Šéf Volkswagenu věří naftě a nízkým nákladům

10 komentářů

Z
30. října • 11:23

A jak daleko se B. P. diva? Na spicku sveho nosu (tedy 5 - 10 let)? Jestli ano, tak klasicky paliva stale povedou. Ale nekdy musi zacit neunosne zdrazovat a to prodeje a vyroba dnesnich alternativnich a hybridnich pohonu vyrazne stoupnou. Navic se musi neco delat s globalnimi emisemi CO2 zpusobenymi hlavne dopravou a tam jina cesta nez zmena druhu pohonu jaksi nevede...

mrazik
29. října • 12:34

Neni pravda, ze dieselovove motory jsou setrnejsi k zivotnimu prostredi. Nedavna studie prokazala pritomnost latek pusobicich negativne na zivotni prostredi. Nektere automobilky doplnuji sve dieselove motory katalyzatory, ale VW NE !!!!

P.S. nejsem aktivista ani nejsem ve Strane Zelenych

Lubos
29. října • 16:01

Dnes som chvili siel za Aviou s dieselom

Jirka V.
30. října • 9:45

Jo, to je zajimavy, ze se neustale vymysleji tvrdsi a tvrdsi normy, ale splasky, ktere se vali z nakladaku, nechavaji kazdeho klidnym.

Btw.: Vite, jake je nejrychlejsi auto na svete? Avia. Vzdy jede v čele.

Martin
29. října • 14:42

Myslim, ze nejde o katalyzator, ale filtr pevnych castic a myslim, ze za chvili bude tohle povinna soucast ropaka aby splnil nejake pristi EURO normy.

Dusan
28. října • 21:45

Ve skutecnosti je trend presne opecny nez rika p. Pischetsrieder. Mimoevrospske automobilky stehuji vyrobu do Evropy. Vzhledem k tomu jake se plati clo za auta vyrobena mimo EU je to vcelku pochopitelne.

Mirko
28. října • 13:23

S tou naftou má pravdu, už se těším na Golf 4x4 2.0 TDI nebo novou Octavii s tímtéž.

 

Robo
28. října • 14:13

S naftou má pravdu, lenže prečo potom dusí predaj Fabie s dieselom 1.4? Veď tento motor stojí vo Fabii o 100 000Sk viac ako základný benzín 1.2!!! Je to za tento motor suverénne najviac v rámci celého koncernu Vokswagen. Ten istý motor v Seate či Pole je lacnejší.....

Anndy
28. října • 20:12

No tak si skup seat, alebo VW - su to identicke auta a su aj modernejsie, tak co? :D

Robo
29. října • 7:47

To máš teda asi pravdu. Škoda, myslím si, že keby s tým dieselom neboli tak blbí, veľa ľudí by malo záujem. Takto sa viac oplatí Ibiza.

Doporučujeme

Články odjinud