Poklona jeho umu. U Hyundaie dělal absolutně nejlepší design v jeho dosavadní kariéře. Stačí si prohlédnout jednotlivé jeho modely. Nejslabší byly u škodovky, ale bylo to tím ovlivněno tím přizdisráčským přístupem k modernímu designu jeho zaměstnavatele, koncernu VW.
To pise nekdo s nickem Driver. Korejci maji designerskou skolu postavenou na kopirovani japonskych a evropskych znacek. Škoda Auto ma 125 historii a je na co navazovat, Hyundai je masovy vyrobce levnych vozu, ktery nema na co navazovat. Genesis vypada opravdu dobre, ale prodejni uspech bude takrka nulovy.
Zaprvé, jsem původní Driver, kterému někdo před asi půl rokem ,,ukradl" nick. Zadruhé, Korejci nepotřebují nikoho kopírovat, protože mají své designéry z Evropy a ti mají vlastní invenci.Zatřetí, na co má Škoda navazovat v souvislosti s historií, které mimochodem není 125 let, ale jen 95 let, před tím to byla úplně jiná značka (L&K), která auta vyráběla jen krátce, a kterou v roce 1925 koupil strojírenský podnik Škoda (Škodovy závody). V době socialismu škodovka vyráběla jedny z nejhorších aut na světě a navíc v porovnání s Hyundaiem ještě v malých sériích. Luc Donckerwolke dělal pro VW/- škodovku z historického hlediska chvilku a z designérského hlediska to byla auta nehodnotná - nudná, naprosto fádní a zbytečná.A začtvrté, škodovka na rozdíl od Hyundai nevyrábí nic jiného, než levné masové vozy. Hyundai vyrábí i luxusní segment (Genesis) s neotřelým perfektním designem.
Právě Genesis by potřeboval svůj vlastní designový jazyk. Ta auta vypadají jako směs prvků z BMW, Mercedesu a Bentley, to celé doplněné obří, podivnou maskou. Podle té sice hned poznáš Genesis, ale nemá to svůj styl a není to vůbec hezké.
To je samozřejmě úplný nesmysl. Svůj styl mělo a má. Jen ne každému může sednout. Já obecně asijský design můžu. Pravda tedy je, že asijský je pouze a jen japonský. Ostatní asijské automobilky jedou s evropskými designery. :-) Nicméně. Právě končící generaci G80 považuji za jeden z nejhezčích sedanů současné produkce. Tento nový model už není, co se týče exteriéru, nic moc. Nelíbí se mi ty rozdělené lampy a posazený zadek k zemi. Každopádně se popral se siluetou daleko lépe, než např. A7. To je slušný hnus. Interiéry jsou naopak naprosto famózní. Na druhé straně taková G70 je nádherný kus auta zvenčí i zevnitř. B-]
Asijský design... no já nevím, ale ten si mimo Asii moc příznivců nenašel nikdy. Je vnímán spíše jeko bizardně obludný, ale proti gustu :-)
To ses spletl a píšeš o německém designu typu BMW, viď?https://autobible.euro.cz/nove-bmw-7-dostalo-ramci-... ... https://www.autoweb.cz/bmw-x7-obr-ameriky-exkluz... ... http://www.autohit.cz/galerie/28483-maybach-62/... ... A to jsem byl majitelem vozu BMW. Ne, dnes už raději výrazně vkusnější Genesis.
Jj udelal pecky jako Audi A2, Lambo Diablo SV a Gallardo.Ale stejne si dodnes myslim, ze hezci navrh nez nez Gallardo byl navrh pro Italdesign Cala primo rukou Giugiara http://www.lambocars.com/prototypes/italdesign_cal...
Podpis.Diky.
Díky za uznání.
Podla mna je dodnes fabia 1 asi dizajnovo najpodarenejsia skoda v novodobej ere, ktora zostarla s graciou.
OK. Dobrá zpráva. Jeho smysl vnímaní designu se mi nezamlouvá, tedy ať už odpočívá a tráví čas s rodinou. Těším se na nové modely za 5 let od Habiba. B-]
tak toho radi uvitaju v BMW :-D
Vzhledem k množství modelů je otázka, zda je daný člověk v té funkci víc manager než designer. Korejci by potřebovali ke každé jednotlivé značce silného designera.
Už dál nebyl schopný ty obludnosti kreslit.
No vždyť je to tam napsané, že s Fabii už dávno skončil.
Rezignoval alebo rezignoval na funkciu? ;)
Vzhledem k designu některých modelů Hyundai (i30, i20) se není čemu divit. Hezký je Tuscon, Santa Fe ikdyž SUV nemám rád.
mě by spíše zajímalo, jestli huyndai a kia mají něco v desingu spojený ačkoliv tam jsou jiní.
Kia a hyundai sú prepojení, ale nejde o vzťah ako vw-skoda.Skoda je podriadená vw.Korejci takto nefungujú. Aj kontrakty s dodávateľmi si vyjednávajú samostatne.Rovnako v oblasti dizajnu ide aj kia ak hyundai vlastnou cestou.V oblasti mechatronicky a podvozkov zase vo vývoji pracujú spoločne (nespolupracujú, ale robia spoločne).Pre neznalého je to ťažko pochopiteľne, pretože takýto model fungovania sa nedá inde vidieť.
KIA je podřízená Hyundai. Společnost Hyundai ji vlastní a řídí.
To nemáš tak docela pravdu. Hyundai a KIA vlastní akcie navzájem přičemž větší balík v KIA vlastni Hyundai než naopak...
Píšu o společnosti Hyundai, která vlastní automobilky Hyundai, KIA a obrovské množství dalších dceřiných firem.
Ale Kia nemá vliv na rozhodování v Hyundai. Celý komplex je řízen direktivně ze strany Hyundai a ani ne moc nějakou radou jako spíš jednou osobou.
Přesně tak.
A jste si jistý, že Vám dobře přeložili pracovní povinnosti ?
Možná se jen registroval, nikoliv rezignoval. To je dneska v módě. Zřejmě jen šel hledat zašitého buřťu Kim Čong Una, aby zvířata nemusela vycházet plačíčí z lesa. Papá pane Hofnajisto :-P
Nakresli Kima - kolečko s prasečím čumáčkem. :-D Nakresli Hjundaj - lejno :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.