Sen každého chlapce: Ford Mustang z téměř 200.000 kostek Lega!

Replika Fordu Mustang V8 kupé ve skutečné velikosti je sestavena z 194.900 kostek Lego a Lego Duplo. Váží téměř 780 kilogramů a na více než 4,5 metrů dlouhém voze najdete všechny detaily originální předlohy. Nechybí tak ani znak automobilky, maska chladiče nebo kola, které perfektně dotvářejí perfektní kopii.

Nejnovější exponát Legolandu na Floridě rozzáří oči nejen všech dětí ale i každého automobilového fanouška.Konstruktéři Legolandu automobil postavili v originálním odstínu modré barvy. Poprvé byl představen veřejnosti už v září v Indianapolis při příležitosti 40. výročí amerického Mustang Clubu.

Automobil bude permanentně vystaven u atrakce nazvané Ford autoškola. Mustang nahradí Ford Explorer z Lega, který zde byl od roku 2011. Nejnovější přírůstek překvapí dokonce i vymoženosti, jaké u takových staveb z kostek ještě nikdy nepoužili. Vůz se může pochlubit virtuálním klaksonem nebo zvukem skutečného motoru Mustangu V8.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Ford Focus C-Max 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 114 958 km
Cena: 184 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2017
Stav: 2 705 km
Cena: 700 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2005
Stav: 198 978 km
Cena: 50 000 Kč
Ford Focus C-Max 1,8
Rok výroby: 2009
Stav: 105 492 km
Cena: 145 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2013
Stav: 129 970 km
Cena: 240 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 136 326 km
Cena: 90 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků