Sériové Audi e-tron GT se nebude od konceptu příliš lišit. Unikly patentové ilustrace

9 komentářů

Zelí
29. května • 15:20

Vypadá to, že s jednotícím audi designem Waltera da Silvy se končí, čelní maska tzv. pavéza jde pryč a je zpátky souvislý nárazník. Faktem je, že masku tzv.pavézu postupně pajcnuli jak japonci tak korejci, frantíci a další obtížná verbež, takže se u audi vydali zpět.

JK
29. května • 17:32

Spíš to prostě jen odpovídá technologii. U e-autíček není potřeba tolik "sát", ale přednost má naopak aerodynamika. Charakteristická silueta masky tedy zůstala, jenom ji přizpůsobili pohonu na baterky. Víc bych v tom opravdu nehledal, ale chápu, že když člověk nemá co dělat, tak se nudí různě. ;-)

Zelí
29. května • 18:40

Omyl jaak vrata, sériové suv e-tron má masku jak vrata, to s aerodynamikou nemá nic společného. Vrátili se k čelnímu designu před rok 2002. To je všechno. Walter da Silva je v důchodu a nový šéf má nový přístup. Musí přijít s něčím novým. Za to ho platí.

Kuk Vykuk
1. června • 9:53

Jo kurví to aerodynamiku jako prase a vypadá to jak rozbitý žaluzie B-]

runner42
29. května • 12:57

Větší zadní kola? Vážně? To je nějaký pokus Audi o dragster? :-)

iPace
30. května • 7:57

ty nekde vydis vetsi zadni kola? prosimte ty ses z toho jiz uplne zblblej :-D

E15
30. května • 10:52

Vidím je taky :-)

iPace
30. května • 11:03

orthographic pohled, tazke na tom obrazku z boku/zezadu se ti zdaj zas evčetsi ty predni kola? takze pro tve a zrejme i runnerovo oko proste normalni opticky klam, protoze orthographic pohled nema zadne rozrne pole pohledu a obe kola (respektive vsechny 3 co jsou videt) jsou tedy stejne velka ;-) pokud nemas zadny graficky program kde si prejedes linkama aby sis to pomeril, tak si k monitoru priloz treba pravitko, zjistis ze ty kola jsou stejne velka B-]tem co jsou normalni staci kdys se podivaji na bocni pohled, porad ti pripadaji kola vzadu vetsi? https://www.autorevue.cz/GetFile.aspx...

..
30. května • 11:41

vÝdím :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud