Sériový Mercedes-AMG Project One: Hypersport tiše pozměnil název i design

K prvním zákazníkům se už chystají hypersporty od AMG. V mnohém se od frankfurtského konceptu liší.

Když na minulém autosalonu ve Frankfurtu Mercedes-AMG ve společnosti Lewise Hamiltona představoval svůj hypersport Project One, automobilový svět žasnul. Auto má odvážný design a především techniku inspirovanou formulí 1. Nakonec se přeci jen pár věcí na cestě k sériové verzi změnilo. Naštěstí však nic zásadního.

Mercedes vám poradí, jakým ulicím se vyhnout. Využije statistiky kriminality

Mercedes vám poradí, jakým ulicím se vyhnout. Využije statistiky kriminality

Němci změny provedly v tichosti, dozvídáme se je proto jen od serveru thesupercarblog.com, který se odkazuje na důvěryhodný zdroj, přesněji jednoho z 275 klientů, kteří vůz obdrží. Předně se produkční verze na silnice již nejmenuje Project One, ale pouze One.

Miliardář Manny Khoshbin na svém populárním instagramovém účtu ukázal i další změny. Právě on je jedním ze šťastných zákazníků a první vůz postavený podle produkčních regulí natočil během konfigurace toho svého. Sériové auto má o poznání více aktivní aerodynamiky. K vidění je množství karbonových klapek na přídi, boku i zádi. Působí tak členitěji.

Mercedes-AMG A 35 4Matic oficiálně: Rival Golfu R má 306 koní a 400 Nm

Mercedes-AMG A 35 4Matic oficiálně: Rival Golfu R má 306 koní a 400 Nm

Inspirace monopostem kategorie Formule 1 se nezdá být jen marketingový žvástem. Vždyť spalovací motor má přesně shodnou architekturu, tedy V6 o objemu 1,6 litru. Kombinovaný výkon hybridní soustavy činí 745 kW a na 96 km/h zrychlí za 2,7 sekundy. Maximální rychlost je přibližně 350 km/h. První zákazníci se tohoto silničně legálního vozu dočkají během příštího roku.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Unreal! 😍👍🏻 aero anyone?

Příspěvek sdílený Manny Khoshbin "Never Give Up" (@mannykhoshbin), Zář 26, 2018 v 7:14 PDT

Speciál: Alternativní pohony

K vývoji alternativních pohonů došlo kvůli ztenčujícím se zásobám ropy a problémům se znečištěním životního prostředí. V automobilovém průmyslu se v současnosti nejčastěji hovoří o pohonech na LPG, CNG, vodík a elektrický proud. Právě v posledních dvou zmíněných pohonech je podle odborníků budoucnost.

Přehled aut s pohonem na LPG Koupit auto na CNG?Auta na CNG: Jak dojedou daleko?Toyota Mirai na vodíkVW razí cenu elektroaut na minimumHyundai Nexo - SUV na vodíkRevoluční CNG-mild-hybrid Škoda do detailu

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

dnes | Jan Mička | 12 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků