Šéfdesignér Hyundaie rezignoval. Dříve se podílel i na zásadních modelech Škody

28 komentářů

Driver
1. května • 8:39

Poklona jeho umu. U Hyundaie dělal absolutně nejlepší design v jeho dosavadní kariéře. Stačí si prohlédnout jednotlivé jeho modely. Nejslabší byly u škodovky, ale bylo to tím ovlivněno tím přizdisráčským přístupem k modernímu designu jeho zaměstnavatele, koncernu VW.

Adam
1. května • 10:59

To pise nekdo s nickem Driver. Korejci maji designerskou skolu postavenou na kopirovani japonskych a evropskych znacek. Škoda Auto ma 125 historii a je na co navazovat, Hyundai je masovy vyrobce levnych vozu, ktery nema na co navazovat. Genesis vypada opravdu dobre, ale prodejni uspech bude takrka nulovy.

Driver
1. května • 12:39

Zaprvé, jsem původní Driver, kterému někdo před asi půl rokem ,,ukradl" nick. Zadruhé, Korejci nepotřebují nikoho kopírovat, protože mají své designéry z Evropy a ti mají vlastní invenci.Zatřetí, na co má Škoda navazovat v souvislosti s historií, které mimochodem není 125 let, ale jen 95 let, před tím to byla úplně jiná značka (L&K), která auta vyráběla jen krátce, a kterou v roce 1925 koupil strojírenský podnik Škoda (Škodovy závody). V době socialismu škodovka vyráběla jedny z nejhorších aut na světě a navíc v porovnání s Hyundaiem ještě v malých sériích. Luc Donckerwolke dělal pro VW/- škodovku z historického hlediska chvilku a z designérského hlediska to byla auta nehodnotná - nudná, naprosto fádní a zbytečná.A začtvrté, škodovka na rozdíl od Hyundai nevyrábí nic jiného, než levné masové vozy. Hyundai vyrábí i luxusní segment (Genesis) s neotřelým perfektním designem.

Allamarein
2. května • 7:41

Právě Genesis by potřeboval svůj vlastní designový jazyk. Ta auta vypadají jako směs prvků z BMW, Mercedesu a Bentley, to celé doplněné obří, podivnou maskou. Podle té sice hned poznáš Genesis, ale nemá to svůj styl a není to vůbec hezké.

Assasin
2. května • 7:57

To je samozřejmě úplný nesmysl. Svůj styl mělo a má. Jen ne každému může sednout. Já obecně asijský design můžu. Pravda tedy je, že asijský je pouze a jen japonský. Ostatní asijské automobilky jedou s evropskými designery. :-) Nicméně. Právě končící generaci G80 považuji za jeden z nejhezčích sedanů současné produkce. Tento nový model už není, co se týče exteriéru, nic moc. Nelíbí se mi ty rozdělené lampy a posazený zadek k zemi. Každopádně se popral se siluetou daleko lépe, než např. A7. To je slušný hnus. Interiéry jsou naopak naprosto famózní. Na druhé straně taková G70 je nádherný kus auta zvenčí i zevnitř. B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Martin L.
4. května • 15:04

Asijský design... no já nevím, ale ten si mimo Asii moc příznivců nenašel nikdy. Je vnímán spíše jeko bizardně obludný, ale proti gustu :-)

Adraj
4. května • 17:20

To ses spletl a píšeš o německém designu typu BMW, viď?
https://autobible.euro.cz/nove-bmw-7-dostalo-ramci-... ...
https://www.autoweb.cz/bmw-x7-obr-ameriky-exkluz... ...
http://www.autohit.cz/galerie/28483-maybach-62/... ...
A to jsem byl majitelem vozu BMW. Ne, dnes už raději výrazně vkusnější Genesis.

Freddka
2. května • 4:42

Jj udelal pecky jako Audi A2, Lambo Diablo SV a Gallardo.Ale stejne si dodnes myslim, ze hezci navrh nez nez Gallardo byl navrh pro Italdesign Cala primo rukou Giugiara http://www.lambocars.com/prototypes/italdesign_cal...

Assasin
1. května • 20:08

Podpis.Diky.

Driver
2. května • 8:41

Díky za uznání.

Ptr078
1. května • 9:57

Podla mna je dodnes fabia 1 asi dizajnovo najpodarenejsia skoda v novodobej ere, ktora zostarla s graciou.

Assasin
1. května • 7:31

OK. Dobrá zpráva. Jeho smysl vnímaní designu se mi nezamlouvá, tedy ať už odpočívá a tráví čas s rodinou. Těším se na nové modely za 5 let od Habiba. B-]

eMKejx
30. dubna • 22:26

tak toho radi uvitaju v BMW :-D

Karel
30. dubna • 13:48

Vzhledem k množství modelů je otázka, zda je daný člověk v té funkci víc manager než designer. Korejci by potřebovali ke každé jednotlivé značce silného designera.

Jane Doe
30. dubna • 11:57

Už dál nebyl schopný ty obludnosti kreslit.

Karel
30. dubna • 13:51

No vždyť je to tam napsané, že s Fabii už dávno skončil.

Joe Doe
30. dubna • 11:29

Rezignoval alebo rezignoval na funkciu? ;)

Ginter
30. dubna • 11:19

Vzhledem k designu některých modelů Hyundai (i30, i20) se není čemu divit. Hezký je Tuscon, Santa Fe ikdyž SUV nemám rád.

petr r. (petrumr)
30. dubna • 11:39

mě by spíše zajímalo, jestli huyndai a kia mají něco v desingu spojený ačkoliv tam jsou jiní.

Znalec
30. dubna • 17:17

Kia a hyundai sú prepojení, ale nejde o vzťah ako vw-skoda.Skoda je podriadená vw.Korejci takto nefungujú.
Aj kontrakty s dodávateľmi si vyjednávajú samostatne.
Rovnako v oblasti dizajnu ide aj kia ak hyundai vlastnou cestou.V oblasti mechatronicky a podvozkov zase vo vývoji pracujú spoločne (nespolupracujú, ale robia spoločne).Pre neznalého je to ťažko pochopiteľne, pretože takýto model fungovania sa nedá inde vidieť.

Driver
1. května • 8:29

KIA je podřízená Hyundai. Společnost Hyundai ji vlastní a řídí.

Assasin
1. května • 20:07

To nemáš tak docela pravdu. Hyundai a KIA vlastní akcie navzájem přičemž větší balík v KIA vlastni Hyundai než naopak...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Driver
2. května • 8:39

Píšu o společnosti Hyundai, která vlastní automobilky Hyundai, KIA a obrovské množství dalších dceřiných firem.

Allamarein
2. května • 7:34

Ale Kia nemá vliv na rozhodování v Hyundai. Celý komplex je řízen direktivně ze strany Hyundai a ani ne moc nějakou radou jako spíš jednou osobou.

Driver
2. května • 8:33

Přesně tak.

neodborník
30. dubna • 17:45

A jste si jistý, že Vám dobře přeložili pracovní povinnosti ?

Liaz Mates
30. dubna • 12:53

Možná se jen registroval, nikoliv rezignoval. To je dneska v módě. Zřejmě jen šel hledat zašitého buřťu Kim Čong Una, aby zvířata nemusela vycházet plačíčí z lesa. Papá pane Hofnajisto :-P

Jirikus
30. dubna • 14:05

Nakresli Kima - kolečko s prasečím čumáčkem. :-D Nakresli Hjundaj - lejno :-D

Doporučujeme

Články odjinud