Sériové Audi e-tron GT se nebude od konceptu příliš lišit. Unikly patentové ilustrace

runner42  |  29. 05. 2019 12:57

Větší zadní kola? Vážně? To je nějaký pokus Audi o dragster?

Odpovědět  |   | 
iPace  |  30. 05. 2019 07:57

ty nekde vydis vetsi zadni kola? prosimte ty ses z toho jiz uplne zblblej

Odpovědět  |   | 
E15  |  30. 05. 2019 10:52

Vidím je taky

Odpovědět  |   | 
iPace  |  30. 05. 2019 11:03

orthographic pohled, tazke na tom obrazku z boku/zezadu se ti zdaj zas evčetsi ty predni kola? takze pro tve a zrejme i runnerovo oko proste normalni opticky klam, protoze orthographic pohled nema zadne rozrne pole pohledu a obe kola (respektive vsechny 3 co jsou videt) jsou tedy stejne velka

pokud nemas zadny graficky program kde si prejedes linkama aby sis to pomeril, tak si k monitoru priloz treba pravitko, zjistis ze ty kola jsou stejne velka

tem co jsou normalni staci kdys se podivaji na bocni pohled, porad ti pripadaji kola vzadu vetsi? https://www.autorevue.cz/GetFile.aspx...

Odpovědět  |   | 
..  |  30. 05. 2019 11:41

vÝdím

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  29. 05. 2019 15:20

Vypadá to, že s jednotícím audi designem Waltera da Silvy se končí, čelní maska tzv. pavéza jde pryč a je zpátky souvislý nárazník. Faktem je, že masku tzv.pavézu postupně pajcnuli jak japonci tak korejci, frantíci a další obtížná verbež, takže se u audi vydali zpět.

Odpovědět  |   | 
JK  |  29. 05. 2019 17:32

Spíš to prostě jen odpovídá technologii. U e-autíček není potřeba tolik "sát", ale přednost má naopak aerodynamika. Charakteristická silueta masky tedy zůstala, jenom ji přizpůsobili pohonu na baterky. Víc bych v tom opravdu nehledal, ale chápu, že když člověk nemá co dělat, tak se nudí různě.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  29. 05. 2019 18:40

Omyl jaak vrata, sériové suv e-tron má masku jak vrata, to s aerodynamikou nemá nic společného. Vrátili se k čelnímu designu před rok 2002. To je všechno. Walter da Silva je v důchodu a nový šéf má nový přístup. Musí přijít s něčím novým. Za to ho platí.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  01. 06. 2019 09:53

Jo kurví to aerodynamiku jako prase a vypadá to jak rozbitý žaluzie

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 193 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A