A jak daleko se B. P. diva? Na spicku sveho nosu (tedy 5 - 10 let)? Jestli ano, tak klasicky paliva stale povedou. Ale nekdy musi zacit neunosne zdrazovat a to prodeje a vyroba dnesnich alternativnich a hybridnich pohonu vyrazne stoupnou. Navic se musi neco delat s globalnimi emisemi CO2 zpusobenymi hlavne dopravou a tam jina cesta nez zmena druhu pohonu jaksi nevede...
Neni pravda, ze dieselovove motory jsou setrnejsi k zivotnimu prostredi. Nedavna studie prokazala pritomnost latek pusobicich negativne na zivotni prostredi. Nektere automobilky doplnuji sve dieselove motory katalyzatory, ale VW NE !!!!
P.S. nejsem aktivista ani nejsem ve Strane Zelenych
Dnes som chvili siel za Aviou s dieselom
Jo, to je zajimavy, ze se neustale vymysleji tvrdsi a tvrdsi normy, ale splasky, ktere se vali z nakladaku, nechavaji kazdeho klidnym.
Btw.: Vite, jake je nejrychlejsi auto na svete? Avia. Vzdy jede v čele.
Myslim, ze nejde o katalyzator, ale filtr pevnych castic a myslim, ze za chvili bude tohle povinna soucast ropaka aby splnil nejake pristi EURO normy.
Ve skutecnosti je trend presne opecny nez rika p. Pischetsrieder. Mimoevrospske automobilky stehuji vyrobu do Evropy. Vzhledem k tomu jake se plati clo za auta vyrobena mimo EU je to vcelku pochopitelne.
S tou naftou má pravdu, už se těším na Golf 4x4 2.0 TDI nebo novou Octavii s tímtéž.
S naftou má pravdu, lenže prečo potom dusí predaj Fabie s dieselom 1.4? Veď tento motor stojí vo Fabii o 100 000Sk viac ako základný benzín 1.2!!! Je to za tento motor suverénne najviac v rámci celého koncernu Vokswagen. Ten istý motor v Seate či Pole je lacnejší.....
No tak si skup seat, alebo VW - su to identicke auta a su aj modernejsie, tak co? :D
To máš teda asi pravdu. Škoda, myslím si, že keby s tým dieselom neboli tak blbí, veľa ľudí by malo záujem. Takto sa viac oplatí Ibiza.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.