Šéfdesignér Hyundaie rezignoval. Dříve se podílel i na zásadních modelech Škody

Ginter  |  30. 04. 2020 11:19

Vzhledem k designu některých modelů Hyundai (i30, i20) se není čemu divit. Hezký je Tuscon, Santa Fe ikdyž SUV nemám rád.

Odpovědět  |   | 

mě by spíše zajímalo, jestli huyndai a kia mají něco v desingu spojený ačkoliv tam jsou jiní.

Odpovědět  |   | 
Liaz Mates  |  30. 04. 2020 12:53

Možná se jen registroval, nikoliv rezignoval. To je dneska v módě. Zřejmě jen šel hledat zašitého buřťu Kim Čong Una, aby zvířata nemusela vycházet plačíčí z lesa. Papá pane Hofnajisto

Odpovědět  |   | 
Jirikus  |  30. 04. 2020 14:05

Nakresli Kima - kolečko s prasečím čumáčkem. Nakresli Hjundaj - lejno

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  30. 04. 2020 17:17

Kia a hyundai sú prepojení, ale nejde o vzťah ako vw-skoda.

Skoda je podriadená vw.

Korejci takto nefungujú.
Aj kontrakty s dodávateľmi si vyjednávajú samostatne.
Rovnako v oblasti dizajnu ide aj kia ak hyundai vlastnou cestou.

V oblasti mechatronicky a podvozkov zase vo vývoji pracujú spoločne (nespolupracujú, ale robia spoločne).

Pre neznalého je to ťažko pochopiteľne, pretože takýto model fungovania sa nedá inde vidieť.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  30. 04. 2020 17:45

A jste si jistý, že Vám dobře přeložili pracovní povinnosti ?

Odpovědět  |   | 
Driver  |  01. 05. 2020 08:29

KIA je podřízená Hyundai. Společnost Hyundai ji vlastní a řídí.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  01. 05. 2020 20:07

To nemáš tak docela pravdu. Hyundai a KIA vlastní akcie navzájem přičemž větší balík v KIA vlastni Hyundai než naopak...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 05. 2020 07:34

Ale Kia nemá vliv na rozhodování v Hyundai. Celý komplex je řízen direktivně ze strany Hyundai a ani ne moc nějakou radou jako spíš jednou osobou.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  02. 05. 2020 08:33

Přesně tak.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  02. 05. 2020 08:39

Píšu o společnosti Hyundai, která vlastní automobilky Hyundai, KIA a obrovské množství dalších dceřiných firem.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  30. 04. 2020 11:29

Rezignoval alebo rezignoval na funkciu? ;)

Odpovědět  |   | 
Jane Doe  |  30. 04. 2020 11:57

Už dál nebyl schopný ty obludnosti kreslit.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  30. 04. 2020 13:51

No vždyť je to tam napsané, že s Fabii už dávno skončil.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  30. 04. 2020 13:48

Vzhledem k množství modelů je otázka, zda je daný člověk v té funkci víc manager než designer. Korejci by potřebovali ke každé jednotlivé značce silného designera.

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  30. 04. 2020 22:26

tak toho radi uvitaju v BMW

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  01. 05. 2020 07:31

OK. Dobrá zpráva. Jeho smysl vnímaní designu se mi nezamlouvá, tedy ať už odpočívá a tráví čas s rodinou. Těším se na nové modely za 5 let od Habiba.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  01. 05. 2020 08:39

Poklona jeho umu. U Hyundaie dělal absolutně nejlepší design v jeho dosavadní kariéře. Stačí si prohlédnout jednotlivé jeho modely. Nejslabší byly u škodovky, ale bylo to tím ovlivněno tím přizdisráčským přístupem k modernímu designu jeho zaměstnavatele, koncernu VW.

Odpovědět  |   | 
Ptr078  |  01. 05. 2020 09:57

Podla mna je dodnes fabia 1 asi dizajnovo najpodarenejsia skoda v novodobej ere, ktora zostarla s graciou.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  01. 05. 2020 10:59

To pise nekdo s nickem Driver. Korejci maji designerskou skolu postavenou na kopirovani japonskych a evropskych znacek. Škoda Auto ma 125 historii a je na co navazovat, Hyundai je masovy vyrobce levnych vozu, ktery nema na co navazovat. Genesis vypada opravdu dobre, ale prodejni uspech bude takrka nulovy.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  01. 05. 2020 12:39

Zaprvé, jsem původní Driver, kterému někdo před asi půl rokem ,,ukradl" nick.

Zadruhé, Korejci nepotřebují nikoho kopírovat, protože mají své designéry z Evropy a ti mají vlastní invenci.

Zatřetí, na co má Škoda navazovat v souvislosti s historií, které mimochodem není 125 let, ale jen 95 let, před tím to byla úplně jiná značka (L&K), která auta vyráběla jen krátce, a kterou v roce 1925 koupil strojírenský podnik Škoda (Škodovy závody). V době socialismu škodovka vyráběla jedny z nejhorších aut na světě a navíc v porovnání s Hyundaiem ještě v malých sériích. Luc Donckerwolke dělal pro VW/- škodovku z historického hlediska chvilku a z designérského hlediska to byla auta nehodnotná - nudná, naprosto fádní a zbytečná.

A začtvrté, škodovka na rozdíl od Hyundai nevyrábí nic jiného, než levné masové vozy. Hyundai vyrábí i luxusní segment (Genesis) s neotřelým perfektním designem.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  01. 05. 2020 20:08

Podpis.Diky.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  02. 05. 2020 08:41

Díky za uznání.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  02. 05. 2020 04:42

Jj udelal pecky jako Audi A2, Lambo Diablo SV a Gallardo.

Ale stejne si dodnes myslim, ze hezci navrh nez nez Gallardo byl navrh pro Italdesign Cala primo rukou Giugiara http://www.lambocars.com/prototypes/italdesign_cal...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 05. 2020 07:41

Právě Genesis by potřeboval svůj vlastní designový jazyk. Ta auta vypadají jako směs prvků z BMW, Mercedesu a Bentley, to celé doplněné obří, podivnou maskou. Podle té sice hned poznáš Genesis, ale nemá to svůj styl a není to vůbec hezké.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  02. 05. 2020 07:57

To je samozřejmě úplný nesmysl. Svůj styl mělo a má. Jen ne každému může sednout. Já obecně asijský design můžu. Pravda tedy je, že asijský je pouze a jen japonský. Ostatní asijské automobilky jedou s evropskými designery. Nicméně. Právě končící generaci G80 považuji za jeden z nejhezčích sedanů současné produkce. Tento nový model už není, co se týče exteriéru, nic moc. Nelíbí se mi ty rozdělené lampy a posazený zadek k zemi. Každopádně se popral se siluetou daleko lépe, než např. A7. To je slušný hnus. Interiéry jsou naopak naprosto famózní. Na druhé straně taková G70 je nádherný kus auta zvenčí i zevnitř.

Odpovědět  |   | 
Martin L.  |  04. 05. 2020 15:04

Asijský design... no já nevím, ale ten si mimo Asii moc příznivců nenašel nikdy. Je vnímán spíše jeko bizardně obludný, ale proti gustu

Odpovědět  |   | 
Adraj  |  04. 05. 2020 17:20

To ses spletl a píšeš o německém designu typu BMW, viď?
https://autobible.euro.cz/nove-bmw-7-dostalo-ramci-... ...
https://www.autoweb.cz/bmw-x7-obr-ameriky-exkluz... ...
http://www.autohit.cz/galerie/28483-maybach-62/... ...
A to jsem byl majitelem vozu BMW. Ne, dnes už raději výrazně vkusnější Genesis.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG: Kluk z plakátu

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG

Nebude trvat dlouho a nabídka pohonných jednotek Volkswagen T-Cross projde drobnou úpravou. Benzinová patnáctistovka však zůstane, proto není od věci si říci, co od ní vlastně můžete očekávat.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 114 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků

Nejčtenější články

Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/110. Politika ji nakonec poslala k ledu

Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/1…

Není tajemstvím, že modely 105 a 120 byly beznadějně zastaralé už v době své premiéry. Místo nich měla dorazit Škoda 740 s motorem vpředu, systémem transaxle a pohonem zadních kol. Šanci na plnohodnotný život ale nikdy nedostala.

30.  5.  2020 | | 32 N/A
Poslední rána pro spalovací motory? Nová baterie Elona Muska může způsobit revoluci

Poslední rána pro spalovací motory? Nová ba…

Tak nějak jsme tušili, že to jednou přijde…

31.  5.  2020 | | 144 N/A