Sedmimístné SUV Škoda Snowman uvidíme už na konci letošního roku

Technické detaily jsou ještě tajné, i když se předpokládá výrazná inspirace a technická příbuznost s modelem od Volkswagenu. Výroba bube probíhat v Česku spolu s příbuzným prvním SUV automobilky Seat.
Sedmimístné SUV Škoda Snowman uvidíme už na konci letošního roku

Mladoboleslavská automobilka naplno testuje sedmimístné SUV, které prozatím nese pracovní název Snowman. Testovací prototypy se prohánějí za polárním kruhem a z prvních špionážních fotek vyplývá, že auto bude výrazně širší a delší než současný model Yeti.

Škoda Snowman získává konkrétnější obrysy

Škoda Snowman získává konkrétnější obrysy

Technické detaily jsou ještě tajné, i když se předpokládá výrazná inspirace a technická příbuznost s modelem od Volkswagenu, který bude vycházet z konceptu CrossBlue (na titulní fotografii). Ten jsme mohli vidět před rokem na autosalonu v Detroitu.

Zatím to vypadá tak, že Volkswagen svůj produkční model představí na letošním autosalonu ve Frankfurtu s tím, že prodej zahájí někdy na počátku roku 2016. Škoda ale své auto ukáže ještě do konce roku 2015 a poprvé ho naživo uvidíme za necelý rok v Ženevě.

Test Škoda Octavia Scout 1.8 TSI 4x4 DSG: Než přijde Snowman

Test Škoda Octavia Scout 1.8 TSI 4x4 DSG: Než přijde Snowman

Zahájení prodeje velké sedmimístné škodovky by se tak mohlo stihnout ještě v roce 2016. Výroba bube probíhat v Česku spolu s příbuzným prvním SUV automobilky Seat. Obě auta ale dostanou rozdílný design. Zatímco Škoda se zaměří na praktičnost, Seat bude s menším kufrem útočit na emoce.

Ohledně techniky sedmimístného SUV značky Škoda je ještě těžké spekulovat. Očekávejte ale použití platformy MQB B, na které jezdí Superb, motory 2.0 TDI, pohon všech kol a možná i verzi s hybridním pohonem. Hybridizace škodovek přijde spíše až na konci desetiletí.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků