na to nepotřebuju ani 5 tříd základky, abych došel ke stejnému objevu. Problém je ale úplně někde jinde. Tu normu by totiž ty motory bez podvodného SW nesplnily ani v té laboratoři. Podvodný SW, to je oč tu běží! A podvodný SW používají všechny automobilky, ale pouze VW se k tomu pod tlakem přiznal.

Odpovědět  |   | 
Jindra Kuchar  |  03. 08. 2017 09:52

Kdyby to bylo tak jednoduché (podvodný software), tak aktivisté zažalují přímo udělení certifikace pro neplnění normy a dostanou z provozu všechna diesel auta okamžitě - a nemusí na to jít takhle složitě přes městké limity. A majitelé by pak mohli vracet auta prodejcům pro zjevný rozpor s kupní smlouvou. Ale nic z toho se neděje, takže ten podvodný software bude asi z pohledu zákonů OK

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  03. 08. 2017 10:04

Ale ono to je jednoduché, jen na to ti naši aktivisté ještě nepřišli. A já se tomu ani nedivím, vždyť je to banda tupounů. Ty znáš nějakého aktivistu, který by měl všech 5 pohromadě? Já ne. Právě proto se stali aktivisty a nechávají se platit neziskovým sektorem, protože by se jinak neuživili. V USA se auta vykupovala, proč asi?

Odpovědět  |   | 
Jindra Kuchar  |  03. 08. 2017 10:05

Protože v USA zákony požadují plnit normy i v provozu. V evropě nikoliv

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 08. 2017 11:31

Ta podle vás neexistující norma se jmenuje zákon 369/2016 Sb.

BTW ta vaše norma výslovně zakazuje identifikovat emisní test a používat pro něj odlišné podmínky, což ovšem dělají všichni výrobci s využitím mnoha výmluv (typu ochrana poškození motoru), které jim legislativa nabízí.

Odpovědět  |   | 
Jindra Kuchar  |  03. 08. 2017 14:21

369/2016 Sb umožňuje městům omezit dopravu, pokud je to potřeba pro snížení emisí. Jelikož emise NOx nejsou v ČR problém (viz například https://www.mzp.cz/C1257458002F0DC7/cz/zprav... ... a pevné částice jsou u vozu s DPF minimální, tak omezení těchto vozů (většína Euro 5 a Euro 6 dieslu) není možné.
PS: Vozy s vykuchaným DPF mají provoz zakázán a že se to nehlídá je jiná věc

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 08. 2017 14:46

S vámi diskutovat je teda zážitek. Na podporu vlastních argumentů předkládáte důkazy, které je vyvracejí. Tak si ten dokument laskavě přečtěte. Jednoznačně konstatuje že roční imisní limity NOx, PM a Benzoapyrenu jsou v mestech trvale překračovány.

Odpovědět  |   | 
Jindra Kuchar  |  03. 08. 2017 15:02

Vy si přečtěte co jsem psal - NOx jsou podle té zprávy překračovány pouze vyjímečně kolem velkých křižovatek. Takže nepředstavují žádný větší problém (pokud na takové křižovatce nebudete postávat hodiny).
O tom že PM nejsou překračovány jsem nepsal. Jen jsem psal že vozy s DPF nejsou z hlediska PM problém. Takže je nemá smysl zakazovat

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 08. 2017 15:44

Takže citace z vašeho dokumentu:

"Obdobně jako v předchozích letech byly v roce 2015 nejproblematičtější znečišťující látkou suspendované částice frakce PM10 a PM2,5, benzoapyren, přízemní ozon a dále NO2 v místech zatížených dopravou."

"Imisní limit přízemního ozonu byl překročen na 26,8 % území ČR"...V porovnání
s předchozím rokem (průměr za období 2012–2014) se plocha zasaženého území i podíl
obyvatelstva vystavených nadlimitní koncentraci ozonu výrazně zvýšila"... - Přízemní ozon je produktem rozpadu NO2 ve venkovní atmosféře na jedovatý NO + O, který reaguje s O2!

"Nadlimitní koncentrace NOx se vyskytují zejména v okolí dopravních komunikací"

To že se vám NO2 v atmosféře rozpadne na jiné jedovaté látky (O3 a NO, který se měří jen v úhrnu NOx) neznamená, že jsou ty emise NO2 v pořádku.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  03. 08. 2017 21:55

No a právě kolem těch křižovatek ve městě,
kde píšete, že když tam nebudete stát několik hodin, že vám to nic neudělá,
tak tam trvale žijí - bydlí lidé, dýchají to denně, jsou tím dlouhodobým vystavením ohrožení rakovinou. Děti ty křižovatky musí přecházet...
Já konkrétně jsem se už z Prahy odstěhoval a když tam teď přijedu, některé dny, při inverzi se tam opravdu nedá dýchat.
Chápu, že když si někdo připlatí za úsporný Diesel, tak se brání možnému omezení.
Já sám mám benzín Mazdu 6 která jako atmosférický motor emise plní včetně prachových částic (což se o přeplňovaných benzinech tvrdit nedá pokud nemají PDF), ale sám jsem do své firmy koupil 5 dieselových aut, které potřebujeme používat. Je to těžká situace, do které nás dostali výrobci podvodným SW a zákonodárci nesmyslnými normami. Myslím, že je potřeba neomezovat konkrétně Diesely, ale omezovat všechny vozidla, které neplní emisní limity (ty laboratorní bez podvodného SW). Je zajímavé, že některé vozy se do limitů EURO6 vešly, a jiné je překračovali 10x a více. V budoucnu se budou limity měřit i v běžném provozu, limity budou benevolentnější a reálnější než dnešní laboratorní nesmysly.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 08. 2017 18:34

Ale to se chlapče hodně pleteš, pevné (prachové) částice jsou docela podstatně o přímém vstřikování paliva, tedy u tebe benzínu, a to v Mazdě 6 máš také. Přeplňování má jiné problémy, například NOx. Něco si o tom přečti (ne PDF, ale DPF).
http://www.auto.cz/filtr-pevnych-castic-benz... ...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 08. 2017 18:47

Zapmněl jsem napsat, že přeplňování má jiné problémy, například NOx, ale u vrstvené směsi.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  02. 08. 2017 19:19

Tady se opět ukazuje, že VW je ve skutečnosti jen špička ledovce, navíc s nejčistším diesely na trhu. Vyjma jednoho MB mají všechny auta co splní 80g/km NOx motor 2.0TDI od VW.

Každopádně v některých městech už soud zakázal vjezd dieselům úplně, a pokud se nepovede odvolání, smolíka budou mít i smradoši s EURO6:
http://echo24.cz/a/i9pFP/soud-zakazal-dies... ...

Odpovědět  |   | 
kuchi  |  03. 08. 2017 06:55

Ano, soud ukázal, že v moderní demokracii o otázkach mající vliv na celou společnost nerozhodují volení politici, ale jeden samosoudce bez jakékoliv zodpovědnosti. A také ukázal, že v tzv. pravním státě je možná otočka o 180 stupňu (od podpory dieselu k zákazu) během jednoho dne, aniž by za to někdo nesl zodpovědnost. Tleskat tomuto může jen šílenec.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 08. 2017 08:05

Co to tady blábolíte? Soud ukázal, že právo na život a čistý vzduch je důležitější než ekonomické zájmy kohokoli. To je vše.

Navíc, nedělejte ze všech chudinky. Všichni výrobci aut podváděli a ohýbali emisní testy (těch pokut za podvody během posledních 50 let je hromada). O dieselech to platí dvojnásob, protože ochcávání emisí, které velmi obtížné reálně splnit se stalo běžnou praxí. Výrobci věděli co za totální humus vypouští do vzduchu, a ví to i většina majitelů těchto vozidel. Vaše snaha z nich dělat chudinky oběti je směšná.

Nicméně, když soud správně zakáže vjezd dieselům, nechť si majitelé aut vymáhají škody na výrobcích, co jim tenhle šunt prodali.

Odpovědět  |   | 
Jindra Kuchar  |  03. 08. 2017 08:44

"Soud ukázal, že právo na život a čistý vzduch je důležitější než ekonomické zájmy kohokoli" - ovšem s tímto argumentem by soud mohl zakázat provoz všech automobilů (i elektronické víří prach), zakázat topení (i plynové má emise), zakázat elektrárny v okruhu 200km od města (i ty kouří), zakázat vaření (i to produkuje emise) a podobně. Stejně tak by vám soud mohl zabavit byt s podobným argumentem, že právo na bydlení pro Jóžu odvedle má přednost před vaším právem neekonomicky využívat 3+1 k bydlení samostatně atd.
Trvám na tom, že pokud stát nastaví nějaké podmínky, podle kterým je možno auto uvést do provozu, tak pak by měl takovému autu garantovat použitelnost (doprava od dvěří ke dveřím) po dobu životnosti (můžeme se dohadovat jestli je to 10 nebo 15 let). A pokud v těch podmínkách udělal chybu, měl by za to nést zodpovědnost, a tyto auta například vykoupit.
A vymáhat škody na výrobcích je nesmysl, jelikož vůz zákonné požadavky splňuje

Odpovědět  |   | 
kluc  |  03. 08. 2017 08:53

Život sám o sobě je škodlivý, protože vede nevyhnutelně ke smrti. Já bych lidem rovnou zakázal mít děti.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 08. 2017 11:34

zato, že jste hloupoučký šašek, který si nikdy nepřečetl zákon, a teď fňuká poté, co jej snad někdo hodlá dodržovat, za to si můžete pane úplně sám.

Nic z toho, co požadujete vám stát nikdy negarantoval, ba naopak jasně definoval, že vaše právo jezdit od dveří není nadřazeno právu na čistý vzduch, a může být omezováno. Že jste si za těchto podmínek koupil auto a teď se vám to nelíbí je jen váš problém.

Odpovědět  |   | 
Jindra Kuchar  |  03. 08. 2017 12:57

S člověkem který umí jen urážet nehodlám dále diskutovat. Pěkný den

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 08. 2017 13:06

A co čekáte, když tady každý týden vypouštíte ty svoje zjevné lži? Zákon vám nikdy neomezené použití negarantoval, naopak vždy obsahoval možnost vás v závislosti na škodlivosti vašeho auta omezit.

Pokud tady dokola opakujete, jak jste si chudinka něco koupil a teď někdo mění pravidla hry, pak bezostyšně lžete, protože vás na to někdo upozornil už mnohokrát.

Odpovědět  |   | 
kluc  |  03. 08. 2017 08:50

A proč už dávno nezakázal i přímovstřikové benzíny? Ty nemají filtr pevných částic a vypouštějí do ulic tísícinásobky množství bordelu než nafťáky. To se bude řešit kdy? Bude za 5 let další aféra? A teď se to bude v pohodě podporovat. Pokud jde o ty nafťáky, tak ty emisní limity plnily přesně dle platných norem a metodik jejich měření. Přece nikdo normální po nich nemůže chtít, aby plnily nějaké testy, které neodpovídají stávající metodice měření. To už jsme tak padlí na hlavu, že musíme všechno chtít hned. Nestačilo nasadit novou metodiku měření, podle které by automobilky udělaly motory?

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 08. 2017 11:37

Přímovstřikované benzíny vypouští maximálně 10x víc PM než diesely s filtrem, což je samo o osbě velmi malé množství, a nové benzíny s filtrem sníží tento počet o 3 až 4 řády. Navrch k tomu benzín nevypouští prakticky žádné NOx, Benzoapyren a podobné hnusy.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 08. 2017 10:21

... že právo na život a čistý vzduch je důležitější než ekonomické zájmy kohokoli...

Preboha, neblbnite. Chodte na dovolenku na Eneweteak Bikini, uzite si to a o rok nato sa jedneho dna po chemoterapii porozpravame ako pravo na zivot je dolezitejsie ako niekoho zaujmy. Ak by to totiz tak bolo ako si to malujete, nemali by sme za sebou xyz vojen, vratane tych dvoch svetovych.

Co sa tyka emisnych limitov a vyrobcov, staci si polozit znamu otazku qui prodest a nutne pridete k symbiotickemu organizmu, ktory profituje z toho ze parazituje na tom, kto sa nemoze branit. Obcan ne v moci prava, pravo je v moci statu a stat je v moci velkokapitalu. No a potom to tak aj vyzera. Pojem 'pravny stat' je v dnesnej dobe totalnym slovnym zvratkom, stat povodne znamenal nieco ine. Dnes je to len nastroj utlaku. Bohuzial.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 08. 2017 11:40

Vedle emisních limitů existují také limity imisní. Plnit se musí oba, takže nechápu tady ten povyk, když stát začne konečně vymáhat zákony, které tady platí již desítky let.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 08. 2017 20:05

Nemotajte hrusky a jablka, imisie su nieco uplne ine.
Pozn.prekl.

Odpovědět  |   | 
kluc  |  03. 08. 2017 09:01

Meleš nesmysly. VW není špičkou ledovce. Je to jediný výrobce, který podváděl. Svým jednáním pak odstartoval hysterii a ostatní výrobci jsou tlačeni do plnění emisních norem, dle metodik, které ještě neexistují. A nejčistší diesly má v tom testu jen proto, že o tom průseru, který udělal, věděl o 2 roky dřív než ostatní a něco stihnul zachránit. Za moje vysvětlení mně děkovat nemusíš. Stačí, když se to budeš snažit pochopit.

Odpovědět  |   | 
kluc  |  03. 08. 2017 09:14

A proto zakážeme auta se spalovákem a z USA budeme do Evropy na lodích vozit uhlí a plyn.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  03. 08. 2017 09:39

je tady problém v tom, že ty lodě neotravují vzduch v místech, kde je velká koncentrace lidí, tedy ve městech a obcích... čímž nesnižuji jejich "zásluhu" na celkovém znečištění planety.

Odpovědět  |   | 
posrany deti zeme  |  03. 08. 2017 09:43

sak tyhle lode jiz taky nesmej do nekterych pristavu mimochodem nekteri vlastnici tech lodi jiz lode stahli do doku a dane lode se predelavaji na hybridni pohon maersk u svejch 2 nejvetsich kontejnerovejch lodi dokonce pocita ze nad kontejnery se postavy rolovaci plast s fotovoltaickymi panely, za slunneho dne by tak mohlo az 40% energie pochazet ze slunce, i tak lod ale pojede v hybridnim modu kde se pocita az se 30-40% usporou paliva oproti puvodnimu ciste fosilnimu pohonu s pevnym spojenim se sroubem, nove tam budou "azipody" s elektromotory, ktere umozni jak nizsi spotrebu, tak mnohem lepsi manevrovatelnost tech lodi, cims odpadnou u nekterych treba i 2-3 remorkery navic v pristavech a budes tacit jeden a z dva na lod

v lodni doprave se za poslednich 5 let udalo tolik noveho ze vsechny ty zakazy v autodoprave jsou proti tomu doslova jen plivnuti do more, odkazovat na clanek starej 8 let je vpodstate nesmysl a jen ukazujes ze v dane oblasti se spolehas pouze na zastarale a davno neaktualni clanky dnes s v podstate nulovou hodnotou

Odpovědět  |   | 
kluc  |  03. 08. 2017 09:55

A budou se ta tvoje čísla taky testovat v reálném provozu? Aby pak z těch tvých 40% nebyly jen 4%.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  04. 08. 2017 10:28

nejezdi nahodou podobne lode jiz davno? jen tak matne si vybavuju, endelala nahodou na tohle tema studii jista firma co vlastni nekolik vyletnich lodi kde cast ma standardni pevne spojeni motoru a sroubu a cast tech novejsich jiz pouziva azipody? a neni to nahodou ta spolecnost ktere se ve stredozemnim mori tak nejak "odrela" jedna vyletni lod s Italskym kapitanem? studie a rozdilnost jsou davno zname, ty firmy nedavaj ty miliardy na prestavbu tech lodi asi jen tak si tak rano svtane sef dane firmy a rekne si, tak a ted odstavime dve z nasich peti lodi lodi na 2 roky do doku a zaplatime asi miliardu eur u kazde aby ji predelali na hybridni pohon, proste proto ze chci

Odpovědět  |   | 
Jindra Kuchar  |  03. 08. 2017 13:55

Jakmile zatočí s diesly, tak příjdou na řadu benzíny. První testy poukazující že moderní benzíny nedodržují limity NOx už proběhly: https://www.autovistagroup.com/news-and-insights/adac-te... ...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 08. 2017 14:07

Strčte si tu svoji demagoigii už někam. Ano, existují benzínové motory homologované dle EURO 6, které limity NOx na silnici nesplní, ale je jich zcela zanedbatelné množství (7% v databázi equaindex). To je zcela směšné číslo dokazující, že plnit limity NOx není pro benzín žádný problém. Stejnou normu naproti tomu neplní 88% dieselů, tj téměř všěchno co se vyrobí.
http://equaindex.com/equa-air-quality-index/...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 08. 2017 20:02

Nový průšvih VW: „cinklá“ TDI vyvinul za levné peníze EU na ekologii
Kdo by to byl řekl, že? Podvod na podvod.
Tak šup hrobníci vyndejte lopaty a krumpáč a pohřbívejte
http://auto.idnes.cz/tdi-evropska-investicni-b... ...

Odpovědět  |   | 
Benzín  |  06. 08. 2017 15:14

Už jste četli tu "novinku", že auta v Německu, co neprojou SW opravou by mohla přijít i o registraci a nemohla by tak vlastně jezdit po silnici.

https://www.zet.cz/tema/majitele-vozu-vw-pos... ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

včera | Petr Schnagl | 36 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid (minitest)

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
Ostré Fordy Focus ST poprvé na českých silnicích: Ty to nabij a já vystřelím!

Ford Focus ST (první svezení)

Dva motory? Dvě verze karoserie? Ale kdepak. Dvě zcela odlišná auta! Jedno je příjemný společník pro dlouhé cestování, to druhé snese porovnání s nejlepšími.

8.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 61 N/A
Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A