Sériové Audi e-tron GT se nebude od konceptu příliš lišit. Unikly patentové ilustrace

runner42  |  29. 05. 2019 12:57

Větší zadní kola? Vážně? To je nějaký pokus Audi o dragster?

Odpovědět  |   | 
iPace  |  30. 05. 2019 07:57

ty nekde vydis vetsi zadni kola? prosimte ty ses z toho jiz uplne zblblej

Odpovědět  |   | 
E15  |  30. 05. 2019 10:52

Vidím je taky

Odpovědět  |   | 
iPace  |  30. 05. 2019 11:03

orthographic pohled, tazke na tom obrazku z boku/zezadu se ti zdaj zas evčetsi ty predni kola? takze pro tve a zrejme i runnerovo oko proste normalni opticky klam, protoze orthographic pohled nema zadne rozrne pole pohledu a obe kola (respektive vsechny 3 co jsou videt) jsou tedy stejne velka

pokud nemas zadny graficky program kde si prejedes linkama aby sis to pomeril, tak si k monitoru priloz treba pravitko, zjistis ze ty kola jsou stejne velka

tem co jsou normalni staci kdys se podivaji na bocni pohled, porad ti pripadaji kola vzadu vetsi? https://www.autorevue.cz/GetFile.aspx...

Odpovědět  |   | 
..  |  30. 05. 2019 11:41

vÝdím

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  29. 05. 2019 15:20

Vypadá to, že s jednotícím audi designem Waltera da Silvy se končí, čelní maska tzv. pavéza jde pryč a je zpátky souvislý nárazník. Faktem je, že masku tzv.pavézu postupně pajcnuli jak japonci tak korejci, frantíci a další obtížná verbež, takže se u audi vydali zpět.

Odpovědět  |   | 
JK  |  29. 05. 2019 17:32

Spíš to prostě jen odpovídá technologii. U e-autíček není potřeba tolik "sát", ale přednost má naopak aerodynamika. Charakteristická silueta masky tedy zůstala, jenom ji přizpůsobili pohonu na baterky. Víc bych v tom opravdu nehledal, ale chápu, že když člověk nemá co dělat, tak se nudí různě.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  29. 05. 2019 18:40

Omyl jaak vrata, sériové suv e-tron má masku jak vrata, to s aerodynamikou nemá nic společného. Vrátili se k čelnímu designu před rok 2002. To je všechno. Walter da Silva je v důchodu a nový šéf má nový přístup. Musí přijít s něčím novým. Za to ho platí.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  01. 06. 2019 09:53

Jo kurví to aerodynamiku jako prase a vypadá to jak rozbitý žaluzie

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků
TEST Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI: Ani ryba, ani rak. Tak co tedy?

Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI

Gran Tourismo – ikonická posh kategorie komfortních, rychlých a rozměrných vozů pro neskromné transkontinentální cesty plné emocí. Od kochacích průjezdů serpentin Azurového pobřeží, přes agresivní stinty skrz Alpské průsmyky, po Vollgas na Autobahnu a cruising luxusními bulváry světových metropolí… tak přesně tohle Kia ProCeed GT neumí. Ale vypadá u toho zatraceně dobře!

5.  11.  2019 | Petr Schnagl | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A
Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. Tak bohatou výbavu nikdo nečekal

Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. …

Jak bylo očekáváno, SsangYong v Česku naplno spouští prodej nové generace SUV Korando. Ceník tak už doplňuje rovněž cenovka naftové motorizace a kompletní řada výbav.

6.  11.  2019 | | 22 N/A