Šéfdesignér VW: Vracíme do našich aut tlačítka. Chybu s dotykovými ploškami už neuděláme

22 komentářů (22 nových)

Tomek79
14. března • 6:18

To jim to trvalo. Alespoň jsem měl jednodušší výběr, koupil jsem kiu která má tlačítka, koncern neměl šanci...

Miroslav Kašpar (dyckyblues)
13. března • 22:04

No, a taky by bylo fajn, kdybyste do nich vrátili normální motory :-)

Karel Neugebauer (itx.cz)
12. března • 16:51

A já jsem doufal, že v roce 2025 bude vše tak vyladěné, že se budu moct věnovat kroucení volantem (nebo to bude jezdit samo) a nějaké tlačítka tam vůbec nebudu řešit. Když něco budu chtít, dám hlasový povel, případně to vyřeší automatika. Jenže to furt neumí nikdo pořádně udělat, takže to je bohužel stále scifi.

Roman Zach
11. března • 6:45

Na to přišli Číňani už dávno. Dva roky už mám MG a televize je tam jen kvůli radiu a navigaci. Všechno důležitý je na tlačítkách. Měli by se u nich designéři učit.

Martin Nágl
10. března • 21:51

Tak a teraz este vratit 4motion do Multivanu T7 s 2.0tdi.

Jan Taraba
12. března • 12:00

Žádný Multivan T7 neexistuje. T7 je už jen Transporter a Caravelle. Multivan s nimi nemá nic společného.

Milann milanmid
9. března • 16:31

Já kupuji auta pouze v benzinu začal jsem Škodou 100,PAK ŠKODA 120,130,FAVORIT ,Peuegot , Superb, AUDI 6 už pouze Japonce !!Jedno má žena Mazda 3 SPORT speciální edice 15 let bez jediné poruchy k tomu Mazda CX3 ,já Mazda CX5, 9 let 120 000 Km bez poruchy !! Momentálně mám Mazdu CX60 plun in hybrid NAJ 25000 Km vše bez jediné poruchy !

Jan Taraba
12. března • 12:01

Tak to gratulji, Mazda a 25000km bez jediné poruchy, to je obdivuhodné.

Akademik CZ
15. března • 16:00

25.000 najedu za 7-8 měsíců.. nějaku poruchu obvykle očekávám tak za 5 let a 180.000km, ale každej to má evidentně jinak 🙂

Dřevo Levně
9. března • 13:33

Jednoúčelový spínače můžou bejt jakýkoliv když maj haptickou odezvu, problém je display v poskakujícím autě na kterym máš za jízdy něco trefit.

kolkyno
9. března • 20:20

ty si asi nevidel to propagacne video ako to EU zamysla? ty si mas pred jazdou vsetko v aute nastavit a vyrazit na cestu a ked chces nieco zmenit tak musis bud zastavit alebo pokial ukon na vykonanie zmeny dokaze spravit spolucestujuci, tak to vykona on.

smějící se bestie 2
9. března • 12:07

Jenom k tlačítkům ?
A co takhle k tomu, co byl původně VW - alespoň takové auto v sortimentu, no !

laco tralala
9. března • 11:46

Buzerovat vodičov za telefón to áno, ale každé hovno ovládať v aute cez dotykový displej to bezpečnosť neovplyvňuje že EU ?

Tomáš Trojka
11. března • 20:04

Děkuji že to nemusím psát. A to telefon můžeš mít přímo ve výhledu z auta, ale na displej musíš hledět šikmo dolů.

petr r. (petrumr)
9. března • 10:57

je pozdě, oni už se nevrátí.

Ondrej Nekola (satai_)
9. března • 11:18

A na to jsi přišel jak?

petr r. (petrumr)
9. března • 16:51

sleduji to. Nebudu to tady říkat, neboť ty když jsi nic zatím nepochytil temu nebudeš ani rozumět. Ty se asi nezajímáš ani o 199 398 500 A katalogového čísla VW.

Ondrej Nekola (satai_)
12. března • 17:39

Ne nezajímám se o pěnu dní

Akademik CZ
15. března • 16:02

pěna dní je právě tenhle článek 🙂 Naprosto nepodstatná informace. Skoro všchno dělali poslední roky špatně a tohle je fakt nezachrání.

Bohoho Hotový
9. března • 10:49

To je dost, že vám to došlo...ale co my, co jsme se na ty dotykové chujoviny už chytli? Předražená auta s přesranou elektronikou...🤮

Ev Lo
9. března • 10:33

Na telefonu asi taky moc lidí nechce fake tlačítka, takže to furt nepochopili, jen dělaj

Alda Alda
9. března • 10:10

Je potěšující vidět, že většinový zákazník VW je ještě autíčkář. Dotykáče na volantu pryč, tříválce v rámci určité cenové kategorie pryč, některá tlačítka zpět. Frantíkům co nepoznají auto od mikrovlnky je vše jedno. Hlavně to musí vypadat krásně. Tak jim automobilky stvořily co stvořily.

Doporučujeme

Články odjinud