Hyundai i30 hatchback zmizel z české nabídky a koupit si jej oficiálně můžete pouze v ostrém provedení N. Výpadek se týká pouze této karosářské verze, která se však podle našich informací potvrzených přímo nošovickou továrnou stále vyrábí.

Hyundai i30 hatchback zmizel z české nabídky a koupit si jej oficiálně můžete pouze v ostrém provedení N. Výpadek se týká pouze této karosářské verze, která se však podle našich informací potvrzených přímo nošovickou továrnou stále vyrábí.

O nastalé situaci jsme jako první informovali už v druhé polovině ledna a postupně se nám podařilo zjistit, že výpadek hatchbacku do jisté míry souvisí s velice probíraným tématem zdražování nových aut.

O nastalé situaci jsme jako první informovali už v druhé polovině ledna a postupně se nám podařilo zjistit, že výpadek hatchbacku do jisté míry souvisí s velice probíraným tématem zdražování nových aut.

Výrobci nemají jinou možnost. Nároky na bezpečnost jsou čím dál vyšší a ve standardních výbavách už nyní najdeme drahé prvky aktivní bezpečnosti, které jsme si třeba před dvaceti lety neuměli představit.

Výrobci nemají jinou možnost. Nároky na bezpečnost jsou čím dál vyšší a ve standardních výbavách už nyní najdeme drahé prvky aktivní bezpečnosti, které jsme si třeba před dvaceti lety neuměli představit.

Právě dnes probíhala v sídle českého zastoupení automobilky Hyundai bilanční tisková konference, během které došla řeč i na ukončení nabídky hatchbacku i30 na českém trhu.

Právě dnes probíhala v sídle českého zastoupení automobilky Hyundai bilanční tisková konference, během které došla řeč i na ukončení nabídky hatchbacku i30 na českém trhu.

Podle Jana Pohorského z tiskového oddělení Hyundai Motor Czech došlo k přerušení prodeje vozu kvůli modelové péči s tím, že máme očekávat jisté překvapení.

Podle Jana Pohorského z tiskového oddělení Hyundai Motor Czech došlo k přerušení prodeje vozu kvůli modelové péči s tím, že máme očekávat jisté překvapení.

Tato odpověď se však neslučuje s tím, co na stejné téma pověděl Vladimír Vošický, šéf českého zastoupení značky Hyundai.

Tato odpověď se však neslučuje s tím, co na stejné téma pověděl Vladimír Vošický, šéf českého zastoupení značky Hyundai.

 „S naší paletou pracujeme tak, jak český zákazník ocení. Hyundai i30 liftback (takto český Hyundai označuje hatchback, pozn. red.) není až tak aktivně nabízen, výrobně však existuje. Kdyby do showroomu přišel zákazník, který chce třeba liftback s motorem 1.4 T-GDI, tak s tím podnětem pracujeme. Takový zákazník však nepřišel,“  řekl Vošický.

„S naší paletou pracujeme tak, jak český zákazník ocení. Hyundai i30 liftback (takto český Hyundai označuje hatchback, pozn. red.) není až tak aktivně nabízen, výrobně však existuje. Kdyby do showroomu přišel zákazník, který chce třeba liftback s motorem 1.4 T-GDI, tak s tím podnětem pracujeme. Takový zákazník však nepřišel,“ řekl Vošický.

Jak by čeští dealeři s podnětem pracovali, šéf českého Hyundaie neprozradil, dodal však, že fleetové obchody s tímto modelem i nadále běží.

Jak by čeští dealeři s podnětem pracovali, šéf českého Hyundaie neprozradil, dodal však, že fleetové obchody s tímto modelem i nadále běží.

O nastalé situaci jsme jako první informovali už v druhé polovině ledna a postupně se nám podařilo zjistit, že výpadek hatchbacku do jisté míry souvisí s velice probíraným tématem zdražování nových aut.
Výrobci nemají jinou možnost. Nároky na bezpečnost jsou čím dál vyšší a ve standardních výbavách už nyní najdeme drahé prvky aktivní bezpečnosti, které jsme si třeba před dvaceti lety neuměli představit.
Právě dnes probíhala v sídle českého zastoupení automobilky Hyundai bilanční tisková konference, během které došla řeč i na ukončení nabídky hatchbacku i30 na českém trhu.
Podle Jana Pohorského z tiskového oddělení Hyundai Motor Czech došlo k přerušení prodeje vozu kvůli modelové péči s tím, že máme očekávat jisté překvapení.
13
Fotogalerie

Šéf Hyundai ČR: Vůz i30 HB nenabízíme. Nepřišel nikdo, kdo by ho chtěl

Nedávno jsme vydali zprávu o ukončení nabídky Hyundaie i30 hatchback na českém trhu. V rámci dnešní tiskové konference se na toto téma rozpovídal šéf českého zastoupení značky Vladimír Vošický.

Hyundai i30 hatchback zmizel z české nabídky a koupit si jej oficiálně můžete pouze v ostrém provedení N. Výpadek se týká pouze této karosářské verze, která se však podle našich informací potvrzených přímo nošovickou továrnou stále vyrábí. Jak by také ne – Hyundai i30 se prodává na velkém množství trhů, navíc výpadek hatchbacku se třeba Německa, Polska a Rakouska netýká.

O nastalé situaci jsme jako první informovali už v druhé polovině ledna a postupně se nám podařilo zjistit, že výpadek hatchbacku do jisté míry souvisí s velice probíraným tématem zdražování nových aut. Výrobci nemají jinou možnost. Nároky na bezpečnost jsou čím dál vyšší a ve standardních výbavách už nyní najdeme drahé prvky aktivní bezpečnosti, které jsme si třeba před dvaceti lety neuměli představit.

A to není všechno. Přičtěte si k tomu náklady na rozvoj elektromobility, které se musejí promítnout už do dnešních cen nových aut, a dostáváme se do bodu, kdy se něco musí změnit. Podle současných výhledů může nastat situace, o které se zatím spekuluje – ukončení prodeje městských miniaut, u nichž bude zdražení vidět asi nejvíce. Zdražují však vozidla všech segmentů, ty nejoblíbenější nevyjímaje, a také ty ojeté.

Právě dnes probíhala v sídle českého zastoupení automobilky Hyundai bilanční tisková konference, během které došla řeč i na ukončení nabídky hatchbacku i30 na českém trhu. Podle Jana Pohorského z tiskového oddělení Hyundai Motor Czech došlo k přerušení prodeje vozu kvůli modelové péči s tím, že máme očekávat jisté překvapení. Tato odpověď se však neslučuje s tím, co na stejné téma pověděl Vladimír Vošický, šéf českého zastoupení značky Hyundai.

„S naší paletou pracujeme tak, jak český zákazník ocení. Hyundai i30 liftback (takto český Hyundai označuje hatchback, pozn. red.) není až tak aktivně nabízen, výrobně však existuje. Kdyby do showroomu přišel zákazník, který chce třeba liftback s motorem 1.4 T-GDI, tak s tím podnětem pracujeme. Takový zákazník však nepřišel,“ řekl Vošický. Jak by čeští dealeři s podnětem pracovali, šéf českého Hyundaie neprozradil, dodal však, že fleetové obchody s tímto modelem i nadále běží.

Hyundai i30

Hyundai i30 se prezentuje jako české auto. A proč také ne, vždyť se vyrábí v Nošovicích. Hyundai i30 patří k nejprodávanějším vozům nižší střední třídy v ČR. Oblibu si získal především cenovou dostupností.

Cena, výbava, technická data •  Minitest Hyundai i30 N Project C • Hyundai i30 N Line • Minitest Hyundai i30 N Performance • Test Hyundai i30 N Fastback • Minitest Hyundai i30 kombi

Doporučujeme

Články odjinud