Sériový Jaguar C-X17 se bude jmenovat F-Pace. Prodávat se začne za rok

Sériový Jaguar C-X17 se bude jmenovat F-Pace. Prodávat se začne za rok

Jaguar oficiálně potvrdil příchod auta kategorie crossover. Novinka naváže na koncept C-X17 a ponese označení F-Pace. Automobilka toho prozatím nic moc neřekla, podrobnosti budou zveřejněny později. Každopádně do prodeje se má tento Jaguar dostat příští rok.

Jaguar C-X17 naživo: Krok správným směrem

Jaguar C-X17 naživo: Krok správným směrem

Jak se dalo čekat, F-Pace bude velmi podobný studii C-X17. Prozatím je sice k dispozici pouze jedna fotka a video, ale i z toho je zřejmé, že designéři moc změn neudělali. Základem vozu bude nová platforma, kterou koncept C-X17 představoval a na které stojí Jaguar XE. Výroba bude umístěna do britského Solihullu.

Jaguar XE: fakta, fotky, videa a první dojmy

Jaguar XE: fakta, fotky, videa a první dojmy

Z krátké tiskové zprávy pak vyplývá, že by mělo jít o vůz s nejprostornějším interiérem ve své třídě, který zvládne odvézt pět pasažérů. A údajně půjde také o skutečné sportovní auto. Osmiválcové provedení bychom si nechali líbit. 

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků