Největší potenciál k růstu ze všech značek koncernu a poskytnutí ještě větší výrobní kapacity. Tyto myšlenky prozradil agentuře Reuters samotný šéf koncernu VW Herbert Diess. Zdroj: VW

Největší potenciál k růstu ze všech značek koncernu a poskytnutí ještě větší výrobní kapacity. Tyto myšlenky prozradil agentuře Reuters samotný šéf koncernu VW Herbert Diess. | Zdroj: VW

Prohlášením chce Diess rozpustit spekulace, že VW plánuje ze Škodovky udělat levnou značku na pozici například Dacie pod křídly Renaultu.   Zdroj: Škoda

Prohlášením chce Diess rozpustit spekulace, že VW plánuje ze Škodovky udělat levnou značku na pozici například Dacie pod křídly Renaultu.   | Zdroj: Škoda

Diessova reakce bezpochyby míří rovněž na odbory Škody Auto, jež proti údajnému směřování značky připravují celozávodní petici. Ta by mohla odstartovat po 15. listopadu, tedy po jednání koncernové dozorčí rady.  Zdroj: Škoda

Diessova reakce bezpochyby míří rovněž na odbory Škody Auto, jež proti údajnému směřování značky připravují celozávodní petici. Ta by mohla odstartovat po 15. listopadu, tedy po jednání koncernové dozorčí rady.  | Zdroj: Škoda

K vyvrácení spekulací Diess uvedl, že úkolem koncernu bude naopak pomoc Škodě a poskytnutí větší kapacity k výrobě. Zdroj: Škoda

K vyvrácení spekulací Diess uvedl, že úkolem koncernu bude naopak pomoc Škodě a poskytnutí větší kapacity k výrobě. | Zdroj: Škoda

„Zapojíme se, budeme bojovat za budoucnost. Nejsme ovce, které tady jen sledují, jak nás chce někdo poškodit. Chceme pokračovat v nastaveném úspěšném trendu... Zdroj: Škoda

„Zapojíme se, budeme bojovat za budoucnost. Nejsme ovce, které tady jen sledují, jak nás chce někdo poškodit. Chceme pokračovat v nastaveném úspěšném trendu... | Zdroj: Škoda

...Chceme tady mít zaměstnanost, budoucnost, dobré mzdy a bonusy,“ řekl předseda podnikové rady Jaroslav Povšík. Informace přinesla ČTK. Zdroj: Škoda

...Chceme tady mít zaměstnanost, budoucnost, dobré mzdy a bonusy,“ řekl předseda podnikové rady Jaroslav Povšík. Informace přinesla ČTK. | Zdroj: Škoda

S ohledem na spekulace o směřování značky se v dopise zaměstnancům vyjádřil i šéf Škody Bernhard Maier. Zdroj: Škoda

S ohledem na spekulace o směřování značky se v dopise zaměstnancům vyjádřil i šéf Škody Bernhard Maier. | Zdroj: Škoda

Podle něj Škoda „už řadu let naplňuje jasně nastavenou strategii značky a produktovou strategii, která je celosvětově velice úspěšná“. A na tom se nemá v budoucnosti nic změnit. Zdroj: Škoda

Podle něj Škoda „už řadu let naplňuje jasně nastavenou strategii značky a produktovou strategii, která je celosvětově velice úspěšná“. A na tom se nemá v budoucnosti nic změnit. | Zdroj: Škoda

Prohlášením chce Diess rozpustit spekulace, že VW plánuje ze Škodovky udělat levnou značku na pozici například Dacie pod křídly Renaultu.   Zdroj: Škoda
Diessova reakce bezpochyby míří rovněž na odbory Škody Auto, jež proti údajnému směřování značky připravují celozávodní petici. Ta by mohla odstartovat po 15. listopadu, tedy po jednání koncernové dozorčí rady.  Zdroj: Škoda
K vyvrácení spekulací Diess uvedl, že úkolem koncernu bude naopak pomoc Škodě a poskytnutí větší kapacity k výrobě. Zdroj: Škoda
„Zapojíme se, budeme bojovat za budoucnost. Nejsme ovce, které tady jen sledují, jak nás chce někdo poškodit. Chceme pokračovat v nastaveném úspěšném trendu... Zdroj: Škoda
8
Fotogalerie

Šéf VW popřel snížení Škody na úroveň Dacie. Podle něj má nejlepší potenciál k růstu

Informace o snížení Škody na úroveň „české Dacie“ jsou podle vedoucího koncernu VW mylné. Na druhou stranu chce VW automobilce pomoci a navýšit její výrobní kapacitu.

Největší potenciál k růstu ze všech značek koncernu a poskytnutí ještě větší výrobní kapacity. Tyto myšlenky prozradil agentuře Reuters samotný šéf koncernu VW Herbert Diess. Prohlášením chce Diess rozpustit spekulace, že VW plánuje ze Škodovky udělat levnou značku na pozici například Dacie pod křídly Renaultu.  

Diessova reakce bezpochyby míří rovněž na odbory Škody Auto, jež proti údajnému směřování značky připravují celozávodní petici. Ta by mohla odstartovat po 15. listopadu, tedy po jednání koncernové dozorčí rady. K vyvrácení spekulací Diess uvedl, že úkolem koncernu bude naopak pomoc Škodě a poskytnutí větší kapacity k výrobě.

Odborům se ale rovněž nezamlouvá fakt, že projekt nové továrny v Turecku, která měla být původně určena výhradně pro Škodu, se později vydal směrem společné produkce s Volkswagenem a nyní by měla nakonec fungovat jen pro německou značku.   

„Zapojíme se, budeme bojovat za budoucnost. Nejsme ovce, které tady jen sledují, jak nás chce někdo poškodit. Chceme pokračovat v nastaveném úspěšném trendu. Chceme tady mít zaměstnanost, budoucnost, dobré mzdy a bonusy,“ řekl předseda podnikové rady Jaroslav Povšík. Informace přinesla ČTK.

S ohledem na spekulace o směřování značky se v dopise zaměstnancům vyjádřil i šéf Škody Bernhard Maier. Podle něj Škoda „už řadu let naplňuje jasně nastavenou strategii značky a produktovou strategii, která je celosvětově velice úspěšná“. A na tom se nemá v budoucnosti nic změnit.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud