Šéf VW popřel snížení Škody na úroveň Dacie. Podle něj má nejlepší potenciál k růstu

Karel  |  28. 10. 2019 14:16

Kluci němečtí by se měli první domluvit, co budou lidem lhát.

Odpovědět  |   | 
Pindy  |  28. 10. 2019 14:26

Podle mě stejně škodovka bude

Odpovědět  |   | 
KHGT  |  28. 10. 2019 14:42

Celou "kauzu" si vymysleli odboráři v čele s Povšíkem aby měli za co "bojovat" a obhájili si svou důležitost. Každému, kdo má pět pohromadě je jasné, že dělat ze Škody Dacii by poškodilo majitele, tedy akcionáře VW a zabíjet si slepici co nese zlatá vejce je to poslední o co má majitel zájem.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  29. 10. 2019 01:23

Problem Skodovky je ten, ze se nepohybuje v kapitalistickem prostredi, kde by se opravdu resil jen jeji ekonomicky prinos, ale v prostredi nemeckeho socialismu, kde je dulezitejsi nemecka politika. O tom co kde se bude vyrabet rozhoduji v koncernu ne ekonomove, ale zemske vlady a nemecti odborari. Az dojde k poklesu vyroby automobilu v EU na polovinu ci tretinu v souvislosti s prechodem na elektromobilitu, tak se Skodovka proste zavre, aby se zachranila nemecka pracovni mista. Ekonomika v tom rozhodnuti nebude hrat roli.

Odpovědět  |   | 

a co kdyby škoda vyrobila 4X4 za 400tkč? A bez keců, žádný haldex a hlavně aby to nebylo pro kravatáky.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  28. 10. 2019 15:33

A které to auto je za 400tisíc se 4*4?napadá mě leda ňáký pidi Suzuki možná ještě panda.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  28. 10. 2019 16:35

To je nejspis narazka na Duster (kdyz uz mame i v nadpisu clanku zminku o Dacii).

Odpovědět  |   | 

třeba duster 4X4 né katalogová, ale prodejní, možná je aji nižší jsou ted akční ceny a hlavně tu čtyřkolku zamkneš.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  29. 10. 2019 11:33

A zkousel jsi to? Kdyz ji zamknes, tak jen sw reknes, ze ji chces zamknout, ale teprve podle podminek se sw rozhodne jestli ji zamkne nebo ne. Zatim jsem to nikdy nepotreboval, reapektive jsem nevidel rozdil mezi lock a auto.

Odpovědět  |   | 

do určité rychlosti by to mělo fungovat, to je, ale vedlejší, škodovka neumí vyrobit ani předokolku za tu cenu co vyrábí dacia.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 10. 2019 15:21

Kde, prosim, je Skoda celosvetove uspesna?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 10. 2019 00:44

V každým zamindrákovaným prdelákově.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  29. 10. 2019 10:52

Všude, kde se prodává.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  29. 10. 2019 11:36

Zejména na Litoměřicku

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  28. 10. 2019 17:19

Hlavně by si měli hlídat vnitropodnikovou poštu...Enigmu taky rozluštili...takže plánují propustit v budoucnu 10tis. lidí z Bolky. mám psát dál? Radéji ne, blili co je to Emisoleváckou pakáž...

to říkám já Vóša z boží vůle Škodobijec č 1

Odpovědět  |   | 
pirate  |  28. 10. 2019 17:22

Vóša tlučhuba

Odpovědět  |   | 

O tym propouštění psali aji tady, jak byl článek o tych prémií, ale to se dá očekávat i VW slovakia propouští, prostě zaměřili se na auta do podniků a na vesničany prostě dlabali a ted si to ty výpěstky sežerou. Prostě ten vlak už nezastaví.

Odpovědět  |   | 
Pal'ko Guss  |  28. 10. 2019 18:58

Nechápu proč se pořád naváží do Dacie. Jasně, je někde jinde ale na nic si nehraje. Nechť si odboráři vzpomenou na nechutnou kampaň od Hyundai.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  28. 10. 2019 21:11

Jediná Dacia, trhá prodejní rekordy, kdy by tam spadla na Škoda na úroveň Dacie měla takové úspěchy nevidím na tom nic špatného

Odpovědět  |   | 
.  |  29. 10. 2019 12:36

1. Škodovka prodává víc než Dacia asi 1,25 mio. vs 800 tis. ročně
2. Daleko podstatnější ale je, že Škodovka má daleko vyšší zisky, konkrétně cca 1.4 mld. eur. kdežto Dacia má proti tomu jen pakatel cca 162 mil. eur.
Takže kdyby Škoda spadla na úroveň Dacie, tak tobě to může být jedno, ale akcionáři by se z toho p.o.s.r.a.l.i.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  28. 10. 2019 21:19

Nevím,o co odborářům Škody jde...zaměstnanci Škody auto a.s. mají již dnes na poměry v ČR takové platy a benefity,o kterých se může lidem v jiných závodech leda tak zdát...další pravda je ta,že je Škodovka dlouhodobě vytížená na 119%,což je dlouhodobě neudržitelné po všech směrech pro samotnou automobilku! Pokud se ulehčí kapacitám u nás přestěhováním části výroby za hranice,nebudou moci odboráři "vydírat"...a to je pravděpodobně žere a bojí se toho...přeci nikde nejde šroubovat platy zaměstnanců do nekonečna!

Odpovědět  |   | 
Tom  |  29. 10. 2019 11:36

Kdyz ti to tak vasi, proc tam nejdes delat? Benefity

Odpovědět  |   | 
Petr  |  29. 10. 2019 15:49

Viz. dnešní článek! VW neví kam přesunout výrobu vlajkové lodi Škody! Výroba v Česku je pro VW už drahá!!! Takže to je jen důsledek tlaku na zvyšování mezd ve Škodovce! Pomalu ale jistě si soudruh Pošík a spol pod sebou řežou větev!!!

Odpovědět  |   | 
homer  |  30. 10. 2019 08:45

mzdovy naklady na vyrobu cehokoliv jsou v ČR tak nizky ze se casto ani nekalkuluji do nakladu na produkt. Takze sroubovat mzdy je NUTNE!

Odpovědět  |   | 
Dr.Iver  |  28. 10. 2019 21:29

Doby, kdy skodovka mela v ramci koncernu predstavovat konkurenci pro Volvo jsou definitivne pryc. Od dob Winterkorna zni rizkaz jasne: drzet hubu a krok, klidit se z cesty Volkswagenu, a s minimalnimi naklady produkovat maximalni dividendy pro koncern za ucelem sanace kompenzaci za Dieselgate. Predstavenstvo je nemecke (s vyjimkou vrchniho kadrovaka, tot ovsem jen figurka pro prebirani cen na Zofine) a kope za sveho chlebodarce z Vlkohradu. Skodovka je jim ukradena, za rok za dva za tri budou v Cine nebo zpet v Reichu. A role mistniho untermanagementu neni neco rozhodovat ale rozkazy vykonavat. Paradoxne jediny, kdo by neco zmohl jsou prave ty odbory – dvoutydenni ostra stavka by jasne ukazala, ze ne kazdy si tam necha sr*t na hlavu. Ovsem to je za soucasne situace sci-fi – rudy baron Povsik nebude riskovat svoje benefity. Takze nekoukat, nelelkovat a delat! Go Duster!

Odpovědět  |   | 
Hans  |  28. 10. 2019 22:04

Malo kdy se vyjadruju v diskuzich na netu, ale ted proste musim.
Jeste min se mne totiz stava, ze bych s tak dlouhym komentarem do puntiku souhlasil.
Dr. Iver to shrnul naprosto presne. Tleskam za takovy nazor a formulaci.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  29. 10. 2019 00:57

Je to tak a koneckonců nám do toho nic není. Jedná se o důsledek počínání soudruhů v únoru 1948. A možná i bez toho února by byla situace stejná (viz. britský automobilový průmysl). Každopádně se odborářům nedivím, protože jestli něco opravdu nefunguje, pak jsou to levné německé výrobky a pokud by Škoda měla něco takového představovat, pak je to cesta do pekel a neúspěchu.

Odpovědět  |   | 
e na v  |  28. 10. 2019 22:11

Prosím, čím může Škodovka konkurovat Dácii, kvalita to není a cena už vůbec ne.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  29. 10. 2019 00:51

S tříhvězdičkovou Dacií se pětihvězdičková Škoda srovnávat opravdu nedá, to jsou úplně jiné světy. Myslím samozřejmě testy euroncap.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 10. 2019 00:51

Škoda je dojná kráva koncernu a je tu proto aby vydělávala na pokuty za podvody z Dízlgejtu a dotovala luxusní Bugatti a Bentley. Heslo dne je držet hubu a krok a prdět jen když to Vlkohrad dovolí.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  29. 10. 2019 09:05

ceske weby o Skode a tie nase slovenske o VW... Passat ma byt udajne coskoro vyrabany na Slovensku, tovaren ktora mala byt zprva pre Skodu, je tovarnou samotneho VW ale fabrika sa mozno nedobuduje kvoli Erdoganovej intervencii v Syrii a vdaka kritickemu postoju EU by tak VW isiel proti politickym nazorom, co VW zrejme nechce. Nech sa Passat vyraba aj na Marse, mne je to fuk. Hlavne nech Skoda zostane Skodou, volkswagenovou daciou sa moze stat tak jedine Seat... pokial ho cely nepretransformuju na Cupru.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  29. 10. 2019 10:50

Mazánek Seat Dacií určitě nebude, v tomto funguje rozdělení na východ a západ velice zřetelně.

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  29. 10. 2019 09:58

A byla by citace originálu a né co si myslí autor článku?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  29. 10. 2019 10:32

Byt 'rozpoctovy' a 'rast' sa nevylucuje.

VAG uz roky sniva o 'rozpoctovej' znacke.

Seat si dal cele kolecko od lowcostu k nizsiemu standardu cez sportove auta cez MPV cez stare Audi az zase k sportovej znacke.

Vyroba sportovych aut ma v Spanielsku silnu tradaciu, vsak. [koniec sarkazmu]

Takze co so Skodou. Ked sa na to pozrieme ako na potravinovy retazec, tak mame Audi > VW > Skoda (marketingovo a s pozlatkom, ked to kraca ako kacka, kvaka ako kacka a plava ako kacka, tak to je kacka).

Koncept Skoda = Skoro-Volkswagen zatial funguje. Ale ak chce mat VAG svoju rozpoctovu znacku, a Seat to nebude, tak Skoda sa priam ponuka. Tradicia vyroby lowcostovych aut tu je ;)

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  29. 10. 2019 12:39

Tak určitě. Škoda přece bude vyvíjet tu platformu pro Indii, takže to jen proženou evropskou homologací a nová Felicia ala Dacia/Lada/Tata bude na světě. Jen jsem zvědavý na ceny - Octavia 5 ale Sandero za 299000 Kč bude zajímavý skok (cenový i kvalitativní)

Odpovědět  |   | 
Puk  |  30. 10. 2019 10:39

Proc mam takovy dojem, ze ten pan pekne keca. I kdyz samozrejme, ze by ten pokles nebyl az na cenovou uroven Dacie...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  30. 10. 2019 10:52

Pochopitelně už nechce VW dráždit hada bosou nohou, ale přechod na levnější auta ala Indie stejně přijde na 100%!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

včera | Vladimír Kadera | 31 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 40 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 229 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Superb může blednout závistí

Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní …

Dámy a pánové, nová Škoda Octavia je oficiálně na světě! Prohlédli jsme si ji s předstihem a tohle jsou naše první dojmy. Je tak jiná, že vedle ní Superb může vypadat jako chudší příbuzný.

11.  11.  2019 | | 262 N/A