Šéfdesignér Alfy Romeo odstoupil z funkce

Není zrovna obvyklé, aby šéfové designérských studií jednotlivých automobilek setrvali ve funkci necelý rok. Frank Stephenson ovšem ukončil své působení u Alfy Romeo po deseti měsících od svého jmenování. Přitom za ním stojí řada skvělých vozů současnosti jako je Fiat 500, Alfa Mi.To, Maserati MC12 a mimo koncern Fiat třeba BMW X5 nebo Mini.

Prozatím byl automobilkou jeho nástupcem jmenován rakouský designér Christopher Reitz, ovšem neoficiálně se hovoří, že je to jen dočasné opatření, jelikož sám velký šéf koncernu Fiat, Sergio Marchionne, před nedávnem přivedl do Fiatu bývalého šéfdesignéra Pininfariny Lorenza Ramaciottiho. Právě příchod Lorenza má být důvod odchodu Franka Stephensona.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 31 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků