Tohle auto musí oslovit každého. Je to totíž vlastně kombinace starší "prémiové" A6 (zadek, zadní světla, bok), Passatu (předek) a celé je to upraveno do stylu Rapid. Samozřejmě bylo nutné dodat nějaké "finesy" aby podobnost tak nebila do očí - třeba ten nesmyslně vytažený plech za oknem u 2. páru dveří. To mělo staré Audi A6 vyřešeno podstatně elegantněji...
No ved tá vybava je slabinou kolko má riadiacich jednotiek predpokladám vyše 30!takže nejaká hovadina sa tam doserie z 1 euro a musím si kupiť celý diel za 1000 euro!B-]dalej sa mi nepáčí jej nizky podvozok !!
Tak mám uši nastražený jak pes a pořád žádné oslovení neslyším.:-D
Při jejich cenové politice , rozhodně každého neosloví.
Oktávka je dobrou volbou jen pro toho, kdo potřebuje nutně velký kufr, jinak je tady Golf a hlavně nová KIA Cee'd která má perfektní ergonomii, vynikající jizdní vlastnosti (alespoň dle P. Jandy:-D), výborný motory (turbo není vše) a záruku 7 let ( i po 6ti letech vymění třeba altík, spouštěč nebo servo, o tom se skůdkařům může jenom zdát)..
Na slušném autě nemusíš po šesti letech nic měnit, obzvláště u aut prodávaných jako domácí mazlík, který má po šesti letech najeto osumdesát tisíc km. A korejci jsou marketingivě zaměřeni hlavně na sortu - domácí mazlík.
Na to jsi prisel kde? Vymeni ti leda prd...
Že ti nevyměnili ojetý brzdový desky? :-D
Zcela očekávaně mě toto auto neoslovilo. Jistě má své kvality, ale osobně ho řaím do kategorie.. další z řady.Takže hlásím se do té nepatrné skupinky, kterou pan dr. Frank zapomněl jmenovat. NEOSLOVEN..Mimoto.. Pan Frank je asi na zdravé stravě, vypada nezdravě... :-DP.S. Rozhovor probíhal v "rodném" jazyce škodovky v češtině? Je to přece česká značka...Za případnou odpověď děkuji.
Prezentace německy, rozhovor anglicky...
Úpřímně...:Zaplať pán Bůh za tu angličtinu při tom rozhovoru... Prezentaci nehodnotím (vč. překladatele), to ať si odpoví jiní... Já na to svůj názor mám. Jen si vzpomínám, že dřív aspoň ctili to, že tam byl ve vedení někdo z Čechů, který v rámci udržení dobré politiky tyto záležitosti u nás obstarával. Je vidět, že už se v podstatě na to u nás s...e a globalizaci (v tomto případě germanizaci) považují Němci vnitřně za dokončenou. To je jen moje osobní vsuvka a můj vnitřní problém zvaný cirkus VW. Možná je jen štěstí, že jsme na jazyky národ tupý..., jinak by už asi nebylo min. v této branži co řešit.Opravdu to myslím vážně bez legrace a sarkasmu.
Myslím se že lepší než francouzský, italský a nebo vůbec žádný.
Jsem též neosloven. Nuda, nuda, šeď, šeď... a navíc co je kolem tohoto obyčejného a tuctového auta humbuku!
Auto vypadá dobře, technika se snad zlepšila, a stejně mne toto auto neoslovuje. Ti lidé včetně pana Franka žijí mimo realitu - už si snad myslí, že nic kromě VW-Audi-Škoda a přinejhorším Seatu neexistuje.
Právě že technika je krokem zpět: torzka místo multilinku!!
ale to je pravda, že si vedení VW myslí, že nic kromě jich neexistuje. jsou to němci a ti takový vždycky byli a budou
třeba v Indii jsou silnice plné děr.... A v Česku jako ne? A jó, to vlastně nejsou silnice....B-]
Ja s designem ani smelymi plany Skodovky problem nemam. Ale ta zadni naprava a zakladni motorizace v kontextu silackych marketingovych reci... no nevim.
Myslím že každého určitě ne. Pokud bude kriteriem pro výběr rodinného auto střední třídy kvalita a technická vyspělost, tak Oktávie bude někde v druhé polovině listu. V tomto segmentu stále kraluje Toyota Corolla a Auris, díky naprosto nejspolehlivější technice. Bohužel trh v České republice je nevypočítatelný a neřídí se logikou.
Jen pro uplnost, Corola a Auris rozhodne nejsou razena do stredni tridy, tam je az Avensis
Naprostý souhlas. Jde o vozy nižší stř. třídy, kam patří i Octavia. Také tam patří focus, megane, astra......Toto je segment , kde se octavia nachází.
Pokud je avensis ve střední třídě tak tam i stará oII patří taky. Rozměrově žádný rozdíl, vybavení, motory, pohony má octávie výrazně lepší.
OK, to je naprostá pravda. Corolla je zavedená značka a trefuje se do představ velké skupiny zákazníků. Nicméně technika je tam jednodušší - spíš na úrovni rapidu. A proto si myslím, že větší prodejní potenciál než octávie má v průběhu příštích let pro škodovku řada rapid případně něco podobného, ale ještě levnějšího.
Furt je to len Ochcafka a nato, ze je koniec roku 2012 teda nic moc, ani dizajnovo a ani technologicky. Ochcafka ma oslovovat cenou, ale ak cennik bude taky nezmysel ako cennik Rapidu tak o to zakopne len blazon.
Potenciál má, ale cena bude k smíchu.;-)
Pan Welsh v rozhovoru říká, že Octavia mé potenciál oslovit zákazníky všude. Jak jste v redakci dospěli k citátu v nadpisu "Škoda Octavia osloví každého"?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.