Šéfinženýr Bentley: Zaměříme se na SUV a vozy GT. Věříme i v palivové články

bzzz  |  12. 04. 2019 18:30

Celkem vecne/konkretni slova.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  12. 04. 2019 21:17

Pokud VAG, a prostřednictvím Bentley to platí trojnásob, řekne že palivové články, tak to tak i bude. Nakonec je to (dokud někdo neobjeví zatím neznámý akumulátor nebo kondenzátor zcela jiných parametrů, než o jakých se dnes byť jen blouzní) jediné smysluplné řešení pro ZEV.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 04. 2019 15:09

A ty budeš ten blbec, kterej si to poběží koupit. Nezapomeň se podělit o zkušenosti z provozu.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  13. 04. 2019 06:34

Dřív bentley konkurence rolc. Dnes je na úrovni vw suv o deset příček dolů.

Odpovědět  |   | 
Net  |  13. 04. 2019 07:10

Palivové články jsou fajn. Ono by stačil hybridní pohon na obnovitelné palivo. Čistá elektromobilita bude mít zatím velmi omezené využití, zejména proto, že až se rozšíří ne každý si bude moci dovolit dobíjet levně přes den, kdy je přebytek solární energie.

Odpovědět  |   | 
Kasal  |  13. 04. 2019 07:22

No já zase věřím na megaenergii z černých děr. Mám pocit, že automobilky neví jak z konopí a vymýšlí čím dál větší utopie. Palivové články jsou sice dávno zmáknutá technologie a mají jenom jeden nedostatek. Ovšem ten nedostatek je zcela fatální, cena za výrobu a distribuci vodíku. Ta je zcela mimo jakékoliv možnosti rozumného rozšíření. Ta nejlevnější známá metoda, která se dnes používá (výroba ze zemního plynu) jednak čerpá neobnovitelné zdroje a druhak z plynu, který se použije na výrobu vodíku pro jízdu auta s palivovými články na vzdálenost 100km by auto s klasickým spalovacím motorem ujelo přes 2000km. Takže jenom kydy a prdy dalšího náčelníka.

Odpovědět  |   | 
G  |  13. 04. 2019 09:57

Za tu větu by měl být na dlažbě, palivový článek v autě je energetická a ekonomická zhovadilost.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 04. 2019 15:14

Tak kerej blb si to dobrovolně koupí jako první?

Odpovědět  |   | 
Net  |  14. 04. 2019 12:41

Palivové články nemusí být jen vodíkové. Metanolvé, případně etanolové fungují podstatně lépe a mají o něco méně uložené energie, ale nemusí se řešit zkapalňování za extrémních podmínek a únik materiálem.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 04. 2019 15:22

Bentley je v hajzlu, VW dotuje každej kus co vyroběj.

ACCORDING TO A NEW STUDY BENTLEY LOSES MONEY WITH EVERY CAR THEY SELL
https://drivetribe.com/p/according-to-a-new-stud... ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A