Sedmičkové BMW slaví své třetí desetiletí

Uplynulo již třicet let od doby, kdy bavorská automobilka představila svou novou vlajkovou loď, řadu 7. Za léta svého působení se stala symbolem luxusu a své místo na vrcholu nabídky BMW si vždy obhájila. Ze začátku se vzhled těchto vozů podobal šestkovému coupé, které tehdy vyšlo z představ šéf designéra Paula Bracha.

Tato auta už na svou dobu disponovala moderními technologiemi, vozy nepostrádaly například ABS, airbagy za příplatek, klimatizaci či automatickou převodovku.

Za třicet let přešly „sedmičky“ řadou technických i designových změn, některé kousky se dnes můžou dokonce pochlubit i vodíkovým pohonem. Od roku 2002 tu máme již čtvrtou generaci tohoto vozu a v souvislosti s designem nelze nevzpomenout, že poměrně kontroverzní design má na svědomí Chris Bangle. Je to ale právě současná sedmička, která je relativně i absolutně nejúspěšnější v historii této řady.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků