Šéfdesignér Alfy Romeo odstoupil z funkce

Není zrovna obvyklé, aby šéfové designérských studií jednotlivých automobilek setrvali ve funkci necelý rok. Frank Stephenson ovšem ukončil své působení u Alfy Romeo po deseti měsících od svého jmenování. Přitom za ním stojí řada skvělých vozů současnosti jako je Fiat 500, Alfa Mi.To, Maserati MC12 a mimo koncern Fiat třeba BMW X5 nebo Mini.

Prozatím byl automobilkou jeho nástupcem jmenován rakouský designér Christopher Reitz, ovšem neoficiálně se hovoří, že je to jen dočasné opatření, jelikož sám velký šéf koncernu Fiat, Sergio Marchionne, před nedávnem přivedl do Fiatu bývalého šéfdesignéra Pininfariny Lorenza Ramaciottiho. Právě příchod Lorenza má být důvod odchodu Franka Stephensona.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků