Sériová Alfa Romeo Tonale unikla na veřejnost. Může být novou spásou Italů

Kankunen  |  09. 10. 2019 07:28

Oooo, 5 let dělali novou kastli na 500x. Jak ze starého Fiata udělat prémii. Koliki lidí se nachytá. Nahodou Alfa je největší držák, v bazarech, nikdo ji nechce. Jediná možnost je nový majitel, který by změnil image poruchy.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  09. 10. 2019 09:52

teď budou k Alfě dávat jedno tažné oko navíc v základní výbavě, to kdyby to, co majitel vepředu ani nesundává někdo ukradl.

Odpovědět  |   | 
Fri  |  09. 10. 2019 08:08

Přitom k lepším číslům by stačilo udělat giulia kombi.
Prodeje víc jak u sedanu s minimálními naklady na vývoj.
Ale oni řekli ne.
Mimochodem nějaká plebejska benzinova motorizace a s ní i 100 tis nižší cena by taky pomohla hodně.

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  09. 10. 2019 09:26

A už je Julie spolehlivá? Nebo stále miláček autoservisů? Pokud je OK, tak kombík je určitě lepší než tato krabice..

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  09. 10. 2019 10:54

Klucí a můžete mi říct která alfa za posledních řekněme 13 let je nespolehliva? Vždyť mito giulietta jsou naprosto v pohode. Giulia a stelvio též. Bylo pouze asi 2x přehrání softwaru ale jinak nic. To co to porad pindate za nesmysly?

Odpovědět  |   | 
MM  |  09. 10. 2019 12:49

ALf jezdí tak strašně mále, že nevím kde bychom třeba v ČR brali nějaké statistiky spolehlivosti. Není spíš už jen takový zvyk, že alfa je nespolehlivá?

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  09. 10. 2019 12:51

Jsou to nesmysli. Před léty jsem koupil ženě Punto MY 2007. Za ty 4 roky, co s tím jezdila, jsem vyměnil snad jen 3x žárovku a prohnilé kostření. Jinak nic. A to mělo už 50 tis. namotáno. Pravda, už tomu kvetly částečně prahy, ale jinak NIC.

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 10. 2019 16:02

tak to klobouk dolů, 50 tis. to už je na italské auto opravdu výkon..

Odpovědět  |   | 
JK  |  09. 10. 2019 17:15

Tak dneska ta spolehlivost u Alfy není ničím, čím by vybočovala z konkurence. Kdyby to byl jediný důvod prodeje/neprodeje, tak by současné BMW zavíralo krám. Problém je spíš servisní sít a její kvalita. I spoustu skalních Alfistů od další Alfy odlákal spíš přístup prodejců a servisu, než vědomí, že by auto mohlo mít nějaké vrtochy. Holt vadné auto se dá opravit, ale s vadným člověkem je to složitější.

Odpovědět  |   | 
MV  |  09. 10. 2019 23:12

Kombi se jim z globálního pohledu nevyplatí. Kombíky jsou mánie zejména v Evropě jinak jinde ve světě frčí sedany či SUV. Vedle nafouknutých SUV mohli přijít s něčím jako Giulia GrandCoupe, ty jsou také na vzestupu a neubírají tolik z jízdních vlastností...

Odpovědět  |   | 
Nerez  |  10. 10. 2019 10:08

Ano, kombi se natolik nevyplatí, že celá německá prémie ve střední a vyšší střídě jede na kombíkách. Podíl na prodejích je skoro 80%. Nebýt kombíku, tak třeba Audi A4 je jedno z nejhůře se prodávajících aut na trhu. S kombíkem je naopak téměř premiant.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 10. 2019 10:11

Jako firemni/manazersky vuz pro mozne soukrome vyuziti je kombi jasna volba (ani jizdni vlastnosti a pozitek z jizdy nemusi vazneji utrpet). Navic v kombu vypadaji mnoha auta lepe.

Odpovědět  |   | 
MV  |  10. 10. 2019 20:57

To ano, platí to však jen pro Evropu. Nové Afly jsou ale cílené zejména na Ameriku.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  09. 10. 2019 08:34

Hlavní pro cenu je že to bude fwd/4*4 a menší než Stelvio.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  09. 10. 2019 08:47

Tak už se konečně nadechni Alfo !!

Odpovědět  |   | 
Toky  |  09. 10. 2019 09:33

Tých potenciálnych nových spás pre Alfu už tu bolo. V poslednej dobe tak namátkou aj Giulia či Stelvio. Nič v zlom, držím Alfe palce ale svetlo na konci tunela nejako nevidím. V Európe Alfa za cenu prémie proste nemá šancu. Ani o dva levely krajší dizajn bohužiaľ nepomáha...

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  09. 10. 2019 09:43

Všimněte si, to auto nemá žádný boční prolis nebo něco co by udělalo tu alfu dynamickou.

Odpovědět  |   | 
JK  |  09. 10. 2019 10:13

Tak někdo prolis, někdo jízdní vlastnosti. Ať je či není spolehlivá, tak v dynamickém projevu pořád patří Alfa k tomu nejlepšímu. Ale ty přední světla jsou teda strašný.

Odpovědět  |   | 
MV  |  09. 10. 2019 23:06

K dynamickému vzezření auta nepotřebuješ boční prolis...důležité jsou správné proporce a koncepce..

Odpovědět  |   | 

Ty máš prolis na mozku a dynamickej jseš Tatra 5ti tunka.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
jean  |  09. 10. 2019 10:31

Tak neviem, či je to tak blbo nafotené, alebo to auto tak blbo vyzerá. Chcelo by to vidieť naživo, ale mám pocit, že za mna ee. Ale to Alfu asi netrápi . Kde sú časy dizajnu AR Montreal ...

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 10. 2019 10:51

Spásou? To těžko. Na desetkrát přežvýkané platformě Renegade se zoufalými jízdními vlastnostmi
https://www.youtube.com/watch...
může těžko vzniknout solidní auto. Tohle bude jen další propadák v řadě.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  09. 10. 2019 11:13

Jiste ta platforma bude uplne stejna. Zadne upravy zedne jine ladeni. Proste to vezmou a jenom na to nasadí jinou kastli. Bože. . . .

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 10. 2019 11:52

Z houna bič neupleteš.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  09. 10. 2019 12:49

Ale ta platforma je super pokud ja vím. 500x renegade i compass mají výborné jízdní vlastnosti

Odpovědět  |   | 
Pif  |  09. 10. 2019 14:27

Proč pořád řešíte spolehlivost? Sedněte si, projeďte se, zeptejte se na cenu a pak zjistíte, že ji máte skoro za cenu RS
Kufr jak jsem zjistil, tak ho až tak nepotřebuji, rodinu odvezu a s benzínovou Giulii dělám bezstarostných 45tis. ročně.

Odpovědět  |   | 

Jsem zarytým odpůrcem vozů SUV, ale tato alfa se mi docela líbí, předpokládám že bude mít dostatečně výkonný motor a opět rychlí podvozek. Mám už osmou Alfu a nehodlám na tom nic měnit a jestli štěstí pomůže, koupím si novou.

Odpovědět  |   | 
JK  |  09. 10. 2019 15:01

Počkáme na nějaké obrázky z odstupu, takhle jak je objektiv strčenej do čumáku, tak je celý polámaný a vypouklý. Co je ale už teď zklamání za mě jsou přední světla proti konceptu. Měli zachovat alespoň něco ala 159, než tohle. Ale tak třeba je to stále jen vývoj a série se ještě doladí. Podle všeho je to stále jen maketa.

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  09. 10. 2019 17:37

Stelvio, absolutně bezproblémové.

Odpovědět  |   | 
HP  |  09. 10. 2019 21:44

Souhlas:
Freemont 300 tis. s 1x vyměněnou baterkou
Renegade zatím 140 tis. 1x software (sám z US Uconnect)
Tipo HB a Combi 60 tis. - zatím nic
Stelvio nové - zatím nic
Má to ale jednu podstatnou podmínku: servisováno mimo aut. servisy FCA !!!

Odpovědět  |   | 
Úder pravdy  |  10. 10. 2019 00:03

Co to je za blbost. Proč mimo autorizáky? Něco neumí?

Odpovědět  |   | 
HP  |  10. 10. 2019 23:05

Bohužel - mnohaleté zkušenosti! Vždy, když nás donutila nějaké pojistka zavítat do autorizovaného servisu, byl z toho kolaps. Jedno, zda se vyměňovalo zrcátko nebo půl auta - vždy dlouho, draho a blbě tzn. napotřetí, napočtvrté ... Jedno kde - vyzkoušeli jsme hádám všechny FCA servisy v Praze - vždy to samé !!! Došel jsem tak daleko, že oželím prodloužené záruky podmíněné servisem u FCA a servisuji (vč. zaměstnaneckých aut) mimo. Na Stelviu jsem po dvou výměnách u FCA zrušil i pojištění čelního skla a poslední platil raději komplet. Po další návštěvě FCA bych skončil na Ruzyni v klepetech
Auta jsou to skvělá za výbornou cenu - ale: zaplatit, převzít a .... pryč odsud !!!

Odpovědět  |   | 

to bude srandy jestli to nedostane homologaci silničního provozu pro tu RZ.

Odpovědět  |   | 
J.B.  |  09. 10. 2019 18:35

Renegade,najeto 70000,bez jediného problému,jízdní vlastnosti super.Kdo nevěří ať vyzkouší a nemele obehranou písničku o ital.autech.A taky je třeba se kouknout za hranice,tam jsou hlupáci co ty auta kupují.😀😀😀

Odpovědět  |   | 
Luke  |  09. 10. 2019 18:37

Proc zase nejaky crossover, bo SUV? To je prece nesmysl. Alfa delala vzdy hezka auta a ne nejake posrane krabice na kolech. A kdyz si nekdo koupi alfu, tak automaticky musi pocitat s nejakym servisem navic. Ale to je to, proc jsou sve. Alfa je uzasna..... Jen nepochopena.

Odpovědět  |   | 
Dominator  |  09. 10. 2019 22:30

Lidicky, kdo nezkusil Alfu, tak tu pise nesmysly o kvalite. Je trochu choulostivejsi na zachazeni, ale je to uplne neco jineho nez cely slavny koncern, ktery nema konkurence schopny motor ani podvozek. Jelikoz jsem pracoval v autobazaru, tak jsem mel tu cest zkusit tolik ruznych aut, z cehoz jsem byl schopny udelat si usudek o jednotlivych znackach. Nemecke auta tezke s malou dynamikou a kdyz uz tam daji motor ktery trochu jede, bere olej a v prvni zatacce ma velke problemy udrzet se na silnici. Nebyt italu tak vase slavne TDI nemate, to je projekt FIAT ktery to prodal AUDI. Nemci vytvorili jen PD. Comonrail je taky italsky. Naftove motory mam jiz 13let (2,4JTD 4,3-7,5 l/100km) 500 000 km bez zavad na motoru, olej nebere, turbo puvodni, jen je potreba mu dat olej Selenia a po 10 000km vymenit a hlavne kvalitni naftu.Nechce se mi zdlouhave psat, kazdy si musi udelat usudek sam.

Odpovědět  |   | 
Rolf  |  10. 10. 2019 13:24

Bohužel nestane, protože Italové nepochopili, že to není jen o tom vyrobit kvalitní a dobře jezdící vozidlo, ale i služby s tím spojené .... děsivá kvalita showroomů a chování, některých prodejců, hra na prémiovost, ale defakto žádné prémiové služby ukazují, že kde je hlavní kámen úrazu Italů. I Hyundai to pochopil a začal s rozšiřováním servisní a dealerské sítě ještě předtím, než začal vyrábět opravdu dobré vozy, pěkně showwroomy vs. showrromy z devadesátek v režii Fiatu a Alfy ... Italové tohle nevnímají, jsou velmi tradičně nastavení a zapomnněli, že doba se pohla kupředu ač vyrobí další skvěle jezdící auto, konkurence je ve všem dál. Alfa neAlfa. Smutek ... protože značka jede do stoupy.

Odpovědět  |   | 
CountachSV  |  10. 10. 2019 13:25

ty kráso co to je za výraz ?!

jediné co mi to připomíná, je tento tvor:

http://nd06.jxs.cz/279/091/6b6210fd60_102405... ...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 10. 2019 14:48

Ktera Alfa se designove nepovedla? Ja myslim, ze to nakonec bude dobry a snad Italove zase jednou zbytek Evropy vyskoli.

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  11. 10. 2019 09:38

Pisat na tomto webe o AR to nema vyznam.. v krajine embeckarov (ceskoslovensko) co v tom v zivote nesedeli iba poculi od ich deda kona brata ze alfa sa vraj kazi... pod clankom vzdy spolahlivo nablvane.

Odpovědět  |   | 
Alfista  |  23. 02. 2020 10:38

Německá propaganda funguje na všechny co jsou omezení a bolí je samostatne myslet. Funguje až tak dobře že majitelé B*w, které rozhodně nepatří ke spolehlivým autům, zatajuji před ostatními lidmi kolik, že je vlastně stojí servis a jak často v něm jsou a to ne jen s malými věcmi ale i s celkovou nepojizdnosti vozů. Ale aby to navenek vypadalo jako že jsou prachaci a něco víc než ostatní, dělají záměrně ze své oblíbené znacky, hlavně B*w jakože Top. B*W na kterým majitel udělá v září celkovou kontrolu a výměnu náplní, filtrů, nějakého toho těsnění a rozvodu apod za 140 tis. Po měsíci odejdou mechy auto sedí na zadku, do toho zjistí že filtr pevných castic je ko. Tedy dalších 150 tis. A po 14 dnech auto opět sedi na zadku a neda se s ním jezdit. Protože při první vymene nevymenili zároveň s mechama i spoustu věcí okolo tak dodatečně dalších 80 tis. Bavíme se o autě co má nájezd někde přes 220 tis. Km. A stáří do 5 let( X5). A majitel auta nenadava neširi kolem sebe negace o značce a jen platí a platí. Aby se náhodou neřeklo že jezdí poruchovou sra*kou. Ale co umí tak pomlouvat Alfy, nebo i Mase*ati že jsou to poruchovy krámy a sra*ky. To vypovídá za vše, jo a samozřejmě alfu nikdy neměl ,ale kamarád kamaráda říkal že jeho strejda ji jednou měl dosaženou brutalne olitanou za 300 € někde z evropy těsně před smrtí a ta ze teda stala za ho*no. Tak asi tak.

Odpovědět  |   | 
tom  |  07. 06. 2020 12:07

měl jsem italy pak jsem přešel na subaru a mercedes teď jsem zpět u italů. mám 4 alfy nekazí se, 3 fiaty nekazí se jsou to firemní auta. Jediný do čeho jsem sypal byl mercedes tam se kazilo i to co tam nedali.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Grand California 680: Dovolená na Slovensku jezdící, spící

Volkswagen Grand California 680

Největší obytný Volkswagen měří na délku skoro sedm metrů, přitom ale jezdí jako klasická dodávka. Jeho schopnosti jsme vyrazili prověřit na Slovensko.

13.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 71 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan