Sedmimístný Volkswagen ID.6 předčasně odhalen. Evropa má zatím smůlu

Velké elektrické SUV rozšíří nabídku vozů z rodiny ID. Informace unikly z čínského ministerstva průmyslu.

Před dvěma lety Volkswagen představil koncept I.D. Roomzz, téměř pětimetrové elektrické SUV, určené pro čínský trh. Ze své futuristické podoby byl tento vůz přetaven do sériového provedení – zmizely posuvné dveře a kamery nahrazující zpětná zrcátka, přibyl B sloupek, a i když to není z uniklých snímků zcela patrné, můžeme s téměř stoprocentní jistotou tvrdit, že uvnitř nenajdeme letecké berany místo volantu.

VW I.D. Roomzz je dalším konceptem elektrického SUV. Do výroby půjde v roce 2021

VW I.D. Roomzz je dalším konceptem elektrického SUV. Do výroby půjde v roce 2021

Prozatím dostupné parametry pochází od čínského ministerstva průmyslu a informačních technologií. ID.6 má na délku 4876 mm, na šířku 1848 mm a výška činí 1680 mm. Rozvor měří 2965 mm. Maximální systémový výkon je 150 kW a nejvyšší rychlost 160 km/h. Pohotovostní hmotnost má být 2280 kg, celková pak 2840 kg.

Nový Volkswagen ID.4 poprvé naživo: Že už ničím nepřekvapí? Nenechte se mýlit!

Nový Volkswagen ID.4 poprvé naživo: Že už ničím nepřekvapí? Nenechte se mýlit!

Další důležité parametry typu kapacity baterie nebo dojezdu nebyly prozatím zveřejněny. Stejně jako menší ID.3 a ID.4 stojí i ID.6 na modulární platformě MEB. Už při představení konceptu I.D. Roomzz výkonný ředitel Volswagenu Ralf Brandstätter prohlásil, že půjde o model výhradně pro čínské zákazníky, nicméně uvedení na jiné trhy explicitně nevyloučil.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

TEST Dacia Sandero 1.0 SCe Comfort: Co všechno lze mít za míň než 300 tisíc?

Dacia Sandero 1.0 SCe

Nová Dacia Sandero nám připadá tak zajímavá, že vám ji v krátkém čase servírujeme už podruhé. Tentokrát jsme vyzkoušeli běžné provedení v nejvyšší výbavě, ale zato s nejslabším motorem z celé nabídky. A bylo senzační!

5.  3.  2021 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG: Kam se ještě základní GTI nevydalo

Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG

Základní Volkswagen Golf GTI byl vždy střídmou cestou ke každodennímu cestování se sklony k mírnému sportování. Teď už to tak úplně neplatí.

3.  3.  2021 | Vladimír Kadera | 26 příspěvků
TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 34 příspěvků