Sériové Audi A4 2,0 TFSI dostane porci výkonu navíc

Motor 2,0 TFSI se zvýšeným výkonem ze 147 kW (200 k) na 161 kW (220 k), který Audi nabízelo ve svém modelu A4 DTM, si našel cestu do všech verzí modelu A4. Od února 2006 tak bude Audi A4 dodáváno i s novou verzí motoru 2,0 TFSI se zvýšeným výkonem a točivým momentem. Za posílený motor zaplatíte přibližně o 45 000 Kč více, než za nynější verzi, což je poměrně drahých 20 koní. Motor bude možné stejně jako v případě slabší verze kombinovat s náhonem na přední kola i pohonem všech kol quattro.

Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST VW Touareg 3.0 TSI Black Style: Když nafta nevoní a spotřeba nevadí

Volkswagen Touareg 3.0 TSI 4Motion

Od uvedení nové generace Volkswagenu Touareg na český trh uběhl už více než rok. Benzinový motor je v nabídce osamocen, výkonem se však řadí k nejlepším. Stojí za zvážení, nebo je lepší zůstat u obligátního turbodieselu?

8.  8.  2019 | Jan Mička | 51 příspěvků