Sedm důvodů, proč lehká užitková auta vydělávají

5 komentářů

JirkaK
6. února • 16:37

Životní cyklus osobáku že je 7 let a dodávky 12 let? Nepopletli jste to náhodou při překladu? Spíš bych čekal že dodávka která je denně v provozu a nikdo ji nešetří bude za 7 let na kaši, zatímco převážná většina osobáků přežije několikanásobek a lidí co si můžou dovolit každých pár let obměnit soukromé auto není zase tak moc.
Navíc, i třeba v Německu je průměrné stáří aut 8 let, což proti našim 14 není zase takový rozdíl, když přihlédneme k tomu že je pro ně nové auto zhruba 3x dostupnější. A to znamená, že i tam musí být statisíce, možná miliony aut ve stáří mezi 10 - 15 lety. Takže nějak nevím, kde vzal ten pan expert data se kterými operuje.

abc
6. února • 17:28

Životní cyklus modelu - stejná dodávka se dá prodávat déle.

JirkaK
6. února • 21:37

Aha :-) Tak tomu už bych rozuměl

puk123
6. února • 7:24

Simply clever! Co na to Škoda? Nebylo lepší na náš trh přijít s nějakým užitkáčem a odvozenou osobní variantou, než s parodií na rodinné auto?

Alex
6. února • 15:09

1) Škoda musí dělat to, co řekne Volkswagen 2) Informace zejména jmenovitě od pana matějky je třeba brát s rezervou.

Doporučujeme

Články odjinud