Sériové Audi A4 2,0 TFSI dostane porci výkonu navíc

Motor 2,0 TFSI se zvýšeným výkonem ze 147 kW (200 k) na 161 kW (220 k), který Audi nabízelo ve svém modelu A4 DTM, si našel cestu do všech verzí modelu A4. Od února 2006 tak bude Audi A4 dodáváno i s novou verzí motoru 2,0 TFSI se zvýšeným výkonem a točivým momentem. Za posílený motor zaplatíte přibližně o 45 000 Kč více, než za nynější verzi, což je poměrně drahých 20 koní. Motor bude možné stejně jako v případě slabší verze kombinovat s náhonem na přední kola i pohonem všech kol quattro.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků