Segway HT: Dvě kola stačí

O rozměrech ne větších, než je průměrná velikost lidského těla a se schopností napodobovat lidskou rovnováhu, zabírá Segway HT stejný prostor jako chodec a může se dostat kamkoliv se dostane člověk.
Segway HT: Dvě kola stačí
Zvětšuje také vzdálenost jakou může člověk urazit a množství, které unese. Jak říká Kamen, předseda představenstva společnosti Segway, "jedná se o vylepšení pohyblivosti jednotlivce, které lidem umožní lépe využívat jejich čas."

Klepněte pro větší obrázekPřevratná technologie, která stojí na pozadí Segway HT, se nazývá "dynamická stabilizace." Ta umožňuje Segway HT napodobovat udržování rovnováhy v souladu s pohybem těla. Gyroskopy a snímače náklonu v zařízení sledují těžiště stokrát za vteřinu. Když se postava nakloní kupředu, Segway se také nakloní kupředu, nakloní- li se dozadu, učiní tak i Segway.

Segway HT bude nejprve představen pro komerční využití. Mezi Klepněte pro větší obrázekprvní oblasti, v nichž bude Segway využíván, patří výrobní závody a obsluha skladů, cestování a turistika, veřejná bezpečnost, přeprava v závodech a školních areálech, doručování poštovních balíků a různých výrobků.

Mezi zákazníky vybrané pro účast na úvodním hodnocení patří Amazon.com, U.S. Postal Service, National Park Service, GE Plastics, Delphi Automotive a Michelin. Pro zákazníky bude tento výrobek dostupný koncem roku 2002.

O tom, kolik bude tato věcička stát zatím nejsou žádné oficiální informace. Vzhledem k použité technologii, však lze předpokládat cenu pro našince značně nepříznivou, tedy ne nižší jak Kč 100 000,- za základní provedení.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků