Šéf Hyundai ČR: Vůz i30 HB nenabízíme. Nepřišel nikdo, kdo by ho chtěl

145 komentářů

Milan Věrtelář
21. února • 18:32

Pár faktů : Firma Hyundai za rok 2018 získala hned tři světová ocenění, Škoda žádná. Dále v průzkumu poruchovosti ve Velké Británii od 18 000 uživatelů získala 99% z hlediska spolehlivosti. Škoda se v tabulce vůbec neobjevila. Ani se nedivím, jen bych přál obhájcům této bývalé české automobilky mít možnost nahlédnout do vnitřního servisního softwaru Škodovky. To by asi jen zírali, jaké závady a kolik jich tahle značka eviduje. Poslední poznatek z vlastní zkušenosti. Po desítkách let, jsem se vrátil ke značce Škoda. Během prvního roku tři závady v garanční opravě, z toho jedná vážná. Takže za dva roky šlo do světa. Jediné pozitivum byl jeden z nejlepších motorů VW čtyřválec 1,2 TSI, který Škodovka nahradila tragickým tříválcem 1,0 TSI. A k cenové politice Hyundai. Za I30 kombi či Fastback ve výbavě Best Czech dáte v akci cca 360 000,- Kč. To je ve Škodě nic moc vybavená Fabie. což je úplně jiná třída. Oktavie ve srovnatelné výbavě je na 500 000,- Kč.

Moio
20. února • 19:44

Myslím si že jej zbytečný odsuzovat lidi za to v čem jezdí.Já sám mám i30 v kombíku protože je cenově dostupnější a za cenu kterou mají je dost dobře vybavená oproti konkurenci..

Charles
14. února • 16:15

Tak aby Vám z těch hovnajů nějaký ten exkrement nezaskočil v krčku. Pánové, smrdí Vám z tlamy až sem. Jen by my opravdu zajímalo v čem tito křiklouni jezdí. Předpokládám, že trubci v něm (Hyundaji) ani neseděli, natož se svezli. Hlavně, že mají plnou tlamu sr.aček. V životě by mi nenapadlo pomlouvat auta druhých. Každý si přeci může v dnešní době koupit co chce, je to jen o preferencích a financích. Zesměšňovat někoho, že si koupil nové auto jaké on sám chtěl, může jen internetový stupidní a frustrovaný primitiv, co si stejně nikdy žádný nový auto nekoupí.

JirkaX
14. února • 18:05

To je několik primitivních ubožáků podporovaných redakcí webu. Viděl bych to tak na kšilt dozadu a dvacetiletý bávo za tisíc euro.

´´´
14. února • 20:25

Vidím to tak na max. jednoho dva frustrované a vypatlané ubožáky s desítkami nicků.

JirkaX
14. února • 20:38

I to je možné, navíc musí mít přístup k více IP adresám. Nejhorší na tom je, že redakce to svou nečinností podporuje.

Matej
14. února • 16:23

Kdo si koupi Ho.vna.je, na do smrti kun.da je :-O

13. března • 18:11

Kdo jezdí ve škodovce, je blbější než ovce.

qwertz
14. února • 8:10

Zákazník nepřišel do showroomu, protože velká část prodejců skončila. Prodávat hjondé se totiž vyplatí.

xavier
13. února • 19:32

Ono to tak uplne pravda neni. Chtel jsem hatchback s 1.4 a automatem, ale prodejce mi na ferovku rekl ze by musel jit do vyroby a dodaci lhuta by byla v mesicich. Navic na hatchback nedostanu Hyundai slevu a stejna vybava jako fastback me bude stat o 50000,- vic. S takovym argumentem je jasne ze nikdo hatchback nechce.

igys
16. února • 21:32

Přesně tak. Chtěl jsem HB ve výbavě Nline. Lze pouze zadat do výroby za neskutečné peníze a za neskutečnou čekací dobu. Pak opravdu není poptávka.

Pišta
13. února • 11:40

Myslím si, že Hyundai už tu má dost modelů v nabídce, takže i30 hb můžeme v pohodě postrádat, kort když v nabídce je stále i30n. V tom sem měl možnost se svézt a je to opravdu paráda :-)

Álois
13. února • 19:14

Máš li doma Hnujdaje, ruka tvoje kunda je

Fair play
13. února • 21:41

Kdo si koupi H.o.v.n.a.j.e, na dosmrti k.u.n.da je. Proto to opusteni hnujdajiste delaji do gumove rukavice navlecene na prazdne rolce od toaletniho papiru :-D

Ivan K.
14. února • 12:23

:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D Uplne vidim ty estebacka prasata s rukavici :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

fanúšik
13. února • 10:38

Na Slovensku sa HB normálne predáva, v ČR to nechápem keď sa tam aj vyrába, asi to Hyundai tak prešpekuloval že tomu už nikto nerozumie.

mpolan
13. února • 12:06

Jaký je u vás rozdíl ceny mezi hatchbackem a fastbackem? Tady byl asi dvacet tisíc a to každý sáhl po fastbacku.

fanúšik
13. února • 12:48

rozdiel je 800 až 1000 eur, v r.2018 bol podiel predaných kombi 48%, HB 38% a FB 14%, takže také normálne rozloženie, u vás to nie je normálne že sa HB neponúka !

fanúšik
13. února • 12:59

A len dodám v r.2018 sa predalo spolu asi 3 tisíc i30.

Zz
13. února • 9:53

Nejlepší komik opět pobavil. Škoda, že ty jeho gagy nejsou i s videem.

Kankunen
13. února • 7:27

Toto je exemplární případ, jak může být člověk na vedoucím místě úplně mimo realitu. Ty nesrovnalosti v pojmenování, že nikdo nepřišel nebo to vytváření negativní atmosféry kolem Hyundae jak pro zákazníky tak pro dealery vypadá, jako by byl placený konkurencí.

mpolan
13. února • 9:43

To tedy konkurence moc dobře neplatí, když se Hyundai u nás neustále daří.Nedovedu si tedy představit, jak by to vypadalo v případě, kdy by okolo sebe Hyundai neměl tak negativní atmosféru...

qwertz
14. února • 9:46

jaká je podle vás definice pojmu "neustále daří"?Propad prodejů o 14.6% a tržní podíl 6.7% by za úspěch vydávalo snad jen korejské PR oddělení:-Phttp://www.auto.cz/prodeje-aut-registrace-ce... ... https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energeti... ...

mpolan
14. února • 10:01

Trh padl o sedmnáct procent, takže vlastně tržní podíl navýšili. To nasere, co, když tě dostanu na vlastních číslech.Tolik nenávisti, tolik odporu, a Hyundai je pořád trojka českého trhu. Jak jinak to říci, než že se jim tu prostě daří?

Ivan K.
14. února • 12:21

Hovnari nic nenavysili, mozna pocet napalenych duchodcu. Hovnaj nebrat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
15. února • 7:04

Krást se nemá. Stačí že si ho koupíš. Ale to bys na něj musel mít děngy a řidičák. Za chvíli ti začíná vyučování, tak šup šup...

qwertz
14. února • 10:34

Jo aha. Prodeje klesají, takže to je vlastně úspěch :-DObyčejný nýmand by si mohl myslet, že firmě se "daří" v momentě, kdy má alespoň setrvalé prodeje, ale vy jste evidentně schopen vydávat za "daří" i globální krizi, hlavně když brand A prodá o jeden kus více než brand B, bez ohledu na ztráty.:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
15. února • 13:58

Když padá celý trh více, než kolik poklesly prodeje značce, tak vcelku logicky svůj podíl zvyšuje, že? To popřít nemůžeš, i když jak vidím, jsi toho zjevně schopen.Tvou logikou by se o prémiovkách dalo říci, že jsou už totálně v hajzlu.

Leon
12. února • 21:42

Kdyby do showroomu přišel zákazník, který chce třeba liftback s motorem 1.4 T-GDI, tak s tím podnětem pracujeme. Takový zákazník však nepřišel,“ řekl Vošický. Více na: https://www.autorevue.cz/sef-ceskeho-hyundaie-i30-... ... tak zítra tam hned tam vyrazit,......at mají soudruzi pracovat !!!

Michal
12. února • 21:22

Velmi tendenčně napsané odstavce dva a tři. Nevím proč musí novinář brečet za výrobce aut.To, že automobilky nenabízí pokročilé prvky bezpečnosti sami a musí je k tomu tlačit EU je jejich ostuda. Navíc logicky s rozšířením těchto systémum a objemem výroby klesá jejich cena. Že je v autech klimatizace si asi nikdo nestěžuje a je to analogický příklad.O elektromobilitě bych se také nezmiňoval - automobilky i jejich dodavatelé mají stále zisky. Že opět dlabali na rozvoj elektromobility, aby mohli servisovat pekáč s X filtry a co nejsložitějším agregátem je jejich volba.

Vauban
13. února • 7:54

zrovnavat klimatizaciu a aktivne bezpecnostne systemy je trochu od veci, klimatizaciu vie realne vacsina populácie vyuzit, jazdil som autom bez klimatizacie a v lete to je masaker, clovek je po hodine jazdy pri 30 stupnoch v tieni totalne mrtvybezpecnostne systemy mi statisticky az tak nepomahaju, pravdepodobnost, ze umriem pri autonehode je zhruba taka ako ze vyhram jackpot v loterii a tiez si masovo kvôli tomu ludia nepodavaju tikety, rozdiel je len v strachu zo smrti, ktory dobre predava (je to teraz zakorenene v marketingu, "kup si tuto novu knizku o vyzive dietata lebo inak TVOJE DIETA SKAPE, buuu"), navyse tieto systemy casto nefunguju spravne a stoja dost velke peniaze na vyvoj, nie su uplne volne dostupne, to budu tak o 10-15 rokov ked cinania vsetko uspesne okopirujuk tomu je tam cena prace, nie je az taky problem kupit si auto s vyhrievanym celnym sklom a senzorom dazda, lenze ked ho mam vymenit tak zaplatim viac ako bol priplatok za takuto vybavu, su to fajn veci ale realne je najpredavanejsia znacka do osobného vlastnictva v EU Dacia...to o niecom svedci...ludia sa na extra technologie nestazuju pokial nemusia cvakat za opravy/vymeny/servis, tam su tie rozdiely priepastne, servisuj si novy Hyundai 5 rokov za 300€/rok alebo Daciu za 80€/rok. To je hned 1000€ v lufte, havarijna poistka je tiez drahsia na Slovensku o par stoviek. Pre mna osobne je dost velky rozdiel platit za auto o 500€ rocne viac len na servise a poistkách.Poznam pripady, ze si kamos kupil za vsetky uspory auto za 25 tisíc €, povodne chcel Dustera, ked si nanho ledva nasetril tak si zmyslel, ze je "hoch" a chcel proste "auto na urovni", xenony, automat, dynamicky podvozok, vsetky mozne senzory, zvysok si teda doplatil cez spotrebak (povodne mal Sandero)..., az po kupe zistil ze za havarijne zaplati o 700€ rocne viac a za servis +400€ rocne. Samozrejme vsetky nahradne diely ma 2-3x drahsie. Sam uznal, ze tie systemy vyuziva minimalne a nabudúce zoberie nieco jednoduche a lacne a radsej pojde kazdy rok k moru.

S0T0
12. února • 20:54

Dnes jsem na cestě po okruhu kolem Č.Těšína potkal 3TIR plné i30HB, takže vývoz z Nošovic jede, stejně i tak prodej v Polsku..

řidič
12. února • 20:52

VV asi jede ma pervitinu :-D

josephko
12. února • 20:51

Cožééé?! Nejlepší český "liftback" všech dob nebude v Česku k mání?! :-D

Álois
13. února • 19:12

Aby jsi se z toho neposral debile

petr r. (petrumr)
12. února • 20:31

šéfe a víte proč nikdo nepřišel? Protože nikdo neví, kde ta prodejna se nachází.

StB Vanek
13. února • 11:43

Jaka prodejna? H0Vna jsou v zumpe, jimce, septiku, kanale. Zadne prodejny proto neni treba. H0vnaj nebrat

šofér
13. února • 19:30

jste frustrát, objednejte se k Chocholouškovi!

Kenny
14. února • 1:03

Tak Vám říkali pane šofére když jste byl kdysi moc dávno malej? Že podle sebe soudíte druhé:-P A pokud je někdo cituji frustrát, tak asi z toho že narazil na Vás že :-|

mpolan
12. února • 20:35

Jasně, a kombíky a fastbacky asi koupili v pekárně, co?

Marty
13. února • 20:28

Asi v Mototechne od AAA:-)

JK
12. února • 20:26

Prvek aktivní bezpečnosti by měl především držet volant.Trochu si zakonspiruji, ale přiznám se, že se obávám, že bych se mohl dožít momentu, kdy se za velkého potlesku davů, zakáže člověku řídit.Krásně s touto futuristickou vizí pracují ve filmu "Já robot", kde musí hlavní postava po předešlé akční scéně vysvětlovat policii, proč řídil manuálně - což je bráno, jako pohoršující okolnost.Navíc mokrým snem náctiletých (pokud už je auta vůbec zajímají) není design, motor, nebo jízdní vlastnosti, ale autopilot.Proti té technologii jako takové nic nemám, naopak, je skvělé sledovat v délce života jednoho člověka, co všechno je lidstvo schopno stvořit. Jen se bojím, že to jednou prohloubí přirozené zbavování se zodpovědnosti a debilizaci společnosti (výraz pana Koukolíka), což jednoho krásného dne přinese nějakou tu vyhlášku o zákazu řízení člověkem.A že se i30 HB stáhla je asi jedno. Dokud před branou v Nošovicích nehoří škodovky zaměstnanců, tak se dá asi klidně i souhlasit s vyfabulovaným tvrzením o nezájmu.

Rada
13. února • 8:23

Když čtu, slyším a vidím kolik lidí se nevěnuje řízení (telefonují, píši zprávy atd.), kolik lidí jezdí pod vlivem omamných a psychotropních látek a kolik lidí je tak starých, že už sotva vidí a ví kam vlastně jedou, tak přechod na autonomní řízení považuji za dobrý nápad.Pro zážitek z řízení se podle mě hodně rozšíří různé uzavřené trati, kde budeme moct jezdit rychle a přesto relativně bezpečně. Všichni budou spokojeni.

Driver
13. února • 11:10

Běžte si půjčit audi A6, které má mnohem vyspělejší řízení dle čar než BMW. Hlavně náhlé ostré zatáčky zvládá lépe, BMW to posílá na svodidla, Audi většinou zvládne. Mercedes jezdí ještě více precizně uprostřed pruhu, dokonale jemně, Audi více lítá vlevo vpravo, ale Mercedes ty ostré zatáčky taky nedá. A nejostřejší ani Audi. Rok 2019 a jedná se o A8,S a 7er. Takže minimálně ještě dvě generace, tj dalších 20let nebude autonomní jízda reálná. Asistovaná je použitelná už přes 5 let s tím, že to kdykoliv může napálit do protijedoucího vozu. Nutný abolutní dohled, ale můžete pár sekund neřídit a najíst se, stačí sledovat. Konec hlášení. ;-)

petrzel1
1. března • 8:40

Znám a řídil jsem auta všech kategorií a protože mám rád okresky, pořídil jsem si po Báwu pro začátek Dacii Sandero RS. Ty Audiny a Báwa si teď dávám ke snídani. Příští rok Megane RS - a to už je vyšší level, než M3 i některá Porsche.....tak asi tak. Kde jsem jezdil s M3 po vypnutí ESP bokem, dnes s RS jak po kolejích - marné, výkon je důležitý v přímce, váha v zatáčkách...:) Tak se tady dál hádejte, který předražený šunt je lepší, zda Škoda či Hyunday. V zatáčkách je to ubohost obojí.

marco
14. února • 10:40

Jasně proč si nesníst jídlo z McDrive. Rád bych byl v autě řidičem né pasažérem potom si vezmu taxíka taky autonomní jízda.

JK
13. února • 10:01

Já nejsem proti autonomnímu řízení, jen nechci zákaz řízení člověkem. Ono popravdě každé omezování svobody na začátku provázejí fráze o bezpečnosti.

Rosťa
12. února • 20:24

Co jsem slyšel, tak HB není prodáván z důvodu nízkého zájmu o combi (FB je v pohodě) a je nutné rozprodávat naplánovanou výrobu Combi. Navíc u HB už nefunguje jejich amatérské srovnání s Oktávkou. Dalším důvodem je příchod Scaly, která by HB byla přímou konkurencí tzn. Scala bude mít prodeje Rapidu SB a ubrala by prodeje HB. Takhle Hyundai kalkuluje s tím, že bude výhodně nabízet FB a přebere prodeje Rapidu LB a u kombi zůstane bojovat s Oktávkou a to jen cenou a do doby nové generace Oktávky.

šofér
13. února • 19:29

Dnes jsem jel na Prahu, I30 HB se vozí nadále na západ, asi se doma neprodává, my cheme kufr!!

Rosťa
13. února • 20:50

Jo taky mne fascinuje posedlost kufrem. Lidí řeší auta za stovky tisíc a vy se jim tam vlezli kufry či kočárky za pár korun.

Rada
13. února • 7:42

Scala je podle mě přímá konkurence FB a ne HB.

Moik
12. února • 19:52

Prvně jsem si říkal, že s tím zvyšováním cen je to kec, ale... VAG vykazuje provozní zisk ca 15mld EUR, což je asi 1000EUR/auto = 25000 na auto. To je provozní zisk..od toho odečíst daně a úroky.. To není opravdu moc na to, aby jste do auta nacpali výbavu za třeba 5000Kč v nákupu... lineassist, brždění..močovina, DPF, EURO6.atd.

Joe Doe
13. února • 8:19

VW a Skoda zarobia na jednom aute asi tak tretinu z toho, co Toyota.Na marzu je to 8,80% pre Toyotu, 2.9% pre VW, 5.1% pre Skodu. Hyundai ma marzu 9%.https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/315730-kol... ... Podotykam, ze VW a Toyota su v udavane bez luxusnych divizii.(Clanok je trosku starsi, ale data by sa dramaticky zmenili len vtedy, keby sa niektora z automobiliek drasticky zmenila. Co sa nestalo.)

Marek71
13. února • 9:06

Tady udávají u Škody 9,6% a je to za 1-6/2016. Jiná metodika? A Toyota tam není uvedena vůbec.http://www.auto.cz/kolik-automobilky-vydelaj... ...

Joe Doe
13. února • 10:43

Rozne roky, rozne firmy, rozna metodika...

Rada
13. února • 7:37

Stálé zpřísňování limitů na emise mně začíná dost vadit a určitě to má negativní vliv na cenu, na druhou stranu stále se dá se ziskem prodávat auto do 200 tis. Když to jde u Dacie, proč to jinde nejde?

Bureš.
12. února • 19:24

To je ale manager :-D:-D:-D:-D:-D

Marty
13. února • 20:22

...tak samozrejme nejlepsi v cele galaxii, aspon si to ten blb o sobe mysli

Filip
12. února • 19:29

Asi tak, ikdyby to byla pravda a o hatchback by zájem nebyl, tak manažer je tu pravě od toho, aby to hezky okecal. Tohle vyjádření je jaksi “zemanovske”, rozuměj neobratné a podryvajici zájmy, která má daný člověk hájit.

Jarmilek
12. února • 19:14

Lže. Když se prodává Golf hb, Ceed hb, proč by ne I30 hb? Ostatně, mě to může být jedno, ale stejně je to zajímavé. :-D

brk77
12. února • 19:58

Těžko říct. Důvod proč ne i30 hybrid budou u každého jiné. U mě by to byly prachy. Hybridizace by byla v mém případě asi někde u chvostu výbavy, co bych chtěl mít v autě. V tomto stavu se už ovšem nebavíme o zrovna lidové ceně a kdybych měl na auto takový velkorysý rozpočet, tak raději sáhnu po něčem zvučnějším, než je i30.

Mino
12. února • 19:24

Proč by měl lhát? Když má zákazník vedle HB k dispozici také fastback, tak je docela jasné, po čem typický Čech sáhne. Fastbacků vidím na silnicích docela hodně. Nejde o to, že by byl Hyundai neschopny prodat svůj HB, když to umí všichni ostatní, ale o to, že má zajímavější alternativu v podobě fastbacku.

JirkaX
12. února • 19:56

Kdyby to tak bylo, tak např. Škoda by se Scalou vůbec nemusela vyjíždět. Octávka je něco jako jejich fastback.

Mirek
12. února • 20:24

To jsi střelil trochu vedle, Octavia je minimálně jiná technika, platforma, než Scala. To ovšem neplatí u i30.

JirkaX
12. února • 20:38

Zrovna tak budou potenciální kupci řešit jestli menší Scalu nebo Octávku. Platforma jim bude šuma fuk, technika podobná.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Driver
13. února • 11:03

Řešit to budou, šumafuk jim to bude rovněž, ale nejsou to potencionální kupci, kteří by kupovali, ale jsou to ovce, co tomu nerozumí, nemají vůbec tušení, jak se to liší, ale o to více se nestydí svou hloupost dávat na obdiv. Když srovnávám nesrovnatelné, tak proč ne, ale za cenu šetření nebudu komentovat dražší lepší produkty a stavět je do špatného světla. Je však pravdou, že jakýkoliv dement to zvládá bez sebemenších potíží. Podobná technika, to to je za výraz? O třídu horší není podobná, ale zcela jiná. Totožný bude možná ovladač světlometů :-D

JirkaX
13. února • 12:37

Hm, o třídu horší technika. Prosil bych vysvětlit.

...
14. února • 7:03

Jenom kecá.

Mirek
14. února • 21:35

A v čem kecá? Chceš říci, že Scala má stejný podvozek jako Octavia a také stejné motory, že jde koupit například s motory 2.0 TDI, 2.0 TSI, že se prodává jako verze RS? Jste tak do sebe zahledění, že nejste schopni ani ve "vlastních řadách" rozeznat rozdíly? To jste již oba nějaká extratřída škodafanatiků.

Rada
13. února • 6:35

Přesně tak. Hlavní je, že je dostupná s litrovým supermotorem a má přijatelně velký zavazadelník, zbytek je většině lidí fuk.Btw. faceliftované Mitsu ASX má mít dvoulitrovou atmosféru. Jak je možné, že někde to jde a jinde ne?

Petr
13. února • 8:22

Mitsubishi ASX totiz setri jinde. V tom interieru bych chtel stravit maximalne cesru do Lidlu a zpet. A ten litr a fous v turbu je na jizdu bezpochyby prijemnejsi a pruznejsi.

Rada
13. února • 9:13

Tím, že to jinde jde jsem myslel to, že jiné automobilky (než VW), asi nemají až takový problém, aby jim prošla emisemi dvoulitrová atmosféra.Podvodníci s emisemi (VW potažmo Škoda) podle mě jedou ve lžích dál, když tvrdí, že downsizing, turbo a GPF jsou nutnost kvůli splnění emisních norem. To Mitsu podle mě u zákazníků "oblíbený" GPF mít nebude.1,6 litrová atmosféra od Mitsu má srovnatelný výkon s litrem od VW, ten dvoulitr bude podle mě o trochu lepší (kroutící moment asi bude srovnatelný).Každopádně dost pochybuji o tom, že tyto motory budou mít stejné náklady na údržbu a zvlášť pochybuji o tom, že s tím litrem půjde najet 400 tis. aniž by se do něj výrazně zainvestovalo.

Neplkal
13. února • 18:40

"1,6 litrová atmosféra od Mitsu má srovnatelný výkon s litrem od VW, ten dvoulitr bude podle mě o trochu lepší (kroutící moment asi bude srovnatelný)."Pokud se bavíme o tom silnějším litru, tak ta 1,6ka ani náhodou!

Rada
13. února • 19:07

Ještě jednou a srozumitelněji. Ten silnější litr má výkon jako 1.6 atmo. Kroutící moment má ten silnější litr o 5 Nm vyšší než dvoulitr atmo (který je třeba v Outlanderu a který předpokládám dají do toho ASX), tedy srovnatelný. Je pravda, že ta atmo ho má ve vyšších otáčkách.I tak je mi ale dvoulitr atmo. sympatičtější, než 999 cm3 s turbem. Uvidíme, kolik si řeknou za ten dvoulitr. ASX s 1.6 litrem je o několik desítek tisíc levnější, než Karoq s tříválcovým litrem (a to i ve srovnatelné výbavě).

Neplkal
13. února • 20:35

Na druhou stranu, ten dražší Karoq nebude mít po třech letech kompletně shnilej podvozek jako ten ošizenec ASX...;-)To už opravdu radši jednoduchého Dustera.

Rada
13. února • 21:29

"Záruka na neprorezavění karoserie zahrnuje proděravění karoserie v důsledku koroze po dobu prvních 12 let. "Ano, bylo by smutné, kdyby karoserie prorezla dříve, než za 12 let, na druhou stranu pokud poskytují takto dlouhou záruku, tak asi ví, že to za těch 12 let 100%-ně neprorezne. Pokud vím, tak moc konkurenčních značek tuto záruku nedává. Přiznám se, že nevím, jestli se bere podvozek jako karoserie, každopádně to ale na mě nepůsobí, že by se na kterémkoliv Mitsu až tak šetřilo.O Dusteru jsem také uvažoval, zatím se mi ale nezalíbila ani jedna motorizace. Přeplňovaný motor vyvinutý ve spolupráci s Mercedesem asi nebude špatný, cena Dusteru s tímto motorem mě ale trochu zklamala (i tak je nejlevnější SUV, už je to ale vzhledem ke značce docela hodně peněz). 1,6 SCe zatím v nabídce zůstává a cena je i po zdražení pořád zajímavá, nejsem si ale jistý, jestli bych byl s tímto motorem spokojený (jel jsem s ním jen kousek a moc mě neoslovil).

emenems
17. února • 22:50

Záruka na prorezavění má v sobě kličku, že platí na prorezavění zevnitř ven, jenže ono většinou orezne napřed zevně, než se to prokouše skrz.

JirkaX
13. února • 12:26

První majitel to určitě do 200 tis. km prodá a druhý pokud chce auto mnohem levněji musí s investicema počítat. I tak ho to auto vyjde podstatně levněji než nové.

Shimi
13. února • 11:38

Rada: 400 tisíc km? Proboha na co? Který normální smrtelník v ČR najede s autem na soukromo 400 tisíc km? Průměrný nájezd je jaký? 13 tisíc km? Plus mínus, tak na co řešit nějakých nesmyslných 400 tisíc?

Rada
13. února • 13:22

Nové auto si budu kupovat na 15 nebo i víc let. Průměrné stáří vozu v ČR je přes 14 let, takže mi to nepřijde nijak divné.Jasně, firmám, které si kupují auto na 2-4 roky, je to jedno. Těm stačí, že turbo motůrek vydrží 200 tis., víc většinou nenajedou.

JARDA
15. února • 20:17

Jestli si kupujete auto na patnact let, horko tezko na nej s takovou logikou kdy usetrite. Pokud mate penize na funglovku, po peti letech ji poslete dal a budete mit nove. Pokud na nove nemate, koupite si ojetinu. A ano, s tou jste schopen existovat do stari ojetiny 14-15 let..Jestli ale potrebujete s autem najet vice nez 200 tis, pravdepodobne auto pouzivate denne a investice vlozena do noveho vozu je vyhodnejsi nez opravovani vyjete ojetiny z operativnich leasingu. Z noveho auta si totiz muzete tu vyyjetou ojetinu bezstarostne vyrobit, jelikoz vase nove vozidlo je v tovarni zaruce a je vam jedno, ze olej budete menit co 30 tis. Pisi to prece v servisnim manualu...Btw, jakou ojetinu si v dnesni koupite bez turbomoturku? 90 % ojetin jsou turbodiesely..Tech 10 procent benzinaku jsou desetilete ojetiny s najezdem 150 tis (magicka hranice najetych km v bazaru) a z nich je jiz dnes dobra polovina take s turbem.....

Rada
16. února • 10:36

14 let je průměr. Mně tedy také přijde 14 let staré auto stará rachotina, realita je ale taková, že pravděpodobně víc než polovina aut je starší než 14 let (aut, která jsou stará přes 30 let a která by výrazně zvyšovala průměr, není podle mě zrovna moc).Aktuálně najedeme kolem 17 tis. ročně. Dřív to ale bylo 10 tis. Možná se nám nájezd zase sníží, možná se ale naopak ještě zvýší (co já vím, co bude za 10 let?) a nájezd 25 tis. ročně = 375 000 km za 15 let.Raději bych tedy auto, které má předpoklad najet 300-400 tis. bez větších investic. Podle mě je lepší najet méně s autem, které vydrží, než najet více s autem, které má doslouženo.I nová auta jsou bez turbomotůrků, ale je pravda, že postupně mizí. I to je důvod, proč uvažuji o koupi nového auta (když koupím ojetinu, tak budu za 5-10 let řešit koupi dalšího auta a to už nová auta s atmo motory nejspíš vůbec nebudou).Vím, že od 1.6 nebo 2.0 atmosféry nemohu očekávat extra dynamickou jízdu, to ale ani nepotřebuji. Jestli zrychlím po skončení obce z 50 na 90 za 7 vteřin nebo za 5 mě až tak netrápí. A když řidič umí podřadit, tak i s atmo se dá předjíždět.Nebudu si hrát na znalce a tvrdit tady, kolik vydrží turbomotůrek. MYSLÍM, že nevydrží tolik, jako klasická atmosféra, ale třeba se pletu. U atmosfér víme, že pokud nejde o ošizený motor, tak vydrží slušnou porci kilometrů. U těch turbomotůrků se to zatím podle mě moc neví.

marco
14. února • 10:28

Souhlasím s tím nájezdem 13 tis. i když je to položené dost nízko můj odhad je kolem 20 tis. Nesouhlasím s tím, že si lidé kupují auta a po 15 a více letech se dostanou do kategorie průměru ČR. Lidé si bohužel kupují auta které mají už těch 14 let nalítaných. Smutné je když si lidi kupují auta za 350-500 tis. tedy v cenách nových aut a jejich plechový miláček je západ dávno po smrti tedy 8-12 leté auto tahané z dovozu. Super já si koupil pořádné auto ne které bych v době výroby neměl. Ihned po koupi se zjistí že auto s nalítanými západními kilometry potřebuje víc než standardní výměnu oleje a základních filtrů a auto stojí a hledají se kličky jak na tom výhodně vyměnit dle servisního plánu rozvodové řemeny, náplně v automatické převodovce atd. lidi na to kašlou a potom auto dělá problémy Nakonec se ukáže, že ceny ND u nového i toho 14 let starého auta jsou stejné tedy brutálně drahé. Řešením je druhovýroba pokud je dostupná nebo vrakoviště s podobně načatými ND.

Petr
13. února • 11:27

Kterej blazen by jezdil s ASX 400 000Km. A ne, nejde to. Dukazem budiz Mazda skyactive. Ten jejich dvoulitr mam a je to jizdne mrtve auto - chybi dynamika. Dynamika je na urovni 1,2TSi a 1,4TSi uz je mnohem lepsi a zivejsi.Proc to s emisemi umi je to, ze tato auta maji nesmyslne dlouhe prevody, kdy pak ale pri svizne jizde neustale musis podrazovat - spotreba jde nahoru a komfort dolu [hluk a neustale krvdlani s saltpakou].Ano, verim, ze poddimenzovana atmosfera vydrzi dele, ale je to proste pro sebemrskace a v dnesni dobe bych to uz nekoupil. A pokud jsi napr. v tom ASX nekdy jel. To je auto, jez bylo technicky zastarale uz v dobe vzniku a ta atmosfera je naprosto otresna a nikdo normalni by to za jakykoliv TSi motor nevymenil.

JARDA
15. února • 20:07

Nezbyva, nez souhlasit. Atmosfery z doby pred patnacti lety a dnesni se nedaji vubec srovnavat. Zatimco tehdejsi byly i vespod primerene zive, dnesni jsou line lemry, ktere zacinaji pocitove jet az nekde okolo 5tis ot/min. Jel jsem v nekolika dnesnich atmosferach (mimo jine s ASX) s vykony odpovidajicim silnejsimu 1.2 TSI a vubec, ale vubec nejely. A stejne hrozive dopadly v porovnani s mou tehdejsi starou 1.6kou... Ta naopak jiz neobstala proti 1.2 TSI 81 kW v Seatu (realne maji nejmene o 10kW vice). Ac nerad, musim priznat, ze dnes pri srovnatelnych kW nova auta bez turba neobstoji ani nahodou proti turbomotorum. A zdaleka to neni jen o tom kroutaku..Je to o ekoterorismu a pridusenych motorech v nizkych a strednich otackach..

Rada
16. února • 10:06

Dal jsem si práci a vypočítal jsem, kolik by stál motor TCe 66 kW (0,9 litr) v Dusteru. Za TCe 66 kW chce Dacia o 69 000 Kč méně, než za Blue dCi 85 kW, takže Duster ve výbavě Prestige by byl s TCe 66 kW za 349 900 Kč.Cena přeplňovaného motoru s objemem 0,9 litru by tedy byla na korunu stejná, jako 1,6 litru atmo. Ta 1.6 atmo podle mě nepojede výrazně hůř, než přeplňovaná 0,9 litru a klidně bych se vsadil, že investice budou během třeba 300 tis. km menší u té atmosféry.Přeplňovaný motor bude možná mít nižší spotřebu a určitě na něj bude levnější povinné ručení. Výhoda atmo je třeba i v tom, že je u něj levnější vestavba alternativního pohonu LPG (ten se může hodit až bude krize a lidé zase budou šetřit).

Rada
15. února • 20:54

Věřím, že 1.6 atmo je výrazně horší, než 1.2 TSI. Nabízí se ale spíš srovnání 1.6 nebo 2.0 a 1.0 TSI, ty jsou totiž zhruba za stejnou cenu. Samozřejmě je obtížné porovnat to, protože málokteré auto je dnes ve verzi s atmo i s přeplňováním.Např. Duster je s 1.6 atmo a s preplňovanou 1.3. Slabší jednatrojka je ale dražší o 48 tis. a ta silnější dokonce o 63 tis. (což u výbavy Prestige představuje 18% navíc). Nemá tedy smysl srovnávat 1.6 atmo a 1.2 TSI, protože i cenově je to trochu jinde. Pokud by byl Duster i s přeplňovaným litrem, tak by podle mě byla cena srovnatelná s 1.6 atmo, ne-li vyšší.

skodafil
14. února • 16:29

Priteli, 2,0 Skyactiv a 1,4 TSI stridam. Mazda tahne o hodne lepe od strednich otacek, Skoda zabere dole a umre. Kdo je zvykly na diesel, preferuje Skodu, koho bavi jezdit, zvoli Mazdu.

Mirek
13. února • 17:48

Atmosférické motory mají dlouhé převody? Na tu blbost jsi přišel kde? Pořádně se podívej, při jakých otáčkách má atmo motor určitou rychlost. Pokud si dobře pamatuji, tak například při 130 mi můj bývalý atmosférák točil na nejvyšší převodový stupeň cca 3400 otáček. Turbo benzíny točí někde kolem 2700 otáček, při této rychlosti. To s podřazováním nemá nic společného, má to společného pouze to, že výkon atmosférických motorů je posazen výše a proto musíš jezdit ve vyšších otáčkách, abys ten výkon mohl použít, tedy jezdíš na nižší převodové stupně pro dynamickou jízdu. A poslední větou jsi tomu nasadil korunu, jsi opravdu znalec a kvalitní šofér. :-D

Neplkal
13. února • 18:42

S tou poslední větou naprosto souhlasím !!

Mirek
13. února • 6:04

A že zrovna tady se to řešilo hodně a najednou to bude všem šuma fuk a všichni budou tvrdit, že si koupili Octavii HB, jak pustila do světa Škoda pro své fanoušky, aby se náhodou necítili méněcenně. :-D:-D

Jarmilek
12. února • 19:38

Protože skrývá kostlivce. Buď se porafal s prodejci na provizích nebo potřebuje šetřit na logistice nebo nestačí prodejní kvóty v jiné zemi, tak mu ho Korejci sebrali. Není důvod ho nemít v nabídce ani při nižších prodejích. Servisáci proškoleni jsou, tak není co řešit.

Marek
12. února • 19:35

To je jako říct, že když se golf nabízí jako combi, tak nebude nabízet hb, protože ho nikdo nechce

Mino
12. února • 21:01

A to jako proč? HB a Kombi jsou dostatečně odlišné varianty, aby bylo dost zákazníků pro oboje. To tvoje na tomhle hodně pokulhává, protože FB parazituje na HB, nikoli na Kombi (tam jen minimálně). Jinak řečeno, typický zákazník bude spíše řešit HB nebo FB (a půjde většinou do FB), ale podstatně méně z nich bude řešit FB nebo Kombi.

ortodoxní škodovkář
12. února • 19:10

škoda je škoda

VLADIMIR
12. února • 20:59

To máš pravdu! Škoda peněz ! Vlastním již 2. Nový Hyundai, s výbavou za kterou bych u Škody vyhodil o hodně víc peněz!! Hyundai vyrábí vozidla v takových sériích o jakých se Škodě vůbec nezdá! Třeba i30, je vyrobena ve stejných počtech jako VW golf!

Petr Vaněk
14. února • 9:11

Vážení, vzhledem ke klesajícím ukazatelům výrobního závodu, Hiunday na Sev. Moravě. Nemůže již obchodní síť Hiunday trvale zachraňovat tento stav pomocí marketingových kouzel. Většina kupců totiž čeká na zcela nový model Škoda Scala od konkurence nebo jiné modely (Focus, Leon, Astra ...). Stávají i30 je proto velmi špatně prodejná a situace se bude jen zhoršovat :-/

Matej
14. února • 16:27

v HMMC taky pracuji kosoctverci a 3.14tnici. Kamaradka co tam byla ucetni rikala ze to bylo nepredstavitelny pastak. Mrzi ji ze neodesla driv. S vyrobou aut to bylo udajne jeste horsi, historky a pracovnich taborech a korejskem Zukovi vubec neprehaneji. Snad Hnujdaj zavrou a bude se tam znovu pestovat zeli.

Jakub
15. února • 1:17

Lžeš a ještě se za to nestydíš! Co na to rodiče? Ví o tom?

THE POLICE
14. února • 19:48

Tak tohle může napsat jen totálně vypatlanej idiot. Hochu, takové lži si strč někam, nikdo ti na to neskočí. čus:-D:-D:-D

Fuj fuj
12. února • 21:16

Proč hovnajisté nikdy nenapíší, že se jim hovnaj prostě líbí a je dobrý. Vždycky zakomplexované srovnání se Škodou, na kterou nemají a slinty, jak je MNOHEM lepší neż Škoda. Další ohňostroj marnosti made in hovnajista. Když jsi si to koupil, tak se za to nestyď, ne?

Neri
13. února • 10:29

On se za to nestydí,proto to píše. Nevim kdo je zakomplexovanej, když místo Hyundai píšeš hovnajista.

Jméno
12. února • 21:34

A proč by se měl za to stydět? Je to spotřebka... Má Rapid možnost ventilovaných sedaček, adaptivního tempomatu či solidních světel? Myslím, že ne.Já mám i30 radši, jelikož taková nestojí na každém rohu a hlavně vypadá, jako úplně běžné tuctové auto a přitom má prvky výbavy Supa.

Petr
13. února • 8:18

To urcite. Se Supem naprosto srovnatelne auto :D Ono kdyz se podivas na dnesni mala auta jako Golf, ( nedejboze etalon Mercedes A ) tak jsou zase o svetelny rok pred Hyundai. Dnes koupis limuzinu za mega a pul a za 5 let maji tu samou komfortni vybavu mestska prditka - to je normalni. Co ale uz u Hjonde nemas je to pohodli a prostor. I 30 je proste male auto.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
13. února • 23:37

Seděl jsi v té i30?

Luxgen
13. února • 11:29

Hovnajisti si mohou nabizet co chteji. Treba pouzite panske ponozky do kterych si nazvraci. Je to jejich boj. Maximalne me muzou stvat ti napaleni duchodci. Ale co cekat od hnusaku z Nosovic.

šofér
13. února • 19:25

Máš nějaký problém s Nošovicemi?! Jdi se léčit!

Fair play
13. února • 21:31

Nosovice? To je ta vyloucena lokalita ktera ma tak katastrofalne spatne vnejsi vztahy? Banda Kramneho kamaradicku? Oh ne, oh fuj. To je tedy humus. To se pak neni co divit, ze je lepsi i nabouranej Fiat nez pofidernost Hnujde z HHMC. ps: a netroluj nam tady, zmensi se ti pero

Roman
14. února • 9:08

Hele, už když se v Nošovicích pěstovalo zelí, tak bylo to nejlepší co u nás rostloB-]

H4H
13. února • 21:35

Ty jsi o něj evidentně přišel.:-D

Marty
13. února • 20:17

Asi nema problem s Nosovicema, ale s tim dementnim vedenim ceskeho hnujdaje....!

H4H
13. února • 21:30

Jen dement používá označení hnujdaj. Gratuluji!

Leixner
14. února • 10:19

Ano, HNUJDAJ se rika spis lidove podle hnoje. Oficialne je to HOVNAJ podle exkrementu. To vystihuje daleko lepe pravda pravda.

ortodoxní škodovkář
12. února • 21:32

kdo si koupí hyůndaje nadosmrti kunda jeB-]

Roman
14. února • 9:06

Jo, jo. Správnej frajer má před domem koncernovej sazomet:-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
15. února • 6:46

Frajer? Ne. Omezené jelito.😂

ortodoxní škodovkář
14. února • 21:07

táááákB-]B-]B-]

Hyundai? YES!👍
13. února • 18:56

Škodovka je dávno passé, koupí si jí už jen prase. ;-)

R2db
12. února • 21:29

Nevím kdo nebo co je "hovnajisté". Ale domnívám se, že to může být majitel vozu Hyundai či zažraný majitel Hyundai. Teď jsem koupil třetí Hyundai a i když jsem opět prošel více salónů tak Hyundai zase vyhrál. Jeden z výběrů byl i třeba Peugeot 308, která se mi moc líbila ale vyhrál Fastback. Zbytek automobilek mě vůbec nezaujal. A vůůůůbec se za Hyundai nestydím.

Marek
12. února • 22:08

Za auto se nejpíše stydět nemusíš... Nicméně za prezentaci automobilky už bych se opravdu styděl, a to je jeden z největších důvodu, proč auto od nich nekoupit. V těsném závěsu jsou enormně drahé náhradní díly... A cena, diky kterému byl dříve hundaj atraktivní už je taky ta tam. Sice tam ještě dokážou nabídnout lepší cenu... Nicméně pouze a jen z důvodu natažení zákazníka... Oni si to pak vyberou právě na ceně náhradních dílů... Aneb když ptáčka lapají...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
No Hovnaj - no stress
13. února • 21:23

Hov.nari vsech zemi, vylizte si zadni dirku !!!

Jakub
15. února • 1:13

Názor jednoznačné zmenis až se v Hyundai svezes. Já jsem s nimi dost najezdil a naopak jsou mi již lhostejná auta koncernu VW.
A na základě těchto zkušeností i jeden Hyundai do rodiny pořídil...

Hyundai? YES!👍
13. února • 19:09

Naopak. Mě se prezentace automobilky nesmírně líbí. Má šťávu a popisuje skutečnou realitu. A to, že se "vymezuje" proti podřadné škodovce je naprosto v pořádku, protože škodovka smrdí lživou samochválou a hraje si na něco víc než skutečně je. Takže Hyundai fandím, a při každé "provokující" reklamě se náramně bavím a mám upřímnou radost. Jen tak dál!!!

Luxgen
13. února • 22:33

Tak uz jsi se vytrolil, jeste rozeslat majly a nejake cunacinky na kolegy a pan hovnajista ma dneska padla. A zitra zase ke strojum za maly plat, falesne sliby a rezavejici hovnaje :-D sranda to hnujdi panoptikum sranda :-D Promin nechci byt cinicky ale hnujdaj je fakt zoufaly

14. února • 8:11

Tvým příspěvkem jsi potvrdil, že s tím vším máš osobní zkušenost. Tak šup šup, kladivo do ruky a do práce. Škodovácká maloboleslavská linka nepočká až se vytrolíš, potřebuje dopasovat kastle, usadit okna... to víš tam je ještě dnes námezní ruční práce potřeba, protože robotů tam mají málo. Nezávidím ti, frustrace z tebe přímo tryská.

H4H
13. února • 19:49

Přesně tak! Jsem nesmírně spokojeným a hrdým majitelem auta značky Hyundai. Škodovku nechci ani zadarmo, protože je na každém rohu, je to jen lokální a podřadná značka pro české ovčany. Škodovka je mor. Neopřel bych si o ní ani kolo. Mám auto světové TOP značky. K fanatickým škodovkářům cítím lítost za jejich omezený rozhled. Když jim to stačí a nechají se okrádat, jejich problém. Světový automobilový trh nabízí lepší alternativy.

Marty
13. února • 20:14

Každý Čech by se měl stydět ve vozidle značky H jezdit - je to ostudná značka za to, jak se obouvá do Škodovky. To bych radši jel autobusem.

H4H
13. února • 21:17

Že by ukřivděná malost? Já bych se zase styděl jezdit v jakékoli škodovce, protože bych si připadal jako ovce bez vlastního názoru a vkusu vesnického balíka, který skočí na kecy hospodských "odborníků" o nedostižné kvalitě. Faktem však zůstává mizerná spolehlivost/kvalita/cena škodovky. Přes to vlak nejede.

Roman
14. února • 9:03

To je fakt. Škodovka je prostě auto pro Pepíka bez vkusu, co se láduje vepřoknedlozelem a tlačenkou, zalejvá to dvanáctkou a prokládá Hanáckou.:-D Ovce z davu bez nápadu, hlavně, že to má Franta od vedle z Horní Dolní.B-]

Niemand
13. února • 7:03

To je taký zažitý mýtus, ktorý sa tradoval aj o Subaru. Dôkaz o tom Subaru viď tu: http://www.auto.cz/test-subaru-outback-2-0d-... ... Cena servisu H v mojom regióne cca ako Seat. A, že ťa do servisu ťahajú 5 rokov? Pre niekoho to je výhoda. Mám známeho čo H používa ako fleat práve kvôli tomu, lebo za 5 rokov u neho spravia auta cez 300000 a okrem spotrebáku ešte neplatil nič.Samozrejme ak si auto servisuješ doma v garáži a diely zháňaš od Poliaka, tak na koncerne je väčší výber.

Rosťa
13. února • 20:44

Pro Fleet dává Hyundai záruku max. 2 roky a ještě na některé části má omezený nájezd 60 tkm. Pro Fleet je Hyundai na dvě věci, když chceš pokrýt auty celou republiku a v některých krajích máš jen jeden servis.

Niemand
14. února • 7:15

Píšeš hlúposti. Len niektoré komerčné využitia majú obmedzenie a to na 3 roky a 100000km, čo je stále lepšie ako koncern.Problém servisov je hlavne zaležitosť ČR a vašeho lokálneho vedenia tejto značky. U nás je 25 servisov. Na porovnanie VW 39, ale rozdiel je hlavne vo veľkých mestách kde máš pre koncern viac servisov.

Rosťa
14. února • 10:21

Omezení je na dva roky a i kdyby na tři, tak průměrný Fleet nejezdí 100 tkm max. za dva. Já to mám za 14 měsíců.

Niemand
14. února • 12:23

Písať vieš. Skus ešte použiť google nájsť si záruky na stránke H.cz. A to, že to obmedzenie platí len pre určite použitia viem určite lebo poznám človeka čo to využíva už roky. A ja som si to kvôli firme tiež preveroval.

Rosťa
14. února • 12:44

Všude uvádí jen záruku pro soukromé osoby. Pokud auto slouží k podnikatelským účelům, tak mají dvouletou a to bez ohledu co ti předem navykládají. Důležité je to co ti dají do smlouvy. Projdi si fóra hyundai a zjistíš, jak tam spousta lidí pláče.

Niemand
15. února • 6:55

Zaujímave, že vieš loziť po fórach ktoré sú z časti jednostranne zamerane, ale isť na stránku nevieš. Na stránke majú napísané pre niektoré komerčné použitia obmedzene na 3, nič o dvoch rokoch tam nenájdeš. Chýba len to či ide o všetky fleetove aktivity. Neobjasnili to ani tu http://www.auto.cz/nadstandardni-zaruky-neza... ... Ale tiež tam píšu 3 roky.Nevylučujem, že nadštandardná ochota je daná konkrétnym servisom, ale osobná skúsenosť známeho má pre mňa vyššiu váhu ako anonymné fórum.

Fuj fuj
13. února • 8:17

Hyundai má i 3x dražší nd než vw. U nového je to asi jedno.

k22
13. února • 8:25

Jsou dražší proto, že se po dobu záruky nového modelu nevyplatí druhovýroba, vše je kryto zárukou. Po 5ti letech od uvedení začíná nabíhat druhovýroba a tam jsou ceny jako všude.

Bureš.
12. února • 21:31

Ale měl by jsi se stydět ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Vaněk
14. února • 9:12

Vážení, vzhledem ke klesajícím ukazatelům výrobního závodu, Hiunday na Sev. Moravě. Nemůže již obchodní síť Hiunday trvale zachraňovat tento stav pomocí marketingových kouzel. Většina kupců totiž čeká na zcela nový model Škoda Scala od konkurence nebo jiné modely (Focus, Leon, Astra ...). Stávají i30 je proto velmi špatně prodejná a situace se bude jen zhoršovat :-(

Hyundai? YES!👍
16. února • 15:25

Škodovka je dávno passé,koupí si jí už jen prase.

Jakub
15. února • 1:04

Tiskový mluvčí by alespoň uměl psát česky... Nicméně na chcalu moc lidí v ČR zas nečeká :-)

´´´
14. února • 19:17

Rokyto.p o jaké značce to píšeš? Máš to nějaké popletené. Nic takového jako tvůj Hiunday totiž neexistuje. Takže píšeš jako vždy o hov*ě.

Dobra
13. února • 12:13

Neprisel nikdo ! Tak je to spravne. K takovym prasivym darebakum se totiz pro auto nechodi. V HMMC to slo celkove dost dolu, a dealeri tu nejsou od toho, aby zachranovali nejakou zumpu. Hownaj ke dnu kkti jedni

Doporučujeme

Články odjinud