Sériový Mercedes-AMG Project One: Hypersport tiše pozměnil název i design

K prvním zákazníkům se už chystají hypersporty od AMG. V mnohém se od frankfurtského konceptu liší.

Když na minulém autosalonu ve Frankfurtu Mercedes-AMG ve společnosti Lewise Hamiltona představoval svůj hypersport Project One, automobilový svět žasnul. Auto má odvážný design a především techniku inspirovanou formulí 1. Nakonec se přeci jen pár věcí na cestě k sériové verzi změnilo. Naštěstí však nic zásadního.

Mercedes vám poradí, jakým ulicím se vyhnout. Využije statistiky kriminality

Mercedes vám poradí, jakým ulicím se vyhnout. Využije statistiky kriminality

Němci změny provedly v tichosti, dozvídáme se je proto jen od serveru thesupercarblog.com, který se odkazuje na důvěryhodný zdroj, přesněji jednoho z 275 klientů, kteří vůz obdrží. Předně se produkční verze na silnice již nejmenuje Project One, ale pouze One.

Miliardář Manny Khoshbin na svém populárním instagramovém účtu ukázal i další změny. Právě on je jedním ze šťastných zákazníků a první vůz postavený podle produkčních regulí natočil během konfigurace toho svého. Sériové auto má o poznání více aktivní aerodynamiky. K vidění je množství karbonových klapek na přídi, boku i zádi. Působí tak členitěji.

Mercedes-AMG A 35 4Matic oficiálně: Rival Golfu R má 306 koní a 400 Nm

Mercedes-AMG A 35 4Matic oficiálně: Rival Golfu R má 306 koní a 400 Nm

Inspirace monopostem kategorie Formule 1 se nezdá být jen marketingový žvástem. Vždyť spalovací motor má přesně shodnou architekturu, tedy V6 o objemu 1,6 litru. Kombinovaný výkon hybridní soustavy činí 745 kW a na 96 km/h zrychlí za 2,7 sekundy. Maximální rychlost je přibližně 350 km/h. První zákazníci se tohoto silničně legálního vozu dočkají během příštího roku.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Unreal! 😍👍🏻 aero anyone?

Příspěvek sdílený Manny Khoshbin "Never Give Up" (@mannykhoshbin), Zář 26, 2018 v 7:14 PDT

Speciál: Alternativní pohony

K vývoji alternativních pohonů došlo kvůli ztenčujícím se zásobám ropy a problémům se znečištěním životního prostředí. V automobilovém průmyslu se v současnosti nejčastěji hovoří o pohonech na LPG, CNG, vodík a elektrický proud. Právě v posledních dvou zmíněných pohonech je podle odborníků budoucnost.

Přehled aut s pohonem na LPG Koupit auto na CNG?Auta na CNG: Jak dojedou daleko?Toyota Mirai na vodíkVW razí cenu elektroaut na minimumHyundai Nexo - SUV na vodíkRevoluční CNG-mild-hybrid Škoda do detailu

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků