Šéf Seatu náhle odstoupil z funkce. Má namířeno ke konkurenčnímu Renaultu?

Karel.  |  08. 01. 2020 11:00

No nevím, vzít čerta druhé kategorie z koncernu VW a udělat z něj šéfa Renault-Nissan, tak to už musí být u Rencků hodně zoufalí.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  08. 01. 2020 12:22

nemusí ale jsou

Odpovědět  |   | 
Switch007  |  08. 01. 2020 13:22

Čerta druhé kategorie? Seatu a Cupře se daří tak jako nikdy a prakticky nevím z jejich strany o žádném nepovedeném autě..

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  08. 01. 2020 13:33

Ano, čert druhé kategorie, možná dokonce třetí. Čerti první kategorie vedou koncerny, čerti druhé kategorie vedou prestižní značky (Audi, VW, Porsche), čerti třetí kategorie vedou malé lokální značky (Seat, Škoda etc.).

Odpovědět  |   | 
king014  |  08. 01. 2020 13:54

vzhledem k tomu jak se jim ekonomicky dařilo dříve to zrovna pochvala není, i ta současná situace je spíš dílem účetního oddělení v Německu

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 01. 2020 19:34

Jo, dobrého šéfa si nechali zavřít a pak utéci, tak to teď mají.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  08. 01. 2020 18:42

Asi se v něm hnulo svědomí a nechce být součástí koncernu který vyrobil něco tak strašného jako je "prasečí mor TDI". Každý kdo má v sobě alespoň trochu slušnosti dá od něčeho takového ruce pryč. Za chvíli už s tímhle smradlavým motorem bude jezdit jen bezohlednej kolenovrtskej dobytek z čecháčkova.

Odpovědět  |   | 
Joe  |  08. 01. 2020 19:50

Za ty prachy byla 208 GT a to bylo aspoň zábavné auto, 180k rád na ně vzpomínám.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 73 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 17 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň se vyšplhá až na 20 tisíc euro

Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň…

Velké, žíznivé a „špinavé“ SUV budou pro Francouze stále nákladnější představou. Od nového roku chce tamní vláda ještě zpřísnit ekologickou daň za nákup takových vozidel.

27.  12.  2019 | | 316 N/A
VW možná vyřešil hlavní nevýhodu elektromobilů. Umožní nabíjení kdekoliv

VW možná vyřešil hlavní nevýhodu elektromob…

Německá automobilka přichází s konceptem mobilních nabíječek, které by mohly alespoň částečně řešit problém nedostatečné infrastruktury pro dobíjení elektromobilů.

27.  12.  2019 | | 77 N/A