Sériová Lada X-Ray je o něco větší než Sandero. Kufr zvládne 324 litrů

Sériová Lada X-Ray je o něco větší než Sandero. Kufr zvládne 324 litrů

Ruskými médii kolují nové informace týkající se chystaného crossoveru Lada X-Ray. Podle nich odstartuje výroba v prosinci letošního roku. Ruská novinka by také měla být větší než Sandero Stepway, ze kterého technicky vychází. Zájemci dostanou na výběr mezi třemi motory. 

Sériová Lada Vesta odhaluje interiér. Nevypadá špatně  

Sériová Lada Vesta odhaluje interiér. Nevypadá špatně  

Sériová Lada X-Ray je dlouhá 4164 mm, široká 1764 mm a vysoká 1570 mm. Rozvor náprav dosahuje na 2592 mm. Techniku daruje Sandero Stepway, které měří (pro srovnání) 4081 mm na délku, 1733 mm na šířku a 1618 mm na výšku. Rozvor náprav je u obou aut prakticky shodný, Sandero nabízí 2590 mm.

Ladu Niva Urban si můžete koupit i v ČR. Stojí 332 629 korun

Ladu Niva Urban si můžete koupit i v ČR. Stojí 332 629 korun

Podle dalších informací nabídne Lada X-Ray základní objem zavazadelníku 324 litrů, respektive 770 litrů po sklopení zadních opěradel. Na trh vůz dorazí se třemi benzinovými jednotkami. Základní šestnáctistovka disponuje výkonem 80 kW (106 k), silnější verze vyprodukuje 84 kW (114 k) a vrcholem bude osmnáctistovka naladěná na 90 kW (123 k). Ta bude také spojena s automatickou převodovkou.

Výroba nové Lady X-Ray odstartuje podle informací kolegů ze zr.ru patnáctého prosince. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků