Sériový Jaguar C-X17 se bude jmenovat F-Pace. Prodávat se začne za rok

Sériový Jaguar C-X17 se bude jmenovat F-Pace. Prodávat se začne za rok

Jaguar oficiálně potvrdil příchod auta kategorie crossover. Novinka naváže na koncept C-X17 a ponese označení F-Pace. Automobilka toho prozatím nic moc neřekla, podrobnosti budou zveřejněny později. Každopádně do prodeje se má tento Jaguar dostat příští rok.

Jaguar C-X17 naživo: Krok správným směrem

Jaguar C-X17 naživo: Krok správným směrem

Jak se dalo čekat, F-Pace bude velmi podobný studii C-X17. Prozatím je sice k dispozici pouze jedna fotka a video, ale i z toho je zřejmé, že designéři moc změn neudělali. Základem vozu bude nová platforma, kterou koncept C-X17 představoval a na které stojí Jaguar XE. Výroba bude umístěna do britského Solihullu.

Jaguar XE: fakta, fotky, videa a první dojmy

Jaguar XE: fakta, fotky, videa a první dojmy

Z krátké tiskové zprávy pak vyplývá, že by mělo jít o vůz s nejprostornějším interiérem ve své třídě, který zvládne odvézt pět pasažérů. A údajně půjde také o skutečné sportovní auto. Osmiválcové provedení bychom si nechali líbit. 

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků