Šéfdesignér Alfy Romeo odstoupil z funkce

Není zrovna obvyklé, aby šéfové designérských studií jednotlivých automobilek setrvali ve funkci necelý rok. Frank Stephenson ovšem ukončil své působení u Alfy Romeo po deseti měsících od svého jmenování. Přitom za ním stojí řada skvělých vozů současnosti jako je Fiat 500, Alfa Mi.To, Maserati MC12 a mimo koncern Fiat třeba BMW X5 nebo Mini.

Prozatím byl automobilkou jeho nástupcem jmenován rakouský designér Christopher Reitz, ovšem neoficiálně se hovoří, že je to jen dočasné opatření, jelikož sám velký šéf koncernu Fiat, Sergio Marchionne, před nedávnem přivedl do Fiatu bývalého šéfdesignéra Pininfariny Lorenza Ramaciottiho. Právě příchod Lorenza má být důvod odchodu Franka Stephensona.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 63 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků