Seriál elektrických formulí je definitivně tady. Začíná se o tomto víkendu

Seriál elektrických formulí je definitivně tady. Začíná se o tomto víkendu

Seriál FIA Formula-E odpočítává poslední hodiny do svého zahájení. K vůbec prvnímu ostrému startu se dvacet pilotů elektrických formulí postaví už tuto sobotu. Závodit se bude v Číně, konkrétně v Pekingu. Program začíná zítra, první kvalifikace se ale pojedou o den později.

První sezóna elektrických formulí se blíží. Takhle bude vypadat pit stop

První sezóna elektrických formulí se blíží. Takhle bude vypadat pit stop

První čistě elektrický závod (závodit se bude jednu hodinu) pak odstartuje v deset hodin ráno našeho času. Za volantem některých monopostů se představí i bývalí jezdci F1. Konkrétně se ukáže například Jarno Trulli, Nick Heidfeld nebo Bruno Senna. Na návštěvníky čeká samozřejmě také doprovodný program a i ten bude čistě elektrický. Na trati se představí třeba elektrická kola.

BMW i3 a i8 dostanou pro seriál Formula E bezdrátové dobíjení

BMW i3 a i8 dostanou pro seriál Formula E bezdrátové dobíjení

Druhý závod se pojede až 22. listopadu v Malaysii, následuje 13. prosince Uruguay, 10. ledna Argentina a dva závody v Americe. Elektrické formule se poprvé podívají do Evropy až v květnu (9.5.) příštího roku, za to je ale rovnou čeká start na slavném okruhu v Monaku. Následuje Berlín a první ročník seriálu bude uzavřen 27. června v Londýně.

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků