Sergio Marchionne stále věří, že stihne spojit Fiat s obřím koncernem

11 komentářů

sorpresa
15. dubna • 17:23

K tumto pánovi a celému FCA mám len jedno - ako to že francúzska rencka dá fotografie nejakého vozidla, že Kadjar a o mesiac je už predstavný na autosalóne. To AR o Giulii melie 5 roko a nič??? tak to kde sme??? je hanbou, že aj korejske auta majú lepší dizajn, než talianske autá... kde sú talianski dizajnéri??? bertone - v dyme, ital design - ten tuším robí pre VW a pininfarina na pokraji krachu??? to čo už je??? lakomosť pánov fiatu nechať urobiť poriadne auto ako kedysi, ktoré nejako vyzerá??? To im ešte nedosčlo, že centro stile nedokáže urobiť auto, ktoré zaujme??? ano f 500x - ako tak... všade vychválené... stačí, že sa k nemu postaví už obstaróžny sportage, alebo cx3 a o akom designe vravíme... Toť môj laický názor... zaklopte konečne na dvere pininfarinu... dajte mu trochu zarobiť, aby nekrachol.. a on snáď urobí liftback, alebo fastback, alebo hocičo iné... ale pozerateľné. A vrátil by som sa k 5 lištám na maske... vtedy Fitau šla karta...

Mino
15. dubna • 20:03

Vývoj auta trvá roky, takže pokud Marchionne oznámil auto na začátku vývoje, tak holt to těch pár let potrvá. Tady je chybou, že to oznámil strašně brzo, stejně jako Honda oznámila strašně brzo Civic Type-R. Auta vyvíjí všichni několik let, jen někteří to oznamují strašně dopředu a pak se "musí čekat". Ten Kadjar se také vyvíjel několik let, jen Renault to všude neroztruboval. Tady asi chtěl to, aby se na Alfu nezapomnělo, mluvilo se o ní, protože těch pár let tam prostě musí být díra, auto skutečně není hotové za den. Každopádně jsem hodně zvědavý, zda se teda nový sedan Alfy nakonec ve slíbeném termínu ukáže nebo jen kecal.

Hajzlík
14. dubna • 17:33

Dluhy tlačí, vývoj nových modelů stojí obrovské prachy, tož je třeba tu ojetou hajtru FCA trochu naleštit, stočit kilometry a prásknout jí do bazoše, snad si ji někdo koupí. Číňané mají prachů dost, tak možná tam by to mohlo vyjít.

Leoš
15. dubna • 9:14

Tak vzhledem k tomu že Číňané kupují jednu italskou firmu za druhou a ve Fiatu už mají podíl tak budoucí vlastník je jasný. Chce to hlavně přitvrdit sankce proti "zlému" Rusku,oslabit více ekonomiku EU a Čína si nás celý koupí.

Zelí
14. dubna • 17:08

Sergio je příkladem manažerského finančního šejdíře, který výrobní firmě nemůže ničím přispět. Ten umí jenom jakési pochybné fúze a manipulace s akciemi, ale tomu, co ta firma dělá vůbec nerozumí. Je to typický finanční hrobař.

viper
15. dubna • 9:41

spíše bude zajímavé sledovat až tenhle "Fantozzi" Fiatu konečně vypadne, samozřejmě se zlatým padákem a životem zajištěným na několik generací dopředu a na jeho místo nastoupí někdo jiný, kolik škody vlastně nadělal. Teprve pak totiž vyplave konečný účet na povrch a možná pak i těm nejtvrdším Marchionneho zastáncům včetně tvrdého jádra "bazalka klubu" dojde, jak velké škody tenhle "génius" udělal..... :-/:-(

Mino
15. dubna • 13:02

Stejně tak to může dopadnout obráceně a budeš zírat ty, co všechno se mu nakonec povedlo. Já osobně na něj dodnes názor nemám a jsem hodně zvědavý, zda jeho kroky povedou v celkovém součtu k dobrému nebo špatnému (a kolik těch jeho "slibů" se vlastně vyplní). Zatím to totiž nemůžeme vědět, protože restart firmy je bohužel dlouhodobá záležitost plná nepopulárních kroků, které se projeví až po letech, obzvlášť jde-li o automobilový průmysl. Možná to zvedne, možná jen oddálí smrt, možná to pošle celé do kytek ještě rychleji... Uvidíme.

viper
15. dubna • 14:08

a teď tu o červené Karkulce :-D

Mino
15. dubna • 19:52

No ne, podívej se na to pořádně. Vývoj aut není něco takového, že dneska se rozhodneš a zítra to máš hotové. Od rozhodnutí po finální výrobek máš 3-5 let podle toho, co se dá a nedá použít z jiných aut. Pokud tam on přišel v půlce roku 2009, než se zanalyzovalo, co je špatně, co je dobře, kam se vydat, co zrušit, co nechat dovyvíjet a co raději zrušit okamžitě, už jsi skoro v roce 2010. Pokud tedy tady padlo nějaké jeho strategické rozhodnutí (o nových modelech), tak jeho výsledek se nemohl projevit dříve než cca v roce 2014 (to, co bylo do té doby, byla setrvačnost z dob minulých). Řekl bych, že první výsledky jeho kroků vidíme tak možná v 500X, která byla představena pár měsíců zpátky. I když jsem na něj měl zprvu hodně negativní názor, nyní prostě nevím, co si mám myslet, protože teprve nyní nastává ta doba, kdy se mohou projevit jeho činy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
viper
16. dubna • 9:14

No ne, Marchionne je CEO Fiatu od roku 2004 (!) Za tu dobu tu mohla být už celá plejáda modelů ;-)PS: počítat jistě umíš :-))

Mino
16. dubna • 10:37

Hmm, tak to pak jo. Já někde četl rok 2009.

Doporučujeme

Články odjinud