Sériový Mercedes-AMG Project One: Hypersport tiše pozměnil název i design

K prvním zákazníkům se už chystají hypersporty od AMG. V mnohém se od frankfurtského konceptu liší.

Když na minulém autosalonu ve Frankfurtu Mercedes-AMG ve společnosti Lewise Hamiltona představoval svůj hypersport Project One, automobilový svět žasnul. Auto má odvážný design a především techniku inspirovanou formulí 1. Nakonec se přeci jen pár věcí na cestě k sériové verzi změnilo. Naštěstí však nic zásadního.

Mercedes vám poradí, jakým ulicím se vyhnout. Využije statistiky kriminality

Mercedes vám poradí, jakým ulicím se vyhnout. Využije statistiky kriminality

Němci změny provedly v tichosti, dozvídáme se je proto jen od serveru thesupercarblog.com, který se odkazuje na důvěryhodný zdroj, přesněji jednoho z 275 klientů, kteří vůz obdrží. Předně se produkční verze na silnice již nejmenuje Project One, ale pouze One.

Miliardář Manny Khoshbin na svém populárním instagramovém účtu ukázal i další změny. Právě on je jedním ze šťastných zákazníků a první vůz postavený podle produkčních regulí natočil během konfigurace toho svého. Sériové auto má o poznání více aktivní aerodynamiky. K vidění je množství karbonových klapek na přídi, boku i zádi. Působí tak členitěji.

Mercedes-AMG A 35 4Matic oficiálně: Rival Golfu R má 306 koní a 400 Nm

Mercedes-AMG A 35 4Matic oficiálně: Rival Golfu R má 306 koní a 400 Nm

Inspirace monopostem kategorie Formule 1 se nezdá být jen marketingový žvástem. Vždyť spalovací motor má přesně shodnou architekturu, tedy V6 o objemu 1,6 litru. Kombinovaný výkon hybridní soustavy činí 745 kW a na 96 km/h zrychlí za 2,7 sekundy. Maximální rychlost je přibližně 350 km/h. První zákazníci se tohoto silničně legálního vozu dočkají během příštího roku.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Unreal! 😍👍🏻 aero anyone?

Příspěvek sdílený Manny Khoshbin "Never Give Up" (@mannykhoshbin), Zář 26, 2018 v 7:14 PDT

Speciál: Alternativní pohony

K vývoji alternativních pohonů došlo kvůli ztenčujícím se zásobám ropy a problémům se znečištěním životního prostředí. V automobilovém průmyslu se v současnosti nejčastěji hovoří o pohonech na LPG, CNG, vodík a elektrický proud. Právě v posledních dvou zmíněných pohonech je podle odborníků budoucnost.

Přehled aut s pohonem na LPG Koupit auto na CNG?Auta na CNG: Jak dojedou daleko?Toyota Mirai na vodíkVW razí cenu elektroaut na minimumHyundai Nexo - SUV na vodíkRevoluční CNG-mild-hybrid Škoda do detailu

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG: Kluk z plakátu

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG

Nebude trvat dlouho a nabídka pohonných jednotek Volkswagen T-Cross projde drobnou úpravou. Benzinová patnáctistovka však zůstane, proto není od věci si říci, co od ní vlastně můžete očekávat.

dnes | Jan Mička | 11 příspěvků
Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 114 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků