Sériový Jaguar C-X17 se bude jmenovat F-Pace. Prodávat se začne za rok

Sériový Jaguar C-X17 se bude jmenovat F-Pace. Prodávat se začne za rok

Jaguar oficiálně potvrdil příchod auta kategorie crossover. Novinka naváže na koncept C-X17 a ponese označení F-Pace. Automobilka toho prozatím nic moc neřekla, podrobnosti budou zveřejněny později. Každopádně do prodeje se má tento Jaguar dostat příští rok.

Jaguar C-X17 naživo: Krok správným směrem

Jaguar C-X17 naživo: Krok správným směrem

Jak se dalo čekat, F-Pace bude velmi podobný studii C-X17. Prozatím je sice k dispozici pouze jedna fotka a video, ale i z toho je zřejmé, že designéři moc změn neudělali. Základem vozu bude nová platforma, kterou koncept C-X17 představoval a na které stojí Jaguar XE. Výroba bude umístěna do britského Solihullu.

Jaguar XE: fakta, fotky, videa a první dojmy

Jaguar XE: fakta, fotky, videa a první dojmy

Z krátké tiskové zprávy pak vyplývá, že by mělo jít o vůz s nejprostornějším interiérem ve své třídě, který zvládne odvézt pět pasažérů. A údajně půjde také o skutečné sportovní auto. Osmiválcové provedení bychom si nechali líbit. 

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků