Šéf BMW oznámil plány: Příští rok X7, v dalších letech iX1 až iX9

Během letošního roku zvládne BMW prodat sto tisíc elektrických vozů.

Luxusní segment, dále rodina modelů X, a samozřejmě elektromobily řady i. To jsou oblasti, na které se chce koncern BMW v příštích letech především orientovat. Záměry oznámil ve svém projevu předseda představenstva společnosti Harald Krüger.

Zejména nadílka modelů v luxusním segmentu bude příští rok nesmírně bohatá. V plánu je uvedení na trh nové generace Rolls-Royce Phantom, přijde i8 Roadster, řada 8 Coupé, dále BMW M8 a velké SUV X7.

Test BMW i3 REX: Dynamika a zkouška benzinových dovedností

Test BMW i3 REX: Dynamika a zkouška benzinových dovedností

Dalším pilířem pro rozvoj koncernu se stane řada X značky BMW. Nejbližším chystaným modelem je podle Krügera X4. Letošní novinka X3 bude v roce 2020 k dispozici rovněž jako čistý elektromobil.

Právě propojení písmen označujících současné řady X a i bude další oblastí, na kterou se podle Krügera BMW v příštích letech zaměří. Šéf představenstva oznámil, že značka již má zaregistrované názvy od iX1 až po iX9. Současně ale také označení i1 až i9.

Policie nasazuje do služby BMW i8. Může s ním ujet 20 000 kilometrů

Policie nasazuje do služby BMW i8. Může s ním ujet 20 000 kilometrů

Krüger je přesvědčený, že sázka na elektromobily je správnou cestou. "Celkově máme na silnicích v současnosti 200.000 elektrifikovaných  vozů a více než 90.000 z nich jsou čisté elektromobily. Ještě před Vánoci dodáme náš elektrický vůz s číslem 100.000," informoval nejvyšší představitel BMW.

Navíc právě elektromobily podle něho přivádějí ke značce více než osmdesát procent zákazníků, kteří si dříve BMW nekupovali.

Na snímky konceptu budoucího BMW X7 se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

25.  6.  2019 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků