Šéf Volkswagenu Matthias Müller se ostře opřel do Tesly

Během nedávné diskuze s novináři, které se účastil i nejvyšší představitel Volkswagenu Matthias Müller, se velmi rozvířily emoce po jeho výrocích o výrobci elektromobilů Tesla.
Šéf Volkswagenu Matthias Müller se ostře opřel do Tesly

Leckdo by si mohl říct, že Volkswagen je tou poslední společností, která by se v automobilovém průmyslu měla do někoho navážet, zvláště pak v tématu "sociální odpovědnosti," po skandálech, které tradičního německého výrobce v posledních dvou letech provázejí. Generální ředitel společnosti Volkswagen Matthias Müller si to však nemyslí.

7 dostupných zajímavých kupé. Před pěti lety byla k mání, dnes už ne

7 dostupných zajímavých kupé. Před pěti lety byla k mání, dnes už ne

Během tiskové konference se totiž velmi rozohnil na téma Tesla a hlavně její přístup k prodejní politice. Jako spouštěč se ukázala věta moderátora schůze, který pronesl větu: "Tesla fascinuje zákazníky elektrickými vozy."

Na to konto začal Matthias Müller téměř běsnit, pronášel větu za větou, většinou začínajících klasickou frází "se vší úctou." Jeho hlavní námitky se týkaly neuspokojivých prodejních čísel americké automobilky a také udajně špatné politiky vůči zaměstnancům.

Volkswagen už vyrobil 150 milionů aut. Jubilejním kouskem byl hybrid

Volkswagen už vyrobil 150 milionů aut. Jubilejním kouskem byl hybrid

V kostce pronesl generální ředitel společnosti toto: "Teď musím říct pár slov o Tesle: Se vší úctou existují na světě mistři velkých věcí, nechci jmenovat. Pak také existují společnosti, které prodávají 80 000 vozů ročně. Dále jsou tu i tací, jako jsme my, kteří v tomto roce prodali 11 milionů vozů s celkovým ziskem ve výši 13 či 14 miliard EUR. Pokud se nemýlím, je to likvidace pracovníků Tesly. Nějaká sociální odpovědnost? Prosím vás. Něsrovnávejme jablka s pomeranči."

Video:

Generální ředitel Volkswagenu se v číslech rozhodně nemýlil, ale na druhou stranu se Tesle nedá upřít jedna věc. Díky ní se teď všichni světoví výrobci upírají směrem k elektromobilům, a to je globální úspěch.

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

dnes | Vladimír Kadera | 41 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 47 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků