Šéfinženýr Bentley: Zaměříme se na SUV a vozy GT. Věříme i v palivové články

bzzz  |  12. 04. 2019 18:30

Celkem vecne/konkretni slova.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  12. 04. 2019 21:17

Pokud VAG, a prostřednictvím Bentley to platí trojnásob, řekne že palivové články, tak to tak i bude. Nakonec je to (dokud někdo neobjeví zatím neznámý akumulátor nebo kondenzátor zcela jiných parametrů, než o jakých se dnes byť jen blouzní) jediné smysluplné řešení pro ZEV.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 04. 2019 15:09

A ty budeš ten blbec, kterej si to poběží koupit. Nezapomeň se podělit o zkušenosti z provozu.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  13. 04. 2019 06:34

Dřív bentley konkurence rolc. Dnes je na úrovni vw suv o deset příček dolů.

Odpovědět  |   | 
Net  |  13. 04. 2019 07:10

Palivové články jsou fajn. Ono by stačil hybridní pohon na obnovitelné palivo. Čistá elektromobilita bude mít zatím velmi omezené využití, zejména proto, že až se rozšíří ne každý si bude moci dovolit dobíjet levně přes den, kdy je přebytek solární energie.

Odpovědět  |   | 
Kasal  |  13. 04. 2019 07:22

No já zase věřím na megaenergii z černých děr. Mám pocit, že automobilky neví jak z konopí a vymýšlí čím dál větší utopie. Palivové články jsou sice dávno zmáknutá technologie a mají jenom jeden nedostatek. Ovšem ten nedostatek je zcela fatální, cena za výrobu a distribuci vodíku. Ta je zcela mimo jakékoliv možnosti rozumného rozšíření. Ta nejlevnější známá metoda, která se dnes používá (výroba ze zemního plynu) jednak čerpá neobnovitelné zdroje a druhak z plynu, který se použije na výrobu vodíku pro jízdu auta s palivovými články na vzdálenost 100km by auto s klasickým spalovacím motorem ujelo přes 2000km. Takže jenom kydy a prdy dalšího náčelníka.

Odpovědět  |   | 
G  |  13. 04. 2019 09:57

Za tu větu by měl být na dlažbě, palivový článek v autě je energetická a ekonomická zhovadilost.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 04. 2019 15:14

Tak kerej blb si to dobrovolně koupí jako první?

Odpovědět  |   | 
Net  |  14. 04. 2019 12:41

Palivové články nemusí být jen vodíkové. Metanolvé, případně etanolové fungují podstatně lépe a mají o něco méně uložené energie, ale nemusí se řešit zkapalňování za extrémních podmínek a únik materiálem.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 04. 2019 15:22

Bentley je v hajzlu, VW dotuje každej kus co vyroběj.

ACCORDING TO A NEW STUDY BENTLEY LOSES MONEY WITH EVERY CAR THEY SELL
https://drivetribe.com/p/according-to-a-new-stud... ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

včera | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 70 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 12 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 189 N/A