Sériová Honda NSX se odhalí do konce tohoto roku

5 komentářů

Sysel
28. října • 22:47

300kW a chce poskytnout stejné zážitky jako F458? Tak to půjde asi dost těžko.

armyk
29. října • 9:55

300kw mi příjde na benzínový šestiválec a 2 elektromotor málo. Ale 380kw už by mohlo stačit.

Sysel
29. října • 10:45

Pokud někdo chce konkurovat 458 tak musí nasadit atmosférický osmiválec stejných parametrů jako F. Žádné turbo nikdy nedosáhne na bezprostřednost podání výkonu vysokootáčkové atmosféry nemluvě o zvuku. To, že se nějak vyšroubuje na stejný výkon jako osmiválec v 458 ještě vůbec nic neznamená, to není žádná věda.

armyk
1. listopadu • 22:57

No bezprostřednost podání kroutícího momentu v nízkých otáčkách ne, ale od nějakých 2000 RPM má turbo daleko lepší křivku jak atmosféra.
A hybridní technika nastupuje s kroutícím momentem od 0 RPM o kterém se může atmosféře jen zdát.
Zvuk atmosféry samozřejmě nejde nahradit, to vám musím nechat.
Důležitá bude váha, čekám že bude těžší jak 458 a o trochu méně výkonné, takže dynamika v nižších rychlostech by mohla být jako Ferrari ve vyšších prostě zvítězí síla a nízká hmotnost.
Ale kdo by čekal, že za 2,5 milionu bude konkurovat 458? :)
Zatím tou jsou bohužel jen spekulace.

autař
28. října • 22:22

Cha, cha, nějak nechápu, jak podle autora článku může být hybrid "poměrně jednoduché auto" :))

Doporučujeme

Články odjinud