Segway HT: Dvě kola stačí

O rozměrech ne větších, než je průměrná velikost lidského těla a se schopností napodobovat lidskou rovnováhu, zabírá Segway HT stejný prostor jako chodec a může se dostat kamkoliv se dostane člověk.
Segway HT: Dvě kola stačí
Zvětšuje také vzdálenost jakou může člověk urazit a množství, které unese. Jak říká Kamen, předseda představenstva společnosti Segway, "jedná se o vylepšení pohyblivosti jednotlivce, které lidem umožní lépe využívat jejich čas."

Klepněte pro větší obrázekPřevratná technologie, která stojí na pozadí Segway HT, se nazývá "dynamická stabilizace." Ta umožňuje Segway HT napodobovat udržování rovnováhy v souladu s pohybem těla. Gyroskopy a snímače náklonu v zařízení sledují těžiště stokrát za vteřinu. Když se postava nakloní kupředu, Segway se také nakloní kupředu, nakloní- li se dozadu, učiní tak i Segway.

Segway HT bude nejprve představen pro komerční využití. Mezi Klepněte pro větší obrázekprvní oblasti, v nichž bude Segway využíván, patří výrobní závody a obsluha skladů, cestování a turistika, veřejná bezpečnost, přeprava v závodech a školních areálech, doručování poštovních balíků a různých výrobků.

Mezi zákazníky vybrané pro účast na úvodním hodnocení patří Amazon.com, U.S. Postal Service, National Park Service, GE Plastics, Delphi Automotive a Michelin. Pro zákazníky bude tento výrobek dostupný koncem roku 2002.

O tom, kolik bude tato věcička stát zatím nejsou žádné oficiální informace. Vzhledem k použité technologii, však lze předpokládat cenu pro našince značně nepříznivou, tedy ne nižší jak Kč 100 000,- za základní provedení.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků