Nečetl jsem rozhovor v Idnes, stačil mi ten ve Světě motorů. Je vidět že pan K opravdu auty z Boleslavi moc nejezdí. Jinak by totiž nemohl tvrdit že Fabie je uvnitř větší než Felicie, ledaže by ho tam posadily na zadní sedačky a auto nemělo ještě přední namontované v podstatě takový Smart. Pak asi ano, ale kam dát další dva pasažéry? Dál tvrdí že Superb je vlastně rodinný vůz, ano spousta rodin s příjmem kolem 25 000 na rodinu totiž stojí fronty a cpe se u dealerů aby jim tento levný rodinný vůz za milion nevyprodali, protože pak by asi museli šetřit, aby si mohli koupit jiné ještě dražší od tohoto koncernu.Když se zeptali proč nemá Superb kombíka jako Passat, řekl že to vychází ze strategie unifikace dílů. Proč prostě nepoví pravdu a neřekne že VW nechce ohrozit svoje vozy Golf a Passat? Těším se na dobu kdy VW bude dělat všechna auta na jedné lince a lišit se budou jen znakem na kapotě. Pokud nevíte co myslím, posaďte se do všech aut o VW, Audi, SEATu a Škody a podívejte se na vypínače, páčky, výplně dveří, sedačky, palubní desky. Jen nevím proč jsou tak drazí, když se liší jen znakem na kapotě? Pana K bych nechal za trest jezdit Fabií celý den mezi Brnem a Prahou na zadních sedlech jeho obrovské Fabie, myslím, že po vystoupení z ní, po cestě tam a zpátky by dělal čest svému jménu Kulhánek.
nelze jinak než souhlasit.
Škodovky jsou nyní jedny z nejdražších aut a nenabízí oproti konkurenci skoro žádné výhody. Howgh. Ať si Kulhánek říká co chce.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.