300kW a chce poskytnout stejné zážitky jako F458? Tak to půjde asi dost těžko.
300kw mi příjde na benzínový šestiválec a 2 elektromotor málo. Ale 380kw už by mohlo stačit.
Pokud někdo chce konkurovat 458 tak musí nasadit atmosférický osmiválec stejných parametrů jako F. Žádné turbo nikdy nedosáhne na bezprostřednost podání výkonu vysokootáčkové atmosféry nemluvě o zvuku. To, že se nějak vyšroubuje na stejný výkon jako osmiválec v 458 ještě vůbec nic neznamená, to není žádná věda.
No bezprostřednost podání kroutícího momentu v nízkých otáčkách ne, ale od nějakých 2000 RPM má turbo daleko lepší křivku jak atmosféra. A hybridní technika nastupuje s kroutícím momentem od 0 RPM o kterém se může atmosféře jen zdát. Zvuk atmosféry samozřejmě nejde nahradit, to vám musím nechat.Důležitá bude váha, čekám že bude těžší jak 458 a o trochu méně výkonné, takže dynamika v nižších rychlostech by mohla být jako Ferrari ve vyšších prostě zvítězí síla a nízká hmotnost.Ale kdo by čekal, že za 2,5 milionu bude konkurovat 458? :)Zatím tou jsou bohužel jen spekulace.
Cha, cha, nějak nechápu, jak podle autora článku může být hybrid "poměrně jednoduché auto" :))
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.