Šéf Mercedesu získal smlouvu jen na tři roky

Šéf Mercedesu získal smlouvu jen na tři roky

V automobilovém průmyslu je pro ředitele obvyklá pětiletá smlouva. Proto je tříletý kontrakt pro staronového šéfa Daimleru Dietera Zetsche překvapením.

Společnost se obávala výhrad zaměstnanců, protože Zetsche je v představenstvu nepřetržitě od roku 1997 a od roku 2006 je generálním ředitelem. 

Dozorčí rada Daimleru prodloužila smlouvu pro generálního ředitele Dietera Zetsche překvapivě jen na tři roky. Společnost to oznámila ve své zprávě pro německou burzu.

Podle informací agentury DPA se manažeři podniku obávali především nevole zaměstnanců. Ve firmě totiž probíhá kampaň, která prosazuje krátkodobější smlouvy. Další vysoký manažer společnosti Thomas Weber získal novou smlouvu také pouze do roku 2016.

Zetsche (59) je v čele skupiny od roku 2006. Poprvé byl jmenován do představenstva v roce 1997 ještě v tehdejším Daimler-Benz AG.

Zdroj: E15.cz

 

bazar

Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 158 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 310 000 Kč
Mercedes GLK 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 125 544 km
Cena: 350 000 Kč
Mercedes Viano 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 187 647 km
Cena: 290 000 Kč
Mercedes CLS 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 185 012 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 34 727 km
Cena: 470 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků