Sériové Concept Coupe hned tak nebude. Volvo má jiné priority

Volvo Concept Coupe odstartovalo v září minulého roku dlouhou přípravu na příchod nové generace XC90. Koncept jako takový to byl designově nesmírně povedený, což dobře dokazuje také řada ocenění. Jenže na případný přechod do sériové verze si budeme muset ještě počkat, přestože auto vypadá velmi sériově.

Volvo mění svou tvář. Nový směr ukazuje Concept Coupe  

Volvo mění svou tvář. Nový směr ukazuje Concept Coupe  

V rozhovoru pro Autoexpress to řekl Anders Gunnarson, který má v týmu Thomase Ingenlatha na starost design exteriéru. Podle jeho slov byl projekt sériového Concept Coupe pozastaven, přestože by Volvo takové kupé ve své nabídce uvítalo.

Jenže priority jsou někde jinde. Příští rok začne švédská automobilka postupně uvádět na trh novou XC90, což je pro Volvo extrémně důležitý model, který zkrátka musí být úspěšný. A proto se všechny síly automobilky budou soustředit pouze a jenom na tento vůz.

Volvo XC90 zná kompletní ceník. Vrcholné verze atakují dva miliony korun  

Volvo XC90 zná kompletní ceník. Vrcholné verze atakují dva miliony korun  

Až nastane ten správný čas, údajně nebude složité vrátit se k projektu Concept Coupe a dotáhnout ho do zdárného konce. Sériová verze by se podle Gunnarsona mohla objevit na trhu v následujících několika letech. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků