Šéf BMW oznámil plány: Příští rok X7, v dalších letech iX1 až iX9

Během letošního roku zvládne BMW prodat sto tisíc elektrických vozů.

Luxusní segment, dále rodina modelů X, a samozřejmě elektromobily řady i. To jsou oblasti, na které se chce koncern BMW v příštích letech především orientovat. Záměry oznámil ve svém projevu předseda představenstva společnosti Harald Krüger.

Zejména nadílka modelů v luxusním segmentu bude příští rok nesmírně bohatá. V plánu je uvedení na trh nové generace Rolls-Royce Phantom, přijde i8 Roadster, řada 8 Coupé, dále BMW M8 a velké SUV X7.

Test BMW i3 REX: Dynamika a zkouška benzinových dovedností

Test BMW i3 REX: Dynamika a zkouška benzinových dovedností

Dalším pilířem pro rozvoj koncernu se stane řada X značky BMW. Nejbližším chystaným modelem je podle Krügera X4. Letošní novinka X3 bude v roce 2020 k dispozici rovněž jako čistý elektromobil.

Právě propojení písmen označujících současné řady X a i bude další oblastí, na kterou se podle Krügera BMW v příštích letech zaměří. Šéf představenstva oznámil, že značka již má zaregistrované názvy od iX1 až po iX9. Současně ale také označení i1 až i9.

Policie nasazuje do služby BMW i8. Může s ním ujet 20 000 kilometrů

Policie nasazuje do služby BMW i8. Může s ním ujet 20 000 kilometrů

Krüger je přesvědčený, že sázka na elektromobily je správnou cestou. "Celkově máme na silnicích v současnosti 200.000 elektrifikovaných  vozů a více než 90.000 z nich jsou čisté elektromobily. Ještě před Vánoci dodáme náš elektrický vůz s číslem 100.000," informoval nejvyšší představitel BMW.

Navíc právě elektromobily podle něho přivádějí ke značce více než osmdesát procent zákazníků, kteří si dříve BMW nekupovali.

Na snímky konceptu budoucího BMW X7 se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

dnes | Jan Mička | 22 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků