Šéfinženýr Bentley: Zaměříme se na SUV a vozy GT. Věříme i v palivové články

bzzz  |  12. 04. 2019 18:30

Celkem vecne/konkretni slova.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  12. 04. 2019 21:17

Pokud VAG, a prostřednictvím Bentley to platí trojnásob, řekne že palivové články, tak to tak i bude. Nakonec je to (dokud někdo neobjeví zatím neznámý akumulátor nebo kondenzátor zcela jiných parametrů, než o jakých se dnes byť jen blouzní) jediné smysluplné řešení pro ZEV.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 04. 2019 15:09

A ty budeš ten blbec, kterej si to poběží koupit. Nezapomeň se podělit o zkušenosti z provozu.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  13. 04. 2019 06:34

Dřív bentley konkurence rolc. Dnes je na úrovni vw suv o deset příček dolů.

Odpovědět  |   | 
Net  |  13. 04. 2019 07:10

Palivové články jsou fajn. Ono by stačil hybridní pohon na obnovitelné palivo. Čistá elektromobilita bude mít zatím velmi omezené využití, zejména proto, že až se rozšíří ne každý si bude moci dovolit dobíjet levně přes den, kdy je přebytek solární energie.

Odpovědět  |   | 
Kasal  |  13. 04. 2019 07:22

No já zase věřím na megaenergii z černých děr. Mám pocit, že automobilky neví jak z konopí a vymýšlí čím dál větší utopie. Palivové články jsou sice dávno zmáknutá technologie a mají jenom jeden nedostatek. Ovšem ten nedostatek je zcela fatální, cena za výrobu a distribuci vodíku. Ta je zcela mimo jakékoliv možnosti rozumného rozšíření. Ta nejlevnější známá metoda, která se dnes používá (výroba ze zemního plynu) jednak čerpá neobnovitelné zdroje a druhak z plynu, který se použije na výrobu vodíku pro jízdu auta s palivovými články na vzdálenost 100km by auto s klasickým spalovacím motorem ujelo přes 2000km. Takže jenom kydy a prdy dalšího náčelníka.

Odpovědět  |   | 
G  |  13. 04. 2019 09:57

Za tu větu by měl být na dlažbě, palivový článek v autě je energetická a ekonomická zhovadilost.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 04. 2019 15:14

Tak kerej blb si to dobrovolně koupí jako první?

Odpovědět  |   | 
Net  |  14. 04. 2019 12:41

Palivové články nemusí být jen vodíkové. Metanolvé, případně etanolové fungují podstatně lépe a mají o něco méně uložené energie, ale nemusí se řešit zkapalňování za extrémních podmínek a únik materiálem.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 04. 2019 15:22

Bentley je v hajzlu, VW dotuje každej kus co vyroběj.

ACCORDING TO A NEW STUDY BENTLEY LOSES MONEY WITH EVERY CAR THEY SELL
https://drivetribe.com/p/according-to-a-new-stud... ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 48 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A