Šéf Volkswagenu Matthias Müller se ostře opřel do Tesly

Během nedávné diskuze s novináři, které se účastil i nejvyšší představitel Volkswagenu Matthias Müller, se velmi rozvířily emoce po jeho výrocích o výrobci elektromobilů Tesla.
Šéf Volkswagenu Matthias Müller se ostře opřel do Tesly

Leckdo by si mohl říct, že Volkswagen je tou poslední společností, která by se v automobilovém průmyslu měla do někoho navážet, zvláště pak v tématu "sociální odpovědnosti," po skandálech, které tradičního německého výrobce v posledních dvou letech provázejí. Generální ředitel společnosti Volkswagen Matthias Müller si to však nemyslí.

7 dostupných zajímavých kupé. Před pěti lety byla k mání, dnes už ne

7 dostupných zajímavých kupé. Před pěti lety byla k mání, dnes už ne

Během tiskové konference se totiž velmi rozohnil na téma Tesla a hlavně její přístup k prodejní politice. Jako spouštěč se ukázala věta moderátora schůze, který pronesl větu: "Tesla fascinuje zákazníky elektrickými vozy."

Na to konto začal Matthias Müller téměř běsnit, pronášel větu za větou, většinou začínajících klasickou frází "se vší úctou." Jeho hlavní námitky se týkaly neuspokojivých prodejních čísel americké automobilky a také udajně špatné politiky vůči zaměstnancům.

Volkswagen už vyrobil 150 milionů aut. Jubilejním kouskem byl hybrid

Volkswagen už vyrobil 150 milionů aut. Jubilejním kouskem byl hybrid

V kostce pronesl generální ředitel společnosti toto: "Teď musím říct pár slov o Tesle: Se vší úctou existují na světě mistři velkých věcí, nechci jmenovat. Pak také existují společnosti, které prodávají 80 000 vozů ročně. Dále jsou tu i tací, jako jsme my, kteří v tomto roce prodali 11 milionů vozů s celkovým ziskem ve výši 13 či 14 miliard EUR. Pokud se nemýlím, je to likvidace pracovníků Tesly. Nějaká sociální odpovědnost? Prosím vás. Něsrovnávejme jablka s pomeranči."

Video:

Generální ředitel Volkswagenu se v číslech rozhodně nemýlil, ale na druhou stranu se Tesle nedá upřít jedna věc. Díky ní se teď všichni světoví výrobci upírají směrem k elektromobilům, a to je globální úspěch.

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky