Sériová Lada X-Ray je o něco větší než Sandero. Kufr zvládne 324 litrů

Sériová Lada X-Ray je o něco větší než Sandero. Kufr zvládne 324 litrů

Ruskými médii kolují nové informace týkající se chystaného crossoveru Lada X-Ray. Podle nich odstartuje výroba v prosinci letošního roku. Ruská novinka by také měla být větší než Sandero Stepway, ze kterého technicky vychází. Zájemci dostanou na výběr mezi třemi motory. 

Sériová Lada Vesta odhaluje interiér. Nevypadá špatně  

Sériová Lada Vesta odhaluje interiér. Nevypadá špatně  

Sériová Lada X-Ray je dlouhá 4164 mm, široká 1764 mm a vysoká 1570 mm. Rozvor náprav dosahuje na 2592 mm. Techniku daruje Sandero Stepway, které měří (pro srovnání) 4081 mm na délku, 1733 mm na šířku a 1618 mm na výšku. Rozvor náprav je u obou aut prakticky shodný, Sandero nabízí 2590 mm.

Ladu Niva Urban si můžete koupit i v ČR. Stojí 332 629 korun

Ladu Niva Urban si můžete koupit i v ČR. Stojí 332 629 korun

Podle dalších informací nabídne Lada X-Ray základní objem zavazadelníku 324 litrů, respektive 770 litrů po sklopení zadních opěradel. Na trh vůz dorazí se třemi benzinovými jednotkami. Základní šestnáctistovka disponuje výkonem 80 kW (106 k), silnější verze vyprodukuje 84 kW (114 k) a vrcholem bude osmnáctistovka naladěná na 90 kW (123 k). Ta bude také spojena s automatickou převodovkou.

Výroba nové Lady X-Ray odstartuje podle informací kolegů ze zr.ru patnáctého prosince. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků