Sériová Honda NSX se odhalí do konce tohoto roku

Sériová Honda NSX se odhalí do konce tohoto roku

Honda svým fanouškům nabídne docela zajímavý vánoční dárek. Ještě před koncem roku by měla do světa poslat první fotografie produkční verze supersportu NSX, na kterou se po všech těch konceptech čeká už velmi dlouho. Oficiální odhalení pak proběhne na autosalonu v Detroitu v lednu 2015.

Podle Hondy se máme těšit na kombinaci zážitků Ferrari 458 Italia a ceny Porsche 911. To vypadá velmi slibně. Zvláště pokud se skutečně podaří cenu udržet kolem 2,5 milionu korun v přepočtu.

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Honda NSX (možná se bude jmenovat Acura NSX) se spolehne na benzíno-hybridní pohon s uprostřed umístěným šestiválcem a elektromotory. Jeden elektromotor spolu s benzínovým motorem roztočí přes sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku zadní kola, předním kolům pak pomůžou dva elektromotory.

Honda systém pohonu pojmenovává jako Sport Hybrid Super Handling All Wheel Drive. Přední elektromotory pomůžou i ovladatelnosti díky své funkci vektorování točivého momentu. Auto by se ale primárně mělo chovat jako zadokolka a funkce samostatné jízdy na elektřinu bude asi výrazně limitována.

Honda NSX má být poměrně lehké a jednoduché auto. Výkon by se měl pohybovat někde kolem 300 kW s tím, že výrazný má být točivý moment a průběh výkonu. Honda potvrdila rovněž příchod kabrioletu.

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 63 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků