Šéf Applu očekává „velké změny“ v autoprůmyslu. Přiznal tím něco?

Šéf Applu očekává „velké změny“ v autoprůmyslu. Přiznal tím něco?

Média po celém světě horlivě referují o výroku, který pronesl ředitel společnosti Apple Tim Cook na konferenci pořádané listem Wall Street Journal.

Android Auto v Porsche nebude. Byl moc zvědavý, chtěl znát třeba rychlost

Android Auto v Porsche nebude. Byl moc zvědavý, chtěl znát třeba rychlost

Když v rozhovoru se šéfredaktorem WSJ Gerardem Bakerem přišla řeč na autonomní vozy a systém Apple Car Play (rozhraní umožňující ovládat některé aplikace z iPhone prostřednictvím palubního systému vozu), řekl Cook: „Myslím, že ten obor (automobilový průmysl) se nachází před bodem zvratu, po kterém přijdou velké změny. Nejen evoluční změny.“

Mnozí toto obecné vyjádření interpretují jako nepřímé přiznání, že Apple skutečně pracuje na vývoji vlastního automobilu. Ten má údajně interní označení „Project Titan“ a představen by měl být už za čtyři roky:

Apple chce své auto představit v roce 2019. Samo ještě jezdit nebude

Apple chce své auto představit v roce 2019. Samo ještě jezdit nebude

V daném kontextu ale Cook mohl těmi „velkými změnami“ (massive change) myslet jednoduše nástup autonomních aut od jiných výrobců. Prohlášení každopádně splnilo účel a znovu zajistilo Applu publicitu ve zpravodajských, technologických i automobilových médiích po celém světě, AutoRevue nevyjímaje. 

Titulní foto: Valery Marchive (LeMagIT) (Flickr) [CC BY-SA 2.0], prostřednictvím Wikimedia Commons

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 33 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků