Sedmimístné SUV Volkswagen má jméno. Bude to Atlas

Německá automobilka připravuje novinku v podobě středně velkého sedmimístného crossoveru. S největší pravděpodobností se představí příští měsíc na autosalonu v Los Angeles a bude se jmenovat Atlas.

Informaci o názvu novinky Volkswagenu přinesl server Automotive News, podle kterého bude Atlas určen především pro americký trh. Není tedy divu, že oficiální premiéry se pravděpodobně dočká právě na autosalonu v Los Angeles (probíhá od 18. od 27. listopadu). Ze strany německého koncernu je to ústup od názvů novinek začínajících na písmeno T – Tiguan a Touareg.

Volkswagen si práva na americkou ochrannou známku pro jméno Atlas vyhradil už 28. dubna letošního roku. S novým vozem chce společnost dobýt v USA populární segment rodinných crossoverů. Hlavními konkurenty tohoto modelu budou především Ford Explorer, Honda Pilot či Toyota Highlander.

Výroba Atlasu bude probíhat ve městě Chattanooga v Tennessee a designovou inspirací pro některé prvky má být koncept CrossBlue z roku 2013. O motorové výbavě se zatím pouze spekuluje. Mohla by nabídnout například dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec o výkonu 177 kW, ale také 3,6litrový šestiválec s výkonem 208 kW.

Očekává se, že výroba této novinky odstartuje ještě letos a prvních modelů se zákazníci dočkají ve druhém čtvrtletí roku 2017.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků