Seriál elektrických formulí je definitivně tady. Začíná se o tomto víkendu

Seriál elektrických formulí je definitivně tady. Začíná se o tomto víkendu

Seriál FIA Formula-E odpočítává poslední hodiny do svého zahájení. K vůbec prvnímu ostrému startu se dvacet pilotů elektrických formulí postaví už tuto sobotu. Závodit se bude v Číně, konkrétně v Pekingu. Program začíná zítra, první kvalifikace se ale pojedou o den později.

První sezóna elektrických formulí se blíží. Takhle bude vypadat pit stop

První sezóna elektrických formulí se blíží. Takhle bude vypadat pit stop

První čistě elektrický závod (závodit se bude jednu hodinu) pak odstartuje v deset hodin ráno našeho času. Za volantem některých monopostů se představí i bývalí jezdci F1. Konkrétně se ukáže například Jarno Trulli, Nick Heidfeld nebo Bruno Senna. Na návštěvníky čeká samozřejmě také doprovodný program a i ten bude čistě elektrický. Na trati se představí třeba elektrická kola.

BMW i3 a i8 dostanou pro seriál Formula E bezdrátové dobíjení

BMW i3 a i8 dostanou pro seriál Formula E bezdrátové dobíjení

Druhý závod se pojede až 22. listopadu v Malaysii, následuje 13. prosince Uruguay, 10. ledna Argentina a dva závody v Americe. Elektrické formule se poprvé podívají do Evropy až v květnu (9.5.) příštího roku, za to je ale rovnou čeká start na slavném okruhu v Monaku. Následuje Berlín a první ročník seriálu bude uzavřen 27. června v Londýně.

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky