Šéfdesignér Hyundaie rezignoval. Dříve se podílel i na zásadních modelech Škody

Ginter  |  30. 04. 2020 11:19

Vzhledem k designu některých modelů Hyundai (i30, i20) se není čemu divit. Hezký je Tuscon, Santa Fe ikdyž SUV nemám rád.

Odpovědět  |   | 

mě by spíše zajímalo, jestli huyndai a kia mají něco v desingu spojený ačkoliv tam jsou jiní.

Odpovědět  |   | 
Liaz Mates  |  30. 04. 2020 12:53

Možná se jen registroval, nikoliv rezignoval. To je dneska v módě. Zřejmě jen šel hledat zašitého buřťu Kim Čong Una, aby zvířata nemusela vycházet plačíčí z lesa. Papá pane Hofnajisto

Odpovědět  |   | 
Jirikus  |  30. 04. 2020 14:05

Nakresli Kima - kolečko s prasečím čumáčkem. Nakresli Hjundaj - lejno

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  30. 04. 2020 17:17

Kia a hyundai sú prepojení, ale nejde o vzťah ako vw-skoda.

Skoda je podriadená vw.

Korejci takto nefungujú.
Aj kontrakty s dodávateľmi si vyjednávajú samostatne.
Rovnako v oblasti dizajnu ide aj kia ak hyundai vlastnou cestou.

V oblasti mechatronicky a podvozkov zase vo vývoji pracujú spoločne (nespolupracujú, ale robia spoločne).

Pre neznalého je to ťažko pochopiteľne, pretože takýto model fungovania sa nedá inde vidieť.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  30. 04. 2020 17:45

A jste si jistý, že Vám dobře přeložili pracovní povinnosti ?

Odpovědět  |   | 
Driver  |  01. 05. 2020 08:29

KIA je podřízená Hyundai. Společnost Hyundai ji vlastní a řídí.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  01. 05. 2020 20:07

To nemáš tak docela pravdu. Hyundai a KIA vlastní akcie navzájem přičemž větší balík v KIA vlastni Hyundai než naopak...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 05. 2020 07:34

Ale Kia nemá vliv na rozhodování v Hyundai. Celý komplex je řízen direktivně ze strany Hyundai a ani ne moc nějakou radou jako spíš jednou osobou.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  02. 05. 2020 08:33

Přesně tak.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  02. 05. 2020 08:39

Píšu o společnosti Hyundai, která vlastní automobilky Hyundai, KIA a obrovské množství dalších dceřiných firem.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  30. 04. 2020 11:29

Rezignoval alebo rezignoval na funkciu? ;)

Odpovědět  |   | 
Jane Doe  |  30. 04. 2020 11:57

Už dál nebyl schopný ty obludnosti kreslit.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  30. 04. 2020 13:51

No vždyť je to tam napsané, že s Fabii už dávno skončil.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  30. 04. 2020 13:48

Vzhledem k množství modelů je otázka, zda je daný člověk v té funkci víc manager než designer. Korejci by potřebovali ke každé jednotlivé značce silného designera.

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  30. 04. 2020 22:26

tak toho radi uvitaju v BMW

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  01. 05. 2020 07:31

OK. Dobrá zpráva. Jeho smysl vnímaní designu se mi nezamlouvá, tedy ať už odpočívá a tráví čas s rodinou. Těším se na nové modely za 5 let od Habiba.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  01. 05. 2020 08:39

Poklona jeho umu. U Hyundaie dělal absolutně nejlepší design v jeho dosavadní kariéře. Stačí si prohlédnout jednotlivé jeho modely. Nejslabší byly u škodovky, ale bylo to tím ovlivněno tím přizdisráčským přístupem k modernímu designu jeho zaměstnavatele, koncernu VW.

Odpovědět  |   | 
Ptr078  |  01. 05. 2020 09:57

Podla mna je dodnes fabia 1 asi dizajnovo najpodarenejsia skoda v novodobej ere, ktora zostarla s graciou.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  01. 05. 2020 10:59

To pise nekdo s nickem Driver. Korejci maji designerskou skolu postavenou na kopirovani japonskych a evropskych znacek. Škoda Auto ma 125 historii a je na co navazovat, Hyundai je masovy vyrobce levnych vozu, ktery nema na co navazovat. Genesis vypada opravdu dobre, ale prodejni uspech bude takrka nulovy.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  01. 05. 2020 12:39

Zaprvé, jsem původní Driver, kterému někdo před asi půl rokem ,,ukradl" nick.

Zadruhé, Korejci nepotřebují nikoho kopírovat, protože mají své designéry z Evropy a ti mají vlastní invenci.

Zatřetí, na co má Škoda navazovat v souvislosti s historií, které mimochodem není 125 let, ale jen 95 let, před tím to byla úplně jiná značka (L&K), která auta vyráběla jen krátce, a kterou v roce 1925 koupil strojírenský podnik Škoda (Škodovy závody). V době socialismu škodovka vyráběla jedny z nejhorších aut na světě a navíc v porovnání s Hyundaiem ještě v malých sériích. Luc Donckerwolke dělal pro VW/- škodovku z historického hlediska chvilku a z designérského hlediska to byla auta nehodnotná - nudná, naprosto fádní a zbytečná.

A začtvrté, škodovka na rozdíl od Hyundai nevyrábí nic jiného, než levné masové vozy. Hyundai vyrábí i luxusní segment (Genesis) s neotřelým perfektním designem.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  01. 05. 2020 20:08

Podpis.Diky.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  02. 05. 2020 08:41

Díky za uznání.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  02. 05. 2020 04:42

Jj udelal pecky jako Audi A2, Lambo Diablo SV a Gallardo.

Ale stejne si dodnes myslim, ze hezci navrh nez nez Gallardo byl navrh pro Italdesign Cala primo rukou Giugiara http://www.lambocars.com/prototypes/italdesign_cal...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 05. 2020 07:41

Právě Genesis by potřeboval svůj vlastní designový jazyk. Ta auta vypadají jako směs prvků z BMW, Mercedesu a Bentley, to celé doplněné obří, podivnou maskou. Podle té sice hned poznáš Genesis, ale nemá to svůj styl a není to vůbec hezké.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  02. 05. 2020 07:57

To je samozřejmě úplný nesmysl. Svůj styl mělo a má. Jen ne každému může sednout. Já obecně asijský design můžu. Pravda tedy je, že asijský je pouze a jen japonský. Ostatní asijské automobilky jedou s evropskými designery. Nicméně. Právě končící generaci G80 považuji za jeden z nejhezčích sedanů současné produkce. Tento nový model už není, co se týče exteriéru, nic moc. Nelíbí se mi ty rozdělené lampy a posazený zadek k zemi. Každopádně se popral se siluetou daleko lépe, než např. A7. To je slušný hnus. Interiéry jsou naopak naprosto famózní. Na druhé straně taková G70 je nádherný kus auta zvenčí i zevnitř.

Odpovědět  |   | 
Martin L.  |  04. 05. 2020 15:04

Asijský design... no já nevím, ale ten si mimo Asii moc příznivců nenašel nikdy. Je vnímán spíše jeko bizardně obludný, ale proti gustu

Odpovědět  |   | 
Adraj  |  04. 05. 2020 17:20

To ses spletl a píšeš o německém designu typu BMW, viď?
https://autobible.euro.cz/nove-bmw-7-dostalo-ramci-... ...
https://www.autoweb.cz/bmw-x7-obr-ameriky-exkluz... ...
http://www.autohit.cz/galerie/28483-maybach-62/... ...
A to jsem byl majitelem vozu BMW. Ne, dnes už raději výrazně vkusnější Genesis.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

24.  1.  2021 | Richard Herbich | 94 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 83 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala