Sériové Audi e-tron GT se nebude od konceptu příliš lišit. Unikly patentové ilustrace

runner42  |  29. 05. 2019 12:57

Větší zadní kola? Vážně? To je nějaký pokus Audi o dragster?

Odpovědět  |   | 
iPace  |  30. 05. 2019 07:57

ty nekde vydis vetsi zadni kola? prosimte ty ses z toho jiz uplne zblblej

Odpovědět  |   | 
E15  |  30. 05. 2019 10:52

Vidím je taky

Odpovědět  |   | 
iPace  |  30. 05. 2019 11:03

orthographic pohled, tazke na tom obrazku z boku/zezadu se ti zdaj zas evčetsi ty predni kola? takze pro tve a zrejme i runnerovo oko proste normalni opticky klam, protoze orthographic pohled nema zadne rozrne pole pohledu a obe kola (respektive vsechny 3 co jsou videt) jsou tedy stejne velka

pokud nemas zadny graficky program kde si prejedes linkama aby sis to pomeril, tak si k monitoru priloz treba pravitko, zjistis ze ty kola jsou stejne velka

tem co jsou normalni staci kdys se podivaji na bocni pohled, porad ti pripadaji kola vzadu vetsi? https://www.autorevue.cz/GetFile.aspx...

Odpovědět  |   | 
..  |  30. 05. 2019 11:41

vÝdím

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  29. 05. 2019 15:20

Vypadá to, že s jednotícím audi designem Waltera da Silvy se končí, čelní maska tzv. pavéza jde pryč a je zpátky souvislý nárazník. Faktem je, že masku tzv.pavézu postupně pajcnuli jak japonci tak korejci, frantíci a další obtížná verbež, takže se u audi vydali zpět.

Odpovědět  |   | 
JK  |  29. 05. 2019 17:32

Spíš to prostě jen odpovídá technologii. U e-autíček není potřeba tolik "sát", ale přednost má naopak aerodynamika. Charakteristická silueta masky tedy zůstala, jenom ji přizpůsobili pohonu na baterky. Víc bych v tom opravdu nehledal, ale chápu, že když člověk nemá co dělat, tak se nudí různě.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  29. 05. 2019 18:40

Omyl jaak vrata, sériové suv e-tron má masku jak vrata, to s aerodynamikou nemá nic společného. Vrátili se k čelnímu designu před rok 2002. To je všechno. Walter da Silva je v důchodu a nový šéf má nový přístup. Musí přijít s něčím novým. Za to ho platí.

Odpovědět  |   | 

Jo kurví to aerodynamiku jako prase a vypadá to jak rozbitý žaluzie

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné