Sériový Mercedes-AMG Project One: Hypersport tiše pozměnil název i design

K prvním zákazníkům se už chystají hypersporty od AMG. V mnohém se od frankfurtského konceptu liší.

Když na minulém autosalonu ve Frankfurtu Mercedes-AMG ve společnosti Lewise Hamiltona představoval svůj hypersport Project One, automobilový svět žasnul. Auto má odvážný design a především techniku inspirovanou formulí 1. Nakonec se přeci jen pár věcí na cestě k sériové verzi změnilo. Naštěstí však nic zásadního.

Mercedes vám poradí, jakým ulicím se vyhnout. Využije statistiky kriminality

Mercedes vám poradí, jakým ulicím se vyhnout. Využije statistiky kriminality

Němci změny provedly v tichosti, dozvídáme se je proto jen od serveru thesupercarblog.com, který se odkazuje na důvěryhodný zdroj, přesněji jednoho z 275 klientů, kteří vůz obdrží. Předně se produkční verze na silnice již nejmenuje Project One, ale pouze One.

Miliardář Manny Khoshbin na svém populárním instagramovém účtu ukázal i další změny. Právě on je jedním ze šťastných zákazníků a první vůz postavený podle produkčních regulí natočil během konfigurace toho svého. Sériové auto má o poznání více aktivní aerodynamiky. K vidění je množství karbonových klapek na přídi, boku i zádi. Působí tak členitěji.

Mercedes-AMG A 35 4Matic oficiálně: Rival Golfu R má 306 koní a 400 Nm

Mercedes-AMG A 35 4Matic oficiálně: Rival Golfu R má 306 koní a 400 Nm

Inspirace monopostem kategorie Formule 1 se nezdá být jen marketingový žvástem. Vždyť spalovací motor má přesně shodnou architekturu, tedy V6 o objemu 1,6 litru. Kombinovaný výkon hybridní soustavy činí 745 kW a na 96 km/h zrychlí za 2,7 sekundy. Maximální rychlost je přibližně 350 km/h. První zákazníci se tohoto silničně legálního vozu dočkají během příštího roku.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Unreal! 😍👍🏻 aero anyone?

Příspěvek sdílený Manny Khoshbin "Never Give Up" (@mannykhoshbin), Zář 26, 2018 v 7:14 PDT

Speciál: Alternativní pohony

K vývoji alternativních pohonů došlo kvůli ztenčujícím se zásobám ropy a problémům se znečištěním životního prostředí. V automobilovém průmyslu se v současnosti nejčastěji hovoří o pohonech na LPG, CNG, vodík a elektrický proud. Právě v posledních dvou zmíněných pohonech je podle odborníků budoucnost.

Přehled aut s pohonem na LPG Koupit auto na CNG?Auta na CNG: Jak dojedou daleko?Toyota Mirai na vodíkVW razí cenu elektroaut na minimumHyundai Nexo - SUV na vodíkRevoluční CNG-mild-hybrid Škoda do detailu

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

dnes | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků