Sériová Alfa Romeo Tonale unikla na veřejnost. Může být novou spásou Italů

45 komentářů

tom
7. června • 12:07

měl jsem italy pak jsem přešel na subaru a mercedes teď jsem zpět u italů. mám 4 alfy nekazí se, 3 fiaty nekazí se jsou to firemní auta. Jediný do čeho jsem sypal byl mercedes tam se kazilo i to co tam nedali.

Alfista
23. února • 10:38

Německá propaganda funguje na všechny co jsou omezení a bolí je samostatne myslet. Funguje až tak dobře že majitelé B*w, které rozhodně nepatří ke spolehlivým autům, zatajuji před ostatními lidmi kolik, že je vlastně stojí servis a jak často v něm jsou a to ne jen s malými věcmi ale i s celkovou nepojizdnosti vozů. Ale aby to navenek vypadalo jako že jsou prachaci a něco víc než ostatní, dělají záměrně ze své oblíbené znacky, hlavně B*w jakože Top. B*W na kterým majitel udělá v září celkovou kontrolu a výměnu náplní, filtrů, nějakého toho těsnění a rozvodu apod za 140 tis. Po měsíci odejdou mechy auto sedí na zadku, do toho zjistí že filtr pevných castic je ko. Tedy dalších 150 tis. A po 14 dnech auto opět sedi na zadku a neda se s ním jezdit. Protože při první vymene nevymenili zároveň s mechama i spoustu věcí okolo tak dodatečně dalších 80 tis. Bavíme se o autě co má nájezd někde přes 220 tis. Km. A stáří do 5 let( X5). A majitel auta nenadava neširi kolem sebe negace o značce a jen platí a platí. Aby se náhodou neřeklo že jezdí poruchovou sra*kou. Ale co umí tak pomlouvat Alfy, nebo i Mase*ati že jsou to poruchovy krámy a sra*ky. To vypovídá za vše, jo a samozřejmě alfu nikdy neměl ,ale kamarád kamaráda říkal že jeho strejda ji jednou měl dosaženou brutalne olitanou za 300 € někde z evropy těsně před smrtí a ta ze teda stala za ho*no. Tak asi tak.

JA-NE
11. října • 9:38

Pisat na tomto webe o AR to nema vyznam.. v krajine embeckarov (ceskoslovensko) co v tom v zivote nesedeli iba poculi od ich deda kona brata ze alfa sa vraj kazi... pod clankom vzdy spolahlivo nablvane.

bzzz
10. října • 14:48

Ktera Alfa se designove nepovedla? Ja myslim, ze to nakonec bude dobry a snad Italove zase jednou zbytek Evropy vyskoli.

CountachSV
10. října • 13:25

ty kráso co to je za výraz :-O ?!jediné co mi to připomíná, je tento tvor:http://nd06.jxs.cz/279/091/6b6210fd60_102405... ...

Rolf
10. října • 13:24

Bohužel nestane, protože Italové nepochopili, že to není jen o tom vyrobit kvalitní a dobře jezdící vozidlo, ale i služby s tím spojené .... děsivá kvalita showroomů a chování, některých prodejců, hra na prémiovost, ale defakto žádné prémiové služby ukazují, že kde je hlavní kámen úrazu Italů. I Hyundai to pochopil a začal s rozšiřováním servisní a dealerské sítě ještě předtím, než začal vyrábět opravdu dobré vozy, pěkně showwroomy vs. showrromy z devadesátek v režii Fiatu a Alfy ... Italové tohle nevnímají, jsou velmi tradičně nastavení a zapomnněli, že doba se pohla kupředu ač vyrobí další skvěle jezdící auto, konkurence je ve všem dál. Alfa neAlfa. Smutek ... protože značka jede do stoupy.

Luke
9. října • 18:37

Proc zase nejaky crossover, bo SUV? To je prece nesmysl. Alfa delala vzdy hezka auta a ne nejake posrane krabice na kolech. A kdyz si nekdo koupi alfu, tak automaticky musi pocitat s nejakym servisem navic. Ale to je to, proc jsou sve. Alfa je uzasna..... Jen nepochopena.

Dominator
9. října • 22:30

Lidicky, kdo nezkusil Alfu, tak tu pise nesmysly o kvalite. Je trochu choulostivejsi na zachazeni, ale je to uplne neco jineho nez cely slavny koncern, ktery nema konkurence schopny motor ani podvozek. Jelikoz jsem pracoval v autobazaru, tak jsem mel tu cest zkusit tolik ruznych aut, z cehoz jsem byl schopny udelat si usudek o jednotlivych znackach. Nemecke auta tezke s malou dynamikou a kdyz uz tam daji motor ktery trochu jede, bere olej a v prvni zatacce ma velke problemy udrzet se na silnici. Nebyt italu tak vase slavne TDI nemate, to je projekt FIAT ktery to prodal AUDI. Nemci vytvorili jen PD. Comonrail je taky italsky. Naftove motory mam jiz 13let (2,4JTD 4,3-7,5 l/100km) 500 000 km bez zavad na motoru, olej nebere, turbo puvodni, jen je potreba mu dat olej Selenia a po 10 000km vymenit a hlavne kvalitni naftu.Nechce se mi zdlouhave psat, kazdy si musi udelat usudek sam.

Tomas
27. října • 4:40

Ses můj člověk alfa best of a kdo pinda nikdy ji neměl a ví hovno o těchto autech

J.B.
9. října • 18:35

Renegade,najeto 70000,bez jediného problému,jízdní vlastnosti super.Kdo nevěří ať vyzkouší a nemele obehranou písničku o ital.autech.A taky je třeba se kouknout za hranice,tam jsou hlupáci co ty auta kupují.😀😀😀

petr r. (petrumr)
9. října • 17:43

to bude srandy jestli to nedostane homologaci silničního provozu pro tu RZ.

Ivan
9. října • 17:37

Stelvio, absolutně bezproblémové.

HP
9. října • 21:44

Souhlas:
Freemont 300 tis. s 1x vyměněnou baterkou
Renegade zatím 140 tis. 1x software (sám z US Uconnect)
Tipo HB a Combi 60 tis. - zatím nic
Stelvio nové - zatím nic
Má to ale jednu podstatnou podmínku: servisováno mimo aut. servisy FCA !!!

Úder pravdy
10. října • 0:03

Co to je za blbost. Proč mimo autorizáky? Něco neumí?

Tomas
27. října • 4:39

S alfama mam najeto pres 200tis km a vždy mě dovezla kam mela.jinak proc neautorizovaný servis pac ve fiatu mi řekli za rozvody na 1.9jtd 88kw kolem 20000kc a u jiného me vysli na 11 i s prací záruka taky 2 roky dily uplne stejny tak asi tak.

HP
10. října • 23:05

Bohužel - mnohaleté zkušenosti! Vždy, když nás donutila nějaké pojistka zavítat do autorizovaného servisu, byl z toho kolaps. Jedno, zda se vyměňovalo zrcátko nebo půl auta - vždy dlouho, draho a blbě tzn. napotřetí, napočtvrté ... Jedno kde - vyzkoušeli jsme hádám všechny FCA servisy v Praze - vždy to samé !!! Došel jsem tak daleko, že oželím prodloužené záruky podmíněné servisem u FCA a servisuji (vč. zaměstnaneckých aut) mimo. Na Stelviu jsem po dvou výměnách u FCA zrušil i pojištění čelního skla a poslední platil raději komplet. Po další návštěvě FCA bych skončil na Ruzyni v klepetech :-(
Auta jsou to skvělá za výbornou cenu - ale: zaplatit, převzít a .... pryč odsud !!!

JK
9. října • 15:01

Počkáme na nějaké obrázky z odstupu, takhle jak je objektiv strčenej do čumáku, tak je celý polámaný a vypouklý. Co je ale už teď zklamání za mě jsou přední světla proti konceptu. Měli zachovat alespoň něco ala 159, než tohle. Ale tak třeba je to stále jen vývoj a série se ještě doladí. Podle všeho je to stále jen maketa.

Miroslav Hoření
9. října • 14:33

Jsem zarytým odpůrcem vozů SUV, ale tato alfa se mi docela líbí, předpokládám že bude mít dostatečně výkonný motor a opět rychlí podvozek. Mám už osmou Alfu a nehodlám na tom nic měnit a jestli štěstí pomůže, koupím si novou.

Pif
9. října • 14:27

Proč pořád řešíte spolehlivost? Sedněte si, projeďte se, zeptejte se na cenu a pak zjistíte, že ji máte skoro za cenu RS ;-)
Kufr jak jsem zjistil, tak ho až tak nepotřebuji, rodinu odvezu a s benzínovou Giulii dělám bezstarostných 45tis. ročně.

.
9. října • 10:51

Spásou? To těžko. Na desetkrát přežvýkané platformě Renegade se zoufalými jízdními vlastnostmi
https://www.youtube.com/watch...
může těžko vzniknout solidní auto. Tohle bude jen další propadák v řadě.

Ffff
9. října • 11:13

Jiste ta platforma bude uplne stejna. Zadne upravy zedne jine ladeni. Proste to vezmou a jenom na to nasadí jinou kastli. Bože. . . .

.
9. října • 11:52

Z houna bič neupleteš.

Ffff
9. října • 12:49

Ale ta platforma je super pokud ja vím. 500x renegade i compass mají výborné jízdní vlastnosti

jean
9. října • 10:31

Tak neviem, či je to tak blbo nafotené, alebo to auto tak blbo vyzerá. Chcelo by to vidieť naživo, ale mám pocit, že za mna ee. Ale to Alfu asi netrápi :-D. Kde sú časy dizajnu AR Montreal ...

Kankunen
9. října • 9:43

Všimněte si, to auto nemá žádný boční prolis nebo něco co by udělalo tu alfu dynamickou.

Kuk Vykuk
10. října • 13:58

Ty máš prolis na mozku a dynamickej jseš Tatra 5ti tunka. B-]

MV
9. října • 23:06

K dynamickému vzezření auta nepotřebuješ boční prolis...důležité jsou správné proporce a koncepce.. :-)

JK
9. října • 10:13

Tak někdo prolis, někdo jízdní vlastnosti. Ať je či není spolehlivá, tak v dynamickém projevu pořád patří Alfa k tomu nejlepšímu. Ale ty přední světla jsou teda strašný.

Assasin
9. října • 8:47

Tak už se konečně nadechni Alfo !!

Toky
9. října • 9:33

Tých potenciálnych nových spás pre Alfu už tu bolo. V poslednej dobe tak namátkou aj Giulia či Stelvio. Nič v zlom, držím Alfe palce ale svetlo na konci tunela nejako nevidím. V Európe Alfa za cenu prémie proste nemá šancu. Ani o dva levely krajší dizajn bohužiaľ nepomáha...

Michal
9. října • 8:34

Hlavní pro cenu je že to bude fwd/4*4 a menší než Stelvio.

Fri
9. října • 8:08

Přitom k lepším číslům by stačilo udělat giulia kombi.
Prodeje víc jak u sedanu s minimálními naklady na vývoj.
Ale oni řekli ne.
Mimochodem nějaká plebejska benzinova motorizace a s ní i 100 tis nižší cena by taky pomohla hodně.

MV
9. října • 23:12

Kombi se jim z globálního pohledu nevyplatí. Kombíky jsou mánie zejména v Evropě jinak jinde ve světě frčí sedany či SUV. Vedle nafouknutých SUV mohli přijít s něčím jako Giulia GrandCoupe, ty jsou také na vzestupu a neubírají tolik z jízdních vlastností...

Nerez
10. října • 10:08

Ano, kombi se natolik nevyplatí, že celá německá prémie ve střední a vyšší střídě jede na kombíkách. Podíl na prodejích je skoro 80%. Nebýt kombíku, tak třeba Audi A4 je jedno z nejhůře se prodávajících aut na trhu. S kombíkem je naopak téměř premiant.

MV
10. října • 20:57

To ano, platí to však jen pro Evropu. Nové Afly jsou ale cílené zejména na Ameriku.

bzzz
10. října • 10:11

Jako firemni/manazersky vuz pro mozne soukrome vyuziti je kombi jasna volba (ani jizdni vlastnosti a pozitek z jizdy nemusi vazneji utrpet). Navic v kombu vypadaji mnoha auta lepe.

Adamantium
9. října • 9:26

A už je Julie spolehlivá? Nebo stále miláček autoservisů? Pokud je OK, tak kombík je určitě lepší než tato krabice..

JK
9. října • 17:15

Tak dneska ta spolehlivost u Alfy není ničím, čím by vybočovala z konkurence. Kdyby to byl jediný důvod prodeje/neprodeje, tak by současné BMW zavíralo krám. Problém je spíš servisní sít a její kvalita. I spoustu skalních Alfistů od další Alfy odlákal spíš přístup prodejců a servisu, než vědomí, že by auto mohlo mít nějaké vrtochy. Holt vadné auto se dá opravit, ale s vadným člověkem je to složitější.

Ffff
9. října • 10:54

Klucí a můžete mi říct která alfa za posledních řekněme 13 let je nespolehliva? Vždyť mito giulietta jsou naprosto v pohode. Giulia a stelvio též. Bylo pouze asi 2x přehrání softwaru ale jinak nic. To co to porad pindate za nesmysly?

Assasin
9. října • 12:51

Jsou to nesmysli. Před léty jsem koupil ženě Punto MY 2007. Za ty 4 roky, co s tím jezdila, jsem vyměnil snad jen 3x žárovku a prohnilé kostření. Jinak nic. A to mělo už 50 tis. namotáno. Pravda, už tomu kvetly částečně prahy, ale jinak NIC. B-]

.
9. října • 16:02

tak to klobouk dolů, 50 tis. to už je na italské auto opravdu výkon..

MM
9. října • 12:49

ALf jezdí tak strašně mále, že nevím kde bychom třeba v ČR brali nějaké statistiky spolehlivosti. Není spíš už jen takový zvyk, že alfa je nespolehlivá?

Kankunen
9. října • 7:28

Oooo, 5 let dělali novou kastli na 500x. Jak ze starého Fiata udělat prémii. Koliki lidí se nachytá. Nahodou Alfa je největší držák, v bazarech, nikdo ji nechce. Jediná možnost je nový majitel, který by změnil image poruchy.

Tomas
27. října • 4:33

Meles blbosti alfa je auto jako každé jiné musis mu davat peci a bude sloužit nespočet let mel sem 156 sw a max spokojen proto 159 sw byla jasná volba w autama nemam žádné problémy jak píšeš evidentně si nikdy žádnou nemel a pokud jo tak po blbeckovi kteréj to dostane od bohatých rodičů a nemá k tomu úctu za svy prachy.vsichni melete jak se serou ale nikdo ste ji nikdy nemel

Nojono
9. října • 9:52

teď budou k Alfě dávat jedno tažné oko navíc v základní výbavě, to kdyby to, co majitel vepředu ani nesundává někdo ukradl.:-P

Doporučujeme

Články odjinud