Sériový Mercedes-Benz GLA 45 AMG je tady. Překvapení nečekejte

Za necelý týden odstartuje autosalon v Detoritu, kde se ukáže také sériová verze Mercedesu-Benz GLA 45 AMG. Jak určitě víte, tento model se představil už v koncem listopadu v Los Angeles, tehdy údajně šlo o koncept. Ten měl ovšem na první pohled velmi blízko k sériovému provedení, což se také dnes díky prvním oficiálním fotografiím konečné varianty potvrdilo. Překvapení se tedy podle očekávání nekoná.

Mercedes-Benz GLA A45 AMG: malý, lehce zdivočelý crossover

Mercedes-Benz GLA A45 AMG: malý, lehce zdivočelý crossover

A to samozřejmě platí také o technice. Pod kapotou opět najdeme přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec disponující maximálním výkonem 360 koní, převodovka je sedmistupňová dvouspojková a pohon všech kol obstarává mezinápravová spojka umístěná u zadního diferenciálu.

Mercedes-Benz A 45 AMG vs. Subaru WRX STi: Střet civilizací

Mercedes-Benz A 45 AMG vs. Subaru WRX STi: Střet civilizací

Co se dynamiky týká, sprint z nuly na stovku by se stále měl vejít pod hranici pěti sekund, maximální rychlost je elektronicky omezena na obvyklých 250 km/h.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků